Viki6 Skrevet tirsdag kl 19:31 #9261 Del Skrevet tirsdag kl 19:31 Klump skrev (30 minutter siden): 100 prosent enig. Det er helt naturstridig at en nybakt mor vil være borte fra babyen sin hele natten. Man kan si hva man vil om likestilling, fars bidrag osv osv. Det er et faresignal at mor har null problemer med dette. En mor med nær tilknytning og morsfølelse for sitt barn har en automatisk sterk trang til å være nær sin nyfødte, om ikke døgnet igjennom så så godt som. Og dette uansett hvor sliten hun er, det kalles morsinstinkt. Dette er egentlig barer fælt å være vitne til. Håper virkelig det går seg til ellers har de svært tøffe måneder og år i vente. Hun kaller babyen for "den". Bare se snap fra turen ut i dag. Den ligger i vogna, den.... Virker ikke som noe nært forhold mellom mor og barn. Jeg har i hverfall aldri kalt barnet mitt for "den". 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet tirsdag kl 19:31 #9262 Del Skrevet tirsdag kl 19:31 HMK skrev (Akkurat nå): Altså, ifølge dem. Voldsomt vanlig at kvinner ikke orker ungene sine på natten. 🤭 Dem om det🥱 Alle andre vet at det er svært uvanlig. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet tirsdag kl 19:32 #9263 Del Skrevet tirsdag kl 19:32 Viki6 skrev (Akkurat nå): Hun kaller babyen for "den". Bare se snap fra turen ut i dag. Den ligger i vogna, den.... Virker ikke som noe nært forhold mellom mor og barn. Jeg har i hverfall aldri kalt barnet mitt for "den". Nettopp, har lagt merke til det samme. Hun markerer en distanse, mulig ubevisst, som det er umulig å ikke legge merke til. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet tirsdag kl 19:59 #9264 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 J.. skrev (2 timer siden): Man må ha 25 mill visninger pr 28 dager for å få betalt,samt et visst antall følgere. Så å være inaktiv er ikke en mulighet,hvis man ønsker å tjene penger på SC. På SET sin snap er det noen gode poeng ang akkurat dette... Flere som burde tenke på det.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet tirsdag kl 20:03 #9265 Del Skrevet tirsdag kl 20:03 Katinkalille skrev (2 minutter siden): På SET sin snap er det noen gode poeng ang akkurat dette... Flere som burde tenke på det.. Nå tjener SET penger på ulike måter. Stina smører bare rugsprø, pumper, ser på blomster og strikker så lite annet inntektspotensialet der i gården. Kunne vel fint levd av PF sin inntekt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet tirsdag kl 20:09 #9266 Del Skrevet tirsdag kl 20:09 Viki6 skrev (37 minutter siden): Hun kaller babyen for "den". Bare se snap fra turen ut i dag. Den ligger i vogna, den.... Virker ikke som noe nært forhold mellom mor og barn. Jeg har i hverfall aldri kalt barnet mitt for "den". Tekstingen hennes er kjent for å være krise (AI er ikke alltid veien å gå..) Hvis man hører etter selv,sier hun "der er'n" osv,tekst appen gjør om "er'n" til "den".. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet tirsdag kl 20:14 #9267 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 Klump skrev (9 minutter siden): Nå tjener SET penger på ulike måter. Stina smører bare rugsprø, pumper, ser på blomster og strikker så lite annet inntektspotensialet der i gården. Kunne vel fint levd av PF sin inntekt. Ja,var det jeg mente.. tror de fint kunne levd på PF sin inntekt noen mnd og enda hatt til salt i maten. Hun kunne også valgt engangsstønad. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet tirsdag kl 20:14 #9268 Del Skrevet tirsdag kl 20:14 J.. skrev (4 minutter siden): Tekstingen hennes er kjent for å være krise (AI er ikke alltid veien å gå..) Hvis man hører etter selv,sier hun "der er'n" osv,tekst appen gjør om "er'n" til "den".. Har hørt henne si "den" flere ganger. Har reagert hver gang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 20:15 #9269 Del Skrevet tirsdag kl 20:15 Katinkalille skrev (1 minutt siden): Ja,var det jeg mente.. tror de fint kunne levd på PF sin inntekt noen mnd og enda hatt til salt i maten. Hun kunne også valgt engangsstønad. De har jo 50/50 på økonomien og må vite. Så det drypper vel ikke stort på henne fra hans inntekt utover rådyre gaver her og der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet tirsdag kl 20:16 #9270 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 Katinkalille skrev (1 minutt siden): Ja,var det jeg mente.. tror de fint kunne levd på PF sin inntekt noen mnd og enda hatt til salt i maten. Hun kunne også valgt engangsstønad. Sa hun ikke at hun ikke orket å søke om engangsstønad? Slitsomt å fylle ut et skjema 🙃 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 20:16 #9271 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 Viki6 skrev (Akkurat nå): Har hørt henne si "den" flere ganger. Har reagert hver gang. Ja det har jeg og. Noen ganger har appen tekstet feil, men jeg har hørt hun si «den» mer enn én gang Nå har hun åpenbart tilbragt tid med søsteren etter at de var ute på lunsj så forhåpentligvis har hun kanskje kommet med noen råd. Mistenker at søsteren er her inne å leser 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet tirsdag kl 20:17 #9272 Del Skrevet tirsdag kl 20:17 Kokosmakroni skrev (54 minutter siden): Veldig stress å være content creator sånn sett. Man har aldri «fri», de burde ha spart opp litt penger på forhånd så de kunne logget av mer🥲 tror hun kunne fått mange visninger i måneden av å snappe sjeldnere uansett. Da klikker flere inn når hun først poster noe. For få år siden hadde PF over 7 mill i årsinntekt. Tviler på at inntekten har rast til under livsopphold siden da. De kunne fint tatt seg litt «permisjon». Tror også hun hadde fått mange visninger uansett. Tror ikke følgerne rømmer pga det. Det er heller større sjans for at de gjør det nå. Hvis 80% av contentet er daglige oppmålinger av morsmelk 😄 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet tirsdag kl 20:20 #9273 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 Viki6 skrev (4 minutter siden): Sa hun ikke at hun ikke orket å søke om engangsstønad? Slitsomt å fylle ut et skjema 🙃 Ja, hun sa hun ikke hadde orka det enda. Hun er så lat, ikke vært borti lignende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet tirsdag kl 20:21 #9274 Del Skrevet tirsdag kl 20:21 J.. skrev (10 minutter siden): Tekstingen hennes er kjent for å være krise (AI er ikke alltid veien å gå..) Hvis man hører etter selv,sier hun "der er'n" osv,tekst appen gjør om "er'n" til "den".. Den eller er’n har vel ikke noe å si. Synes det er rart å omtale barnet sitt sånn uansett jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet tirsdag kl 20:27 #9275 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 Kristine79 skrev (3 minutter siden): Ja, hun sa hun ikke hadde orka det enda. Hun er så lat, ikke vært borti lignende. Da er ikke penger et problem heller, tenker nå jeg da 😅 greia er vel sikkert mer at hun er redd for å bli «glemt» og at andre skal engasjere mer. Men med det innholdet der, så er det ikke veldig engasjerende uansett. Vi er jo flere som har sluttet å følge den siste tiden.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet tirsdag kl 20:37 #9276 Del Skrevet tirsdag kl 20:37 PF sier på snap at han kan legge seg nedpå ila natta fordi P sover, men at han velger å ikke gjøre det for å få sammenhengende kvalitetssøvn. Må være sjukt stressende å etterstrebe fin sleepscore med en nyfødt. Klokka mi tror sikkert jeg er halvdau om man skal bedømme sleepscoren min😂 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet tirsdag kl 20:47 #9277 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 Kristine79 skrev (25 minutter siden): Ja, hun sa hun ikke hadde orka det enda. Hun er så lat, ikke vært borti lignende. Da har man hvertfall til salt i maten hvis man ikke gidder å søke om penger. Engangsstønaden er vel på en del? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet tirsdag kl 20:49 #9278 Del Skrevet tirsdag kl 20:49 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Da har man hvertfall til salt i maten hvis man ikke gidder å søke om penger. Engangsstønaden er vel på en del? 92 648 kr i 2024. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet tirsdag kl 20:50 #9279 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 SoMe er jo avhengighetsskapende. Det er sikkert veldig vanskelig for henne å legge bort telefonen/snap som har vært en del av identiteten hennes i mange år. Alle kommentarer og «samtaler» er jo dopaminrus. Handler nok om det også, kanskje mer enn penger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet tirsdag kl 20:50 #9280 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Da har man hvertfall til salt i maten hvis man ikke gidder å søke om penger. Engangsstønaden er vel på en del? Hun sa vel bare at hun ikke hadde søkt enda, men at det er lenge til fristen går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå