Lzzy Skrevet mandag kl 12:19 #9081 Del Skrevet mandag kl 12:19 (endret) Rotekopp2021 skrev (48 minutter siden): Kan man ikke sminke seg selv om man får barn? Joda, for all del. Men mente mer at fokuset til influensere er meg meg meg. Virker som om det å få barn er et evig stress og mas, hadde håpet at dette svært etterlengtede barnet hadde gitt et annet syn på ting enn hvordan det blir framstilt. Endret mandag kl 12:22 av Lzzy 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet mandag kl 12:25 #9082 Del Skrevet mandag kl 12:25 Rotekopp2021 skrev (44 minutter siden): Kan man ikke sminke seg selv om man får barn? Nei,man skal helst ikke ha dusja på en uke og ha gulp på alt av klær når man har fått barn. Man skal helst se ut som ett dass ifølge KG🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 12:37 #9083 Del Skrevet mandag kl 12:37 Myml1 skrev (44 minutter siden): Litt gøy å se kontrastene mellom Kristjana vera og Stina. Fått unge ganske likt,men to helt ulike utgangspunkt og verdier Møffins skrev (35 minutter siden): Veldig gøy å se de store kontrastene på snappene til Stina og Kristjana som har begge født i samme tidsrom🤭 Veldig VELDIG interessant… følger de begge to! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet mandag kl 12:37 #9084 Del Skrevet mandag kl 12:37 Sunfl0wer skrev (10 minutter siden): Nei,man skal helst ikke ha dusja på en uke og ha gulp på alt av klær når man har fått barn. Man skal helst se ut som ett dass ifølge KG🙈 I følge deg selv også da, eller? Det er kanskje bare dine meningsmotstandere som er "KG"? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 12:37 #9085 Del Skrevet mandag kl 12:37 Sunfl0wer skrev (11 minutter siden): Nei,man skal helst ikke ha dusja på en uke og ha gulp på alt av klær når man har fått barn. Man skal helst se ut som ett dass ifølge KG🙈 Nei. Det handler om verdiene og moralen til folk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet mandag kl 12:40 #9086 Del Skrevet mandag kl 12:40 Dojakitty skrev (1 minutt siden): Nei. Det handler om verdiene og moralen til folk. Har man dårlig moral om man velger å sminke seg? Da har jeg hørt det også😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 12:41 #9087 Del Skrevet mandag kl 12:41 Sunfl0wer skrev (1 minutt siden): Har man dårlig moral om man velger å sminke seg? Da har jeg hørt det også😛 Nei du skjønner nok hva som menes om du bruker nøtta litt 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet mandag kl 12:45 #9088 Del Skrevet mandag kl 12:45 snurk skrev (3 minutter siden): I følge deg selv også da, eller? Det er kanskje bare dine meningsmotstandere som er "KG"? Da sikter jeg til de som kritiserer noe så latterlig som det å ville sminke seg,de som kjøre på med ammepress,de som kritiserer at de deler seg litt opp,de som kritiserer at hun drar på kjøpesenteret en tur men ikke PF som drar hver dag å trener. Sikter til dem som bruker dagene sine på å følge en om kun irriterer dem for så å komme med kritikk som er mest aktive i disse trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet mandag kl 12:49 #9089 Del Skrevet mandag kl 12:49 (endret) Dojakitty skrev (7 minutter siden): Nei du skjønner nok hva som menes om du bruker nøtta litt Men nå svarte du på en kommentar jeg skrev angående det å sminke seg. Det er du som snakker om dårlig moral i en kommentar om sminke,noe som er helt latterlig🙃 Da finnes det ekstremt mange mødre der ute med dårlig moral🙈 Og hvorfor mener du hun har dårlig moral? Endret mandag kl 12:49 av Sunfl0wer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet mandag kl 12:52 #9090 Del Skrevet mandag kl 12:52 Sunfl0wer skrev (1 minutt siden): Men nå svarte du på en kommentar jeg skrev angående det å sminke seg. Det er du som snakker om dårlig moral i en kommentar om sminke,noe som er helt latterlig🙃 Da finnes det ekstremt mange mødre der ute med dårlig moral🙈 Så ble jo én ting tatt utav det innlegget også da, ikke alt som ble skrevet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet mandag kl 12:54 #9091 Del Skrevet mandag kl 12:54 Rotekopp2021 skrev (1 time siden): Hvordan kringkaster hun nyfødttilværelsen? Det eneste jeg ser er en helt vanlig ung kvinne som har fått barn. Som poster hva dagene går til, hva som opptar henne nå. Jeg ser faktisk absolutt ingenting kritikkverdig, og det er helt sykt å mene at hun virker distansert fra barnet sitt. Hun har jo bevisst valgt å ikke vise barnet, da legger hun såklart ikke ut tusenvis av videoer av ansiktet hans. Det du (og veldig mange i din generasjon, jeg antar at du er eldre enn feks. Stina) ikke forstår er at snapchat og instagram kun viser øyeblikk. Stina kan fint sitte fire timer i sofaen med baby på fanget, for så å gå 15 minutter på badet og sminke seg og legge ut 5000 snapvideoer. Så kan hun sitte nye to timer med baby, og så på fem minutter filme nye 2000 videoer. Så postes disse gjennom døgnet, når det passer. Det er bare så utenfor min fatteevne at voksne mennesker kan sitte på internett og skrive at fremmede mennesker er «distansert» fra sitt eget barn uten å ha noe å basere det på. Med mindre hun reiser bort i en uke (ref andre influencere) så har du ingen grunn til å påstå det du gjør. Tuller du eller? Hun er influenser. Ikke venninna di. Helt vanlig ung kvinne? Javel. Stina jobber på snap, tenker ut content som hun skal lage/poste, mye av hennes tid og energi går jo til det etter hun nylig har født. Det er det jeg mener med feil fokus. Hadde vært bedre om hun klarte å logge av litt, men penga rår. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 12:54 #9092 Del Skrevet mandag kl 12:54 Poly skrev (36 minutter siden): Avslørte seg veldig der ja. For ikke å snakke om at det var stress å våkne i 2 tiden for å pumpe.... Ja, det er "stress" å ha nyfødt i hus. Eller, vanlig som vi andre kaller det 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet mandag kl 13:10 #9093 Del Skrevet mandag kl 13:10 Om en ukes tid er stakkars PF på felgen! En hel natt uten søvn og skal klare å opprettholde trenings regime,jobb og handling. Hver dag på dagtid må han sove. Fordi Stina trenger skjønnhets søvnen sin. Virker helt merkelig og skremmende. Trodde de fleste mødre ønsker å være rundt barnet sitt når de først har fått det. Skremmende. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 13:12 #9094 Del Skrevet mandag kl 13:12 Ivfreisen skrev (1 minutt siden): Om en ukes tid er stakkars PF på felgen! En hel natt uten søvn og skal klare å opprettholde trenings regime,jobb og handling. Hver dag på dagtid må han sove. Fordi Stina trenger skjønnhets søvnen sin. Virker helt merkelig og skremmende. Trodde de fleste mødre ønsker å være rundt barnet sitt når de først har fått det. Skremmende. Mer skremmende at hun ikke skjønner at dette er så hinsides urettferdig og skadelig for mannen sin 12 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 13:15 #9095 Del Skrevet mandag kl 13:15 Palmemor skrev (18 minutter siden): For ikke å snakke om at det var stress å våkne i 2 tiden for å pumpe.... Ja, det er "stress" å ha nyfødt i hus. Eller, vanlig som vi andre kaller det Ja, hun har det virkelig tøft! Våken èn gang i løpet av en natt med nyfødt i hus 😬😬 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet mandag kl 13:18 #9096 Del Skrevet mandag kl 13:18 Møffins skrev (1 time siden): Oi, så random. Jeg postet en helt lik kommentar rett etter denne uten å ha sett din😂 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 13:19 #9097 Del Skrevet mandag kl 13:19 Ivfreisen skrev (5 minutter siden): Om en ukes tid er stakkars PF på felgen! En hel natt uten søvn og skal klare å opprettholde trenings regime,jobb og handling. Hver dag på dagtid må han sove. Fordi Stina trenger skjønnhets søvnen sin. Virker helt merkelig og skremmende. Trodde de fleste mødre ønsker å være rundt barnet sitt når de først har fått det. Skremmende. I går fikk han også bare typ 6 timer søvn fordi han måtte stå opp for og være med på fotograferingen. Ja tenk, det er faktisk på dagtid det er mest praktisk og være våken. Tenk om de heller kunne dele på nettene. (Og faktisk sove når babyen sover, også på natt) Skjønner heller ikke hvorfor hun syns det er bedre og være alene på dagtid, hva med og sove sammen og også være sammen på dagtid. Og heller duppe litt her og der når det trengs. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 13:22 #9098 Del Skrevet mandag kl 13:22 Poly skrev (7 minutter siden): Ja, hun har det virkelig tøft! Våken èn gang i løpet av en natt med nyfødt i hus 😬😬 Må være tungt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet mandag kl 13:27 #9099 Del Skrevet mandag kl 13:27 Ivfreisen skrev (17 minutter siden): Om en ukes tid er stakkars PF på felgen! En hel natt uten søvn og skal klare å opprettholde trenings regime,jobb og handling. Hver dag på dagtid må han sove. Fordi Stina trenger skjønnhets søvnen sin. Virker helt merkelig og skremmende. Trodde de fleste mødre ønsker å være rundt barnet sitt når de først har fått det. Skremmende. I går måtte han til og med skifte bleie midt i middagen sin.. trodde det var Stina sin vakt😅 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet mandag kl 13:43 #9100 Del Skrevet mandag kl 13:43 Poly skrev (22 minutter siden): I går fikk han også bare typ 6 timer søvn fordi han måtte stå opp for og være med på fotograferingen. Ja tenk, det er faktisk på dagtid det er mest praktisk og være våken. Tenk om de heller kunne dele på nettene. (Og faktisk sove når babyen sover, også på natt) Skjønner heller ikke hvorfor hun syns det er bedre og være alene på dagtid, hva med og sove sammen og også være sammen på dagtid. Og heller duppe litt her og der når det trengs. Og attpåtil snakker hun om at hun føler at det sosiale batteriet er helt utladet. Jeg kan godt skjønne at det kan bli litt mye folk på sykehuset, særlig hvis man har hatt mye besøk i tillegg. Men det virker jo nesten som hun helst ikke vil være med eller se noe til mannen sin nå som de er kommet hjem og de har valgt å splitte døgnet mellom seg og sover hver for seg. Hvem frivillig ønsker å sove på en for kort oppblåsbar madrass? Kan nesten ikke tenke meg noe jævligere enn å skulle snu døgnet mens man må sove på luftmadrass 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå