Viki6 Skrevet 25. november 2024 #9141 Del Skrevet 25. november 2024 Hun der lever virkelig i sin egen lille verden. Og han er jo rar som er våken hele natta med baby. Håper nesten at de får noe hjelp snart til å takle familielivet. Om de hadde sluppet inn besøk, så kunne kanskje søsteren hennes ha kommet med noen råd. Hun er vel barnepleier? Det der kommer til å ende med ødelagt forhold og fullstendig kaos, om de ikke prøver å leve litt mer normalt. Kort tid siden fødsel, så kan jo hende ting bedrer seg, om de får litt profesjonelle råd fra fagfolk. Men er ikke så sikker på at den godeste Stina er noe god på å ta i mot råd. Ting må være som hun bestemmer seg for, virker det. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 25. november 2024 #9142 Del Skrevet 25. november 2024 Men dere. I stedet for å bare klage på Stina. Slutt å følge henne. Ikke klikk på storyen hennes. Det blir penger av sånt for henne. Det er jo nettopp det at enkelte bare må se at hun tjener penger og velger å bruke all sin tid og energi på å please/irritere dere. Hvis dere seriøst mener hun må prioritere Philip mer, slutt og se på snappene hennes da. Slutt og gi bloggere så mye oppmerksomhet! 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. november 2024 #9143 Del Skrevet 25. november 2024 Vålull skrev (38 minutter siden): Kommer ikke over hvor kleint de poseringene og mimikken i ansiktet er når hun poserer i speilet hver dag🫠 Enig . Akkurat det er skikkelig fjortis . Ante ikke at damer / jenter over ca 16 drev med det 🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 25. november 2024 #9144 Del Skrevet 25. november 2024 Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden): Men dere. I stedet for å bare klage på Stina. Slutt å følge henne. Ikke klikk på storyen hennes. Det blir penger av sånt for henne. Det er jo nettopp det at enkelte bare må se at hun tjener penger og velger å bruke all sin tid og energi på å please/irritere dere. Hvis dere seriøst mener hun må prioritere Philip mer, slutt og se på snappene hennes da. Slutt og gi bloggere så mye oppmerksomhet! Enig, sluttet å følge igjen.. tenkte ting ble annerledes etter de fikk barn. Men må jo bare konkludere med at ingen forandrer seg, nå er det bare andre ting som klages på.. 🥱 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 25. november 2024 #9145 Del Skrevet 25. november 2024 Viki6 skrev (18 minutter siden): Hun der lever virkelig i sin egen lille verden. Og han er jo rar som er våken hele natta med baby. Håper nesten at de får noe hjelp snart til å takle familielivet. Om de hadde sluppet inn besøk, så kunne kanskje søsteren hennes ha kommet med noen råd. Hun er vel barnepleier? Det der kommer til å ende med ødelagt forhold og fullstendig kaos, om de ikke prøver å leve litt mer normalt. Kort tid siden fødsel, så kan jo hende ting bedrer seg, om de får litt profesjonelle råd fra fagfolk. Men er ikke så sikker på at den godeste Stina er noe god på å ta i mot råd. Ting må være som hun bestemmer seg for, virker det. pf virker som den mest (dum)snille mannen i hele verden . Hele hans tilværelse handler om å glede / please andre . Må ta av meg hatten for det julegave -initiativet hans , det viser virkelig hvor omtenksom og godhjertet han er. 25 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 25. november 2024 #9146 Del Skrevet 25. november 2024 Lzzy skrev (3 minutter siden): Enig, sluttet å følge igjen.. tenkte ting ble annerledes etter de fikk barn. Men må jo bare konkludere med at ingen forandrer seg, nå er det bare andre ting som klages på.. 🥱 Ja, gjør det😊 Bruk tiden på deg og dine. Jo flere som slutter å klikke på disse oppblåste bloggere, jo bedre😉 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. november 2024 #9147 Del Skrevet 25. november 2024 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Må ta av meg hatten for det julegave -initiativet hans , det viser virkelig hvor omtenksom og godhjertet han er. Han gjorde det samme i fjor,syns det er et fint intiativ! Og fin oppfordring til følgerne som kan/ønsker å gjøre det samme. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 25. november 2024 #9148 Del Skrevet 25. november 2024 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): pf virker som den mest (dum)snille mannen i hele verden . Hele hans tilværelse handler om å glede / please andre . Må ta av meg hatten for det julegave -initiativet hans , det viser virkelig hvor omtenksom og godhjertet han er. Er en grunn til at hun er sammen med en slik mann. En «normal» mann hadde aldri godtatt det opplegget hennes. Og da mener jeg ikke bare nå med baby, men kommandering generelt. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 25. november 2024 #9149 Del Skrevet 25. november 2024 Lzzy skrev (6 minutter siden): Enig, sluttet å følge igjen.. tenkte ting ble annerledes etter de fikk barn. Men må jo bare konkludere med at ingen forandrer seg, nå er det bare andre ting som klages på.. 🥱 Samme her! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 25. november 2024 #9150 Del Skrevet 25. november 2024 Hun er inne på noe når hun innrømmer at ting er overveldende. Forståelig det. Men hun må nok lære seg og gi slipp. Det er ikke krise om huset flyter litt nå. De har ikke noe særlig besøk og ikke har de andre barn. Legg lista lavt og godta at livet dreier seg om babyen nå. Og det er helt greit og være hjemme også. Jeg syntes også feks matbutikk med baby var styrete, selv som erfaren trebarnsmor. Det er helt greit og unngå butikk i noen uker/mnder. Det er slike ting PF bør hjelpe til med. Så mor kan roe ned med baby. (Hun sier hun sliter med og lande) En fin lavterskel ting hun kan starte med er og komme seg ut på fast tur hver dag på formiddagen. Babyen trenger frisk luft og dagslys hjelper og snu døgnet riktig vei. Lande må jo hun i dette før eller siden. Fortsetter de og stresse slik de gjør nå, så blir det nok dessverre en krasjlanding. 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon_5665 Skrevet 25. november 2024 #9151 Del Skrevet 25. november 2024 Synes synd på PF.. Han virker til å ta dette ansvaret veldig på sine skuldre, som han ordner og styrer.. Mens S er mer opptatt av å legge ansvaret bort, altså på han.. så nettopp på det hun har lagt ut i kveld, og jeg skjønner det er overveldende og mye nytt.. Men hva hvis hun var i en situasjon som alenemamma, hvordan tror hun andre folk løser disse problemene som hun kan stå i evigheter og klø seg i hodet for?.. PF er en spesiell skrue, men jøss for en genuin interesse han har for både baby, mor og alt som foregår i prosessen de er i nå.. I tillegg er baby så mye våken på natta, at det blir jo nesten plankekjøring for hun som skal ligge i dobbelseng og ha 8t skjønnhetssøvn.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 25. november 2024 #9152 Del Skrevet 25. november 2024 Må også si jeg syns det er veldig spesielt og uttale det som den største selfølge at PF tar babyen hele natta fordi da er den så urolig. Hun sier jo rett ut at hun ikke takler det. PF gjør henne en bjørnetjeneste. For og bli trygg i rollen må hun takle babyen sin og ta ansvar. Ikke gjemme seg på et rom i 8 timer og late som babyen ikke eksisterer. Det er løsrivelse. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 25. november 2024 #9153 Del Skrevet 25. november 2024 Palmemor skrev (1 time siden): Ref de snappene fra den siste halvtimen nå så virker det som hun desperat melker denne grusomme tiden… «har ikke hatt en sykedag siden 2013. Eller ferie». Joda, du har vært syk og du har vært på ferie. Forskjellen på deg og meg er at du får shitloads betalt for å ligge syk på sofaen. Hun kan ta seg fri noen dager og nyte, istedenfor å bruke timesvis på snap på å klage på alt hun ikke rekker…. Tenkte på det samme. Ja, jeg skjønner at det er vanskelig å ta permisjon som influenser, men Pelle og Stina tjener mer enn nok til å ha råd til og logge av for en periode. Og ja, hun har virkelig vært på ferie, bare det siste året er det vel snakk om 4-5 turer? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 25. november 2024 #9154 Del Skrevet 25. november 2024 Mippiie123 skrev (3 minutter siden): Tenkte på det samme. Ja, jeg skjønner at det er vanskelig å ta permisjon som influenser, men Pelle og Stina tjener mer enn nok til å ha råd til og logge av for en periode. Og ja, hun har virkelig vært på ferie, bare det siste året er det vel snakk om 4-5 turer? Selvsagt har de råd til det. Vi vanlige dødelige med vanlige jobber har jo og råd til å gå ned litt i lønn ved permisjon. Da må man jo bare legge om litt på hvordan man lever. Det virker som at dette er helt nytt for henne, at hun ikke har snakket med andre med barn, fått høre hvordan det er, hvordan man løser permisjon osv PF ser sliten ut, med god grunn. Men han står på, styrer med den ungen på natta, ordner og duller for henne, tar seg tid til trening og riktig mat, får til å jobbe… Kommuniserer de ikke? Snakker de ikke sammen og booster hverandre? ja det er tøft å få barn. Alt er nytt. Livet blir snudd på hodet. Men det vet man jo når man planlegger, prøver, og går til det punktet at man benytter ivf for å bli gravid? Dette var jo ikke en glipp, det var jo nøye planlagt. Jeg fikk barn før internett. Uplanlagt. Men jeg kjøpte en bok, leste meg opp, forhørte meg med voksne og venner. Det kan jo ikke komme som noe bombe at ungen er våken på natta?? ja jeg er irritert for at jeg lar mer irritere, men nivået av dumskap er så skyhøyt om dagen 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 25. november 2024 #9155 Del Skrevet 25. november 2024 Hun er nok på vei inn i en fødselsdepresjon tror jeg. Evt. "bare" en depresjon fordi ting ikke handler om henne lengre. Er nok ikke lenge før noen kobles på og det er nok derfor PF tar så mye av ansvaret- han ser nok hva hun har kapasitet til. Der er ingen varme. Kan ikke skjønne at ikke P kan få være soverommet om natten. At ikke hun kan ligge et annet sted. Og slik som idag: PF fikk ikke maten han hadde bestilt så han kokte seg havregrøt og noen egg, mens hun faktisk bestilte mat som kunne blitt et helt koldtbord. Tror det forholdet deres går kun en vei.. Den dagen det ryker, regner jeg med PF sitter med hovedomsorgen. Hun er kald som bare det. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 25. november 2024 #9156 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) Selv om jeg har fulgt henne lenge nå så vurderer jeg å avfølge nå. Har full forståelse for at det er overveldende å plutselig ha et barn å ta vare på og det tar jo litt tid for mange å falle til ro i rollen som foreldre. Også selv om barnet er sterkt ønsket på forhånd (har selv sett mødre distansere seg fra barnet den første tiden til tross for flere år med prøving og nedturer, nettopp fordi det plutselig blir overveldende å ha barnet der) Men hun har masse hjelpemidler, hun har tilgang til veldig mye hjelp via sin egen familie om hun rekker ut en hånd, hun har en mann som går «above and beyond» for å hjelpe henne og som ofrer nattesøvnen sin for at hun skal få sammenhengende søvn. Ja, det er viktig med søvn og det er en grunn til at an sier at man skal sove når babyen sover osv, men man må tåle våkenetter, gråt, ujevne døgnrytmer osv. For å si det sånn, det er en grunn til at jeg ikke har fått barn (kronisk sykdom som gjør at jeg vet at jeg ikke ville blitt en spesielt god mor med såpass mye stress et barn medfører) Og nå er det jo til og med relativt «enkelt» med barnet til og med! Vent til barnet blir litt eldre og med litt egne meninger 🙈 Trassalderen, nattskrekk, sovenekt and the list goes on 🤪 Det blir ikke akkurat noe enklere de neste 4 årene minst...om hun er heldig altså. Og om hun skal ha noe autoritet ved leggetider, rundt måltider, når han er med i butikken osv så må hun ta seg selv litt i nakken allerede nå så hun er forberedt og kan hun heller ikke forvente at PF alltid skal steppe inn og hjelpe til Hun hadde fått mer sympati fra meg om hun stod i det, men også sier at det er utfordrende enn nå hvor hun overlater det tyngste til PF, men fortsatt forteller om hvor utfordrende det er Endret 25. november 2024 av Wenda 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 25. november 2024 #9157 Del Skrevet 25. november 2024 katarina87 skrev (På 24.11.2024 den 21.48): Inntekten hennes går ikke på alle de million snappene, men på alle reklamene imellom som hun fortsatt har!! Hun orket bare ikke å velge reklamer selv så nå er det alt mulig dritt...Ja nå er hun som alle andre kjedelige mammabloggere (bortsett fra skjønnhetshysteriet og julehysteriet) hvor alt handler om barnet du ikke engang får et uskyldig glimt av. Ja, og nettopp derfor får hun betalt for antall snapper - fordi mange snapper betyr mange reklamer imellom. Men du skriver reklamene imellom "som hun fortsatt har" - de har jo alle, også de som ikke får betalt for det. Når man har et visst antall følgere og et par andre kriterier, får man betalt for dem, men de kommer automatisk på alle offentlige snapper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 25. november 2024 #9158 Del Skrevet 25. november 2024 jumpa skrev (3 timer siden): helt enig. og at ho faktisk ikke har prøvd noe annet enn å bare få timene sine. at faren sitter å ha en konsert for ungen på natta. dette e over min villeste fantasi til å forstå. sorry, men det virker helt villt Hææ, har han konsert til ungen om natta? Da kan de bare drømme om å få en normal døgnrytme på han. Kikker bare innom av og til. Knekkebrød med epler og posering blir litt kjedelig i lengden 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 25. november 2024 #9159 Del Skrevet 25. november 2024 Dojakitty skrev (10 timer siden): Mer skremmende at hun ikke skjønner at dette er så hinsides urettferdig og skadelig for mannen sin Egoister forstår ikke slikt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon_5665 Skrevet 25. november 2024 #9160 Del Skrevet 25. november 2024 adriana32 skrev (1 time siden): Hun er nok på vei inn i en fødselsdepresjon tror jeg. Jeg tror du er inne på noe der.. Jeg har ikke barn selv, er i starten av 20 årene, så kanskje dette forandrer seg, men ikke ett stort ønske med egne barn i livet (bare for noen sier jeg er en sjalu Karen f.eks.).. MEN jeg ser hvor kald hun fremstår, dette kan selvfølgelig styres av hva hun velger å dele, men helt i fra babyen kom til - så har hun sittet med selfielys og kjørt talkshow på Snapchat, og spytter inn noen «han er så nusselig», i blant alle store ord som «ekstremt, sinnsykt, og lignende» Først trodde jeg det var en sånn «okei oppdaterer litt ekstra nå, for å logge av i en periode», men hun kjører jo full guffe hele veien.. Og mistenker at hun nesten setter seg selv opp til «failure», ved å være nesten mer opptatt av Snapchat og å hele tiden dele.. Man kan jo absolutt ikke noe for å havne i være seg fødselsdepresjon eller vanlig depresjon.. Men hvis hun bruker sin gode influencer venninne som målestokk, så tenker hun vel at det hun holder på med er absolutt fantastisk.. Men her håper jeg også PF er en pådriver på å skaffe hjelp, skulle dette være tilfelle selvfølgelig! Noe jeg forresten absolutt tror han ville gjort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå