Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Gjesti7654 skrev (1 time siden):

Jeg har hatt så sykt lyst til å gjøre en sånn hillbilly julefotoshoot med forloveden min å dyra våre og sendt rundt julekort. Det er jo så harry at det blir gøy!

Men de mener jo ramme alvor med det. Da er det så harry at det gjør vondt! 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poly skrev (10 minutter siden):

Men de mener jo ramme alvor med det. Da er det så harry at det gjør vondt! 😅

Ja det er akkuratt det 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Har tenkt samme tanke. Sååååå stor mage fra hun fikk satt inn egg, og den flate magen ett kvarter inn i mammatilværelsen. Men ingen av det er riktig, det er jo bare fake alt sammen 

OG sååååååå langt svangerskap, mye lenger svangerskap enn alle andre , for hun måtte jo ha ivf , og derfor har hun vært gravid MYYYE lengre enn alle andre må vite 🤣 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Absolutt! Og når man gjør det for gøy er det jo gøy! Fordi det er så sinnsykt jævlig 🤣

🤣🤣 Jaaaa nettopp!! det er greia ... Men noen tar visst ting litt for bokstavelig,🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi i undertøy faktisk, det tror jeg aldri jeg har sett på nyfødtfoto, men det er jo mulig flere gjør det uten å publisere, ikke vet jeg. Er nok med i gjengen som syntes det er litt rart må jeg innrømme. Og far ser på barnet, mens mor ser på kamera, haha. Hun er nå noe for seg selv. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (9 minutter siden):

Oi i undertøy faktisk, det tror jeg aldri jeg har sett på nyfødtfoto, men det er jo mulig flere gjør det uten å publisere, ikke vet jeg. Er nok med i gjengen som syntes det er litt rart må jeg innrømme. Og far ser på barnet, mens mor ser på kamera, haha. Hun er nå noe for seg selv. 

Men ingen reagerer på gutta i baris 👍🏻 Jeg har forsåvidt vært på to nyfødtfotograferinger og jeg ble fortalt av fotograf hvor jeg skulle feste blikket ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HMK skrev (1 minutt siden):

Å fy f... Jeg trodde kleine familiebilder var en amerikansk greie på 70-80-tallet....?? Dette er da ikke normalt?? 

.. Screenshot_20241219-231843_Snapchat.thumb.jpg.6a72652d850425fffceb399e1c0aef52.jpg

Nei, det er ikke normalt. Nesten på grensen til seksualiserende og IKKE bilder det burde vært et barn med på. Men for all del: snadder for de rette menneskene.Kvalmt er det.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (42 minutter siden):

Men ingen reagerer på gutta i baris 👍🏻 Jeg har forsåvidt vært på to nyfødtfotograferinger og jeg ble fortalt av fotograf hvor jeg skulle feste blikket ☺️

Nei, jeg ser at jeg ikke skrev undertøy/baris her, men jeg gjorde det i en privat chat til en som skal ta nyfødtfoto selv, haha. Om hun stod i jeans (som han) og en blondetopp el tror jeg ikke at jeg hadde syntes det var så uvanlig (om det er det). Er jeg biased? Kanskje. Tar med meg den undringen 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tar jo gravidfotografering i undertøy, lignende det Stina har på seg på nyfødtfotografering. Det er slettes ikke uvanlig med "sexy" undertøy på gravidfotografering. Her virker det nesten som hun har misforstått hva som er vanlig, og det blir litt rart. Ikke bilder hvermannsen har hengende i stua. Det er dog ganske vanlig med lite klær på begge fotograferinger, men kanskje ikke så "sexy" fokus som de to har.

Endret av faltforfristelsen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freydis skrev (På 9.12.2024 den 19.53):

Du kan sutre hva tid som helst - så får de høre på det de som orker. 

Jeg ser nå at de hadde helt de som sa "Små barn, små problemer, store barn, store problemer" når jeg klagde da barna var små. 

Heter det ikke "små barn små gleder, store barn store gleder"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (På 18.12.2024 den 18.11):

Hørte jeg rett når hun sa at ungen liker bare klær ifra newbie?

Og at hun «ikke gidder» amming midt på natta? « DET gidder jeg ikke ass». 
Altså😂😂😂

Forsvarer dere dette? Kom igjen a. Forsvar dette. Heiagjengen!  

Fått noe respons av heiagjengen på dette?😂 Venter i spenning😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (Akkurat nå):

Nei har ikke sett heiagjengen på en stund. 
Hadde forduftet jeg også for å si det sånn

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Nei har ikke sett heiagjengen på en stund. 
Hadde forduftet jeg også for å si det sånn

Hadde faktisk vært litt interessant å høre hva de hadde å si til akkurat dette faktisk😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Katinkalille skrev (7 minutter siden):

Om jeg er en av heiagjengen du tenker på, så får dere bare sitte å slenge dritt og gjøre narr av en ny mamma alt dere ønsker. Regner forøvrig med alle dere som kommenterer er hundre prosent perfekt i alt dere gjør, og aldri har gjort noe andre kan se på som merkelig. Orker ikke kommentere spesielt lengre for her er det så mye unødvendig dritt at jeg er mildt sagt sjokkert. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosererrøde skrev (2 minutter siden):

Om jeg er en av heiagjengen du tenker på, så får dere bare sitte å slenge dritt og gjøre narr av en ny mamma alt dere ønsker. Regner forøvrig med alle dere som kommenterer er hundre prosent perfekt i alt dere gjør, og aldri har gjort noe andre kan se på som merkelig. Orker ikke kommentere spesielt lengre for her er det så mye unødvendig dritt at jeg er mildt sagt sjokkert. 

Joda, vi har gjort masse feil! Også har vi lært av det, tilegnet oss kunnskap, feilet og prøvd. Men det er ingen av oss (og her snakker jeg faktisk for alle) som har sagt at det tar 14 timer å sove 8 timer, eller at vår nyfødte kun vil ha klær fra ett merke, eller sutra til hele Norge over at det er såååå stuuuuck å amme på natta 

• Liker 10
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosererrøde skrev (3 timer siden):

Må man være perfekt fordi man mener det er rart at en mor mener den nyfødte liker best klør fra newbie ?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer helt seriøst og oppriktig på hva egentlig Stina bidrar med til mannen sin jeg...... det jeg hører om er amming, egentid og å ligge på sofaen å se på serier....... resten virker det som om PF tar seg av.

Som alenemor gjennom hele graviditeten og etter, så får jo mine arbeidsoppgaver både meg og mange tusen andre til å fremstå som supermennesker, siden vi gjør alt alene, noe vi jo ikke er.

Faktisk noe rart å se at hun aldri lager mat eller vasker klær for han.... dette er for meg helt selvfølgeligheter å gjøre i ett forhold. Og nå gleder han seg til bursdag, for da skal hun endelig lage mat til han 🙄

PF klarer seg ihvertfall godt som far og den som steller hjemme, så bare positivt å si om det.....Stina derimot har bevist at hun ikke hadde mestret oppgaven som feks alenemor.....

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...