Margit777 Skrevet tirsdag kl 21:52 #7401 Del Skrevet tirsdag kl 21:52 Eyr skrev (På 23.10.2024 den 14.03): Får man keisersnitt for å være liten? Nope, man må ta røntgen. Er garantert lavere enn henne 😄 og har fødet normalt. Må vel sutre over det også, men de klager ikke over og ha sprengte vonde silikon pupper som går ut i hele kroppen og forurenser den 😄 Er ikke usunn da. Gud så slitsomt med sånne dukker 😄 Underholding på kg, men ellers ingen klikk. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet tirsdag kl 22:05 #7402 Del Skrevet tirsdag kl 22:05 Palmemor skrev (På 24.10.2024 den 12.41): Og han skal ikke kjøre henne? Dette er ett så merkelig forhold at jeg har ikke ord 🤐 Han måtte være hjemme pga at de som maler babyrommet ver der ......WHAT 😳 Han har jo da altså ikke løfta en pensel,så dette blir bare så enda mere spesielt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet tirsdag kl 22:18 #7403 Del Skrevet tirsdag kl 22:18 (endret) Labbus skrev (14 minutter siden): Han måtte være hjemme pga at de som maler babyrommet ver der ......WHAT 😳 Han har jo da altså ikke løfta en pensel,så dette blir bare så enda mere spesielt Hva gjør sånn influensere da? Utennom å klage? Tjene ufortjent mye penger på utseende og tull. De fortjener ikke en eneste krone av det de får. Hadde så late mennesker levd før sosiale medier så hadde de nok jobba i lavtinntekt jobb eller hatt trygd pga IQ. Før det så hadde de vært innlagt på Lier og andre instutisjoner. Endret tirsdag kl 22:20 av Margit777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet tirsdag kl 23:49 #7404 Del Skrevet tirsdag kl 23:49 Poly skrev (På 3.11.2024 den 19.33): Vel, nevner det fordi hun virker som en person som fort får noia om ikke alt er på stell. Og pynte så massivt til jul rett før fødsel er som og be om trøbbel. Vasket alle gulv,vinduer fikk vasket alle klær før nr 4 ble født 😊 Var bare ca en time på føden før fødsel var over da . Men med nr en tok det tre "grusomme" døgn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet onsdag kl 03:26 #7405 Del Skrevet onsdag kl 03:26 Det er jo nesten en bisarr form for underholdning dette, men jeg synes jo det er vittig at hun forteller om netter som er så ille nå før fødsel med oppvåkninger 5-6 ganger og smerter om noen ganger er 2-3 på skalaen og andre ganger 8-9 på skalaen. Er det bevisst for å få reaksjoner? Eller mener hun det hun sier? Kan kynnere/modningsrier bli så vonde? Finnes det noen som har hatt en 9’er på smerteskalaen flere uker før en fødsel? Hvis 10 er maks. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet onsdag kl 03:37 #7406 Del Skrevet onsdag kl 03:37 Zenhouse skrev (9 minutter siden): Det er jo nesten en bisarr form for underholdning dette, men jeg synes jo det er vittig at hun forteller om netter som er så ille nå før fødsel med oppvåkninger 5-6 ganger og smerter om noen ganger er 2-3 på skalaen og andre ganger 8-9 på skalaen. Er det bevisst for å få reaksjoner? Eller mener hun det hun sier? Kan kynnere/modningsrier bli så vonde? Finnes det noen som har hatt en 9’er på smerteskalaen flere uker før en fødsel? Hvis 10 er maks. Husk at hun aldri har født før, hun vet ikke hva 10 er enda. Hun kan kun bruke skalaen utifra det hun har opplevd av smerte så langt i livet. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet onsdag kl 06:01 #7407 Del Skrevet onsdag kl 06:01 Zenhouse skrev (2 timer siden): Det er jo nesten en bisarr form for underholdning dette, men jeg synes jo det er vittig at hun forteller om netter som er så ille nå før fødsel med oppvåkninger 5-6 ganger og smerter om noen ganger er 2-3 på skalaen og andre ganger 8-9 på skalaen. Er det bevisst for å få reaksjoner? Eller mener hun det hun sier? Kan kynnere/modningsrier bli så vonde? Finnes det noen som har hatt en 9’er på smerteskalaen flere uker før en fødsel? Hvis 10 er maks. Hun aner ikke hva hun snakker om. Folk som ikke har peiling på hva de snakker om snakker akkkruat sånn hun gjør. bastant og tror man har peiling 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet onsdag kl 06:36 #7408 Del Skrevet onsdag kl 06:36 Hvorfor har de plassert en pakke mandler i hjørnet bak babysengen på sitt soverom? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet onsdag kl 07:01 #7409 Del Skrevet onsdag kl 07:01 Tough cookie skrev (23 minutter siden): Hvorfor har de plassert en pakke mandler i hjørnet bak babysengen på sitt soverom? 🤔 Ah, det er Stina som spiser de om hun får halsbrann, så er sikkert om hun får det på natt så slipper hun stå opp 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet onsdag kl 07:08 #7410 Del Skrevet onsdag kl 07:08 Tough cookie skrev (30 minutter siden): Hvorfor har de plassert en pakke mandler i hjørnet bak babysengen på sitt soverom? 🤔 Når jeg var gravid måtte jeg alltid ha ritz kjeks ved sengen,for våknet ofte kvalm på natten og måtte ha noe å putte i nebbet med en gang. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet onsdag kl 07:12 #7411 Del Skrevet onsdag kl 07:12 Tessa12 skrev (10 minutter siden): Ah, det er Stina som spiser de om hun får halsbrann, så er sikkert om hun får det på natt så slipper hun stå opp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 07:49 #7412 Del Skrevet onsdag kl 07:49 Labbus skrev (7 timer siden): Vasket alle gulv,vinduer fikk vasket alle klær før nr 4 ble født 😊 Var bare ca en time på føden før fødsel var over da . Men med nr en tok det tre "grusomme" døgn Det er helt normalt og gjøre. Jeg snakker om at de lager seg veldig mye (unødvendig) jobb til tiden etter fødsel. Men vi får se da Ønsker de bare alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet onsdag kl 08:56 #7413 Del Skrevet onsdag kl 08:56 Poly skrev (1 time siden): Det er helt normalt og gjøre. Jeg snakker om at de lager seg veldig mye (unødvendig) jobb til tiden etter fødsel. Men vi får se da Ønsker de bare alt godt. Husk at flere babyer (om de er heldige), sover fra 16 til 20 timer av døgnet. Har selv fått ryddet nesten hele huset etter fødsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet onsdag kl 09:52 #7414 Del Skrevet onsdag kl 09:52 Mitt hjem har aldri vært så ryddig og rent som etter jeg fikk sistemann. Han sover lange dupper og jeg koser meg med husarbeid og podcast. Men når jeg var i permisjon forrige gang fikk jeg nesten aldri tid til noe, duppene var på 30 min og helst på eller med meg. Håper Stina får førstnevnte, men får hun en som aldri sover lenge og krever mye nærhet så tror jeg sikkert hun vokser seg inn og greier det også. Hun har en mann som også later til å stille opp. En annen ting. Synes de er svært underholdene å følge med på og jeg ler mye av alt det sære og rare. Ingen fan av all overforbruk, filter og fokuset på «girlsa». Men jeg er imponert over hvordan de stiller seg til eksponering av barn og ser ut til å ha reflektert rundt dette. Hun sa at hun synes det er ok at de viser rommet hans nå da det er hun og Per Fredrik som har ordnet det. Men så fort han begynner å leke der og stille opp leker selv så skal de ikke vise rommet. Håper de står ikke dette og skjermer barnet og ikke lar seg friste etterhvert til å dele for mye. Ikke bare bilder, men også i form av å fortelle om han. Virker som de er på rett vei med tanke på dette i alle fall ☺️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet onsdag kl 10:14 #7415 Del Skrevet onsdag kl 10:14 Redd Stina kommer til å få seg et sjokk dersom modningsrier (eller kynnere?) hun har nå beskrives som opp mot 8-9 på smerteskalaen. Vet alle har forskjellig smerteopplevelse og smerter kan variere veldig fra person til person, men når hun har SÅ mye vondt nå så lover det dårlig for selve fødselen. Jeg fødte for første gang for et par mnd siden og ble til motsetning overrasket over hvor lite vondt jeg hadde inntil den siste halvannen timen fra 9 cm- som var helt jævlig, men da de spurte meg før de sjekket for første gang og fant 6 cm svarte jeg at «nå gjør det litt mer vondt enn å bare være ubehagelig.» Men jeg hadde til sammenlikning ikke hatt noe som helst smerte noe sted gjennom hele svangerskapet før jeg faktisk fødte og et veldig enkelt svangerskap, og mulig jeg bare hadde sykt flaks. Håper for Stinas del at hun også har flaks og får en like fin og såpass lite smertefull fødsel som meg! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet onsdag kl 10:20 #7416 Del Skrevet onsdag kl 10:20 Alvea skrev (26 minutter siden): Mitt hjem har aldri vært så ryddig og rent som etter jeg fikk sistemann. Han sover lange dupper og jeg koser meg med husarbeid og podcast. Men når jeg var i permisjon forrige gang fikk jeg nesten aldri tid til noe, duppene var på 30 min og helst på eller med meg. Håper Stina får førstnevnte, men får hun en som aldri sover lenge og krever mye nærhet så tror jeg sikkert hun vokser seg inn og greier det også. Hun har en mann som også later til å stille opp. En annen ting. Synes de er svært underholdene å følge med på og jeg ler mye av alt det sære og rare. Ingen fan av all overforbruk, filter og fokuset på «girlsa». Men jeg er imponert over hvordan de stiller seg til eksponering av barn og ser ut til å ha reflektert rundt dette. Hun sa at hun synes det er ok at de viser rommet hans nå da det er hun og Per Fredrik som har ordnet det. Men så fort han begynner å leke der og stille opp leker selv så skal de ikke vise rommet. Håper de står ikke dette og skjermer barnet og ikke lar seg friste etterhvert til å dele for mye. Ikke bare bilder, men også i form av å fortelle om han. Virker som de er på rett vei med tanke på dette i alle fall ☺️ Jeg håper også de holder seg for gode til det, men lurer på hva hun da skal snappe om. Babytiden er jo ganske oppslukende i blant. Dagene mine handler stort sett om babyen🧐 Koser meg skikkelig med det altså. Nyter. Siste bebisen min. 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet onsdag kl 12:23 #7417 Del Skrevet onsdag kl 12:23 Kokoknit skrev (2 timer siden): Redd Stina kommer til å få seg et sjokk dersom modningsrier (eller kynnere?) hun har nå beskrives som opp mot 8-9 på smerteskalaen. Vet alle har forskjellig smerteopplevelse og smerter kan variere veldig fra person til person, men når hun har SÅ mye vondt nå så lover det dårlig for selve fødselen. Jeg fødte for første gang for et par mnd siden og ble til motsetning overrasket over hvor lite vondt jeg hadde inntil den siste halvannen timen fra 9 cm- som var helt jævlig, men da de spurte meg før de sjekket for første gang og fant 6 cm svarte jeg at «nå gjør det litt mer vondt enn å bare være ubehagelig.» Men jeg hadde til sammenlikning ikke hatt noe som helst smerte noe sted gjennom hele svangerskapet før jeg faktisk fødte og et veldig enkelt svangerskap, og mulig jeg bare hadde sykt flaks. Håper for Stinas del at hun også har flaks og får en like fin og såpass lite smertefull fødsel som meg! Grunnen til at jeg reagerer litt ekstra på smerterangeringen hennes er jo at hun samtidig sier at hun har «sykt/ekstrem» høy smerteterskel ( sagt det tidligere). Da blir det litt komisk med kynnere på 9’er-nivå. Ønsker henne forøvrig en lett og grei fødsel- en kjempespennende og fin tid i møte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 12:42 #7418 Del Skrevet onsdag kl 12:42 Zooli skrev (På 4.11.2024 den 15.02): Hun har for lite å gjøre asså …… Bytter ut høstgarderoben med julegarderobe? Hvem i all verden er det som gjør det? Eller har tid til det. Vi andre legger shortser og sommerkjoler litt lenger inn i skapet i september, og trekker frem strikkegensere når det blir kaldt. Hun lager seg så mye jobb andre ikke engang visste fantes. Juleklær…..? Men det er klart, hun må jo fylle snap med noe. Det er jo det som er jobben hennes.🤷🏼♀️ Nå klager folk over at noen influencere har rotete og overfylte karderober. Å SB får tyn fordi hun faktisk har det ryddig og oversiktlig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 12:43 #7419 Del Skrevet onsdag kl 12:43 Labbus skrev (15 timer siden): Er det allerede bestemt at det blir KS så kan hun jo ihvertfall legge igjen krølltanga hjemme 🙃 Kan jeg spørre om hvorfor hun må legge igjen den? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet onsdag kl 13:00 #7420 Del Skrevet onsdag kl 13:00 (endret) elskersommer skrev (17 minutter siden): Kan jeg spørre om hvorfor hun må legge igjen den? Enig . Hun må få gjøre som hun vil☺️. Ser hun ikke har oppdatert på 18 timer , er det vanlig for henne ? 😄 Endret onsdag kl 13:01 av NiceOrNothing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå