Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (4 minutter siden):

Jeg vet. Likevel klarer mange av oss å være mer sammen som en familie. Han er oppe hele natta og sover 8 timer når hun står opp. De lever fryktelig adskilte liv. For all del. Gjør som man vil. Men som nevnt, dette er sånn de fremstiller seg, da blir det kommentert 

Jada. Det er nå bare deres måte å gjøre det på og det funker for de ser det ut til. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir flaske på natten og ammer på dagen. 07.45, henter flaske, igjen 😳 Er 07.45 på natten der i huset?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (2 minutter siden):

Gir flaske på natten og ammer på dagen. 07.45, henter flaske, igjen 😳 Er 07.45 på natten der i huset?

Ja, alt før 10 er midt på natta for henne

«Nå er klokka 13:30 på morran»…. Eller halvveis i arbeidsdagen for oss andre 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (Akkurat nå):

Ja, alt før 10 er midt på natta for henne

«Nå er klokka 13:30 på morran»…. Eller halvveis i arbeidsdagen for oss andre 

Ja, burde tenkt på det. Det hender jo at hun spiser frokost i 14-tiden 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (30 minutter siden):

Ja, burde tenkt på det. Det hender jo at hun spiser frokost i 14-tiden 🙄

Jah, må jo få sine 8 timer med søvn må vite 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miny skrev (4 timer siden):

Nå skjønner man jo hvorfor sønnen deres sover dårlig på natt. Full belysning, og fullpakke med stimuli. Stina som snakker og ler. Jada neida så. Lurt å gi flaske, får sikker masse mer søvn av det.. 

Tenkte på det selv😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai skrev (23 minutter siden):

Så damer, hva gjør det ellers utenom KG ?😊

Hva tenkte du å bruke svarene på dette spørsmålet til?

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å følge henne under graviditeten, da det ble bare dritkjedelig for en som ikke er så interresert i en annens graviditet. Jeg fulgte henne pga. blomster og Chloé da jeg har samme rase selv. 

Titter innom innimellom, og hver eneste gang, uten unntak, står hun ved kjøkkenbenken og filmer seg selv og girlsa mens hun smører på rugsprø og skiver eple eller appelsin mens hun klager i maaaange laaange minutter. Det tar så laaang tid, jeg har ikke tålmodighet.  :ler: 

Følger Pelle, han er i hvert fall morsom. Selv om det går på repeat med styrkedrikk grøt og brokkoli. Og han må være verdens mest omsorgsfulle mann, som attpåtil freser snø hos naboene i tillegg til alt det andre han driver med.   :slurk: (Pelles shake)

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai skrev (22 minutter siden):

Kontaktannonsene finn du andreplasser på nett. Lykketil!

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdame skrev (3 timer siden):

Kjenner at jeg er litt nysgjerrig på hvem som går tur med hunden jeg. Den skal jo ha et par turer om dagen den også, selv om den er liten.

Jeg spurte Per Fredrik på snap om hvor ofte de går tur med hunden, da det sjeldent vises på snap. Han skrev at han skulle svare på det i morgen.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marai skrev (24 minutter siden):

Du er nok i feil tråd, dette skulle sikkert i en tråd på snikk snakk? Nå er du i rampelys-forumet. :opplyser: 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 timer siden):

Har ikke ord… får rause 3 timer der altså. Hva med å bare være en familie og være sammen??

IMG_1787.png

Han sier hun sover bra, hun klager på søvnmangel 😂 Hun legger ut at hun vasker, mens han skriver at han venter på at hun skal komme hjem. Hun skriver at hun ammer på dagen og gir flaske på natta, mens det ligger en snap ute for 10 timer siden at han gir flasken. De burde jo samkjøre seg hvis de vil unngå at folk snakker 😱😂

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (54 minutter siden):

Kontaktannonsene finn du andreplasser på nett. Lykketil!

hvor fikk du det fra at jeg ville søke der? da hadde jeg vel gjort det, tror ikke du det? spm var her inne, kjære deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverrulanten skrev (3 timer siden):

Forstår ikke hvorfor hun ikke tar med seg babyen i vogn og går en tur ute istedenfor! Stakkaren har vel knapt vært ute i frisk luft. 

Du vet kanskje ikke at det er vinter i Vestfold nå og mye snø, regn og kuldegrader.... Ikke lett med barnevogn ute iallefall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (6 timer siden):

Du vet kanskje ikke at det er vinter i Vestfold nå og mye snø, regn og kuldegrader.... Ikke lett med barnevogn ute iallefall.

Det har vært slikt vær i typ tre dager. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Palmemor skrev (12 timer siden):

Så du satt oppe halve natta og sov halve dagen fordi det var det babyen ville? Eller prøvde du å stå opp i normal tid og ha normalt rytme for deg selv?

Vi gikk etter babyen i starten ja,som de fleste andre jeg kjenner  , ser null problem med det i grunn , men skjønner noen her må kritisere Stina for alt , ikke noe må være positivt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (9 timer siden):

Jah, må jo få sine 8 timer med søvn må vite 

Jeg har et tips til Stina: Legg deg før kl 01/02 på natta.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (7 timer siden):

Nettop , at de ikke er så mye ute nå skjønner jeg godt , har vært både kaldt og mye snø

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Vi gikk etter babyen i starten ja,som de fleste andre jeg kjenner  , ser null problem med det i grunn , men skjønner noen her må kritisere Stina for alt , ikke noe må være positivt. 

Samme her. Ville babyen sove til 12, så sov vi til 12. Det er jo det som er så deilig med første babyen man har, man kan bare følge flyten og drite i klokka. ❤️Blir jo ikke helt sånn med nummer to, men ingen grunn til å stresse med førstemann. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...