Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Aragon skrev (15 minutter siden):

Enig i at det er mennesker som har ansvaret der, men er ikke egentlig enig at hun er så god med hunden. En ting er at de tillegger den hunden hundre  slags vaner som bare vann med isbiter, og at hun får alt av kosedyr og puter hun legger sin elsk på, men de gir også veldige mengder godis . De kjøper godis av alle typer, over alt , det blir dokumentert både hos henne og PF de mengder det går i. De kjøper mye billig snop på feks Rusta, mye av dette inneholder ting hundene bør få i begrenset mengder, både pga fedme og nyrefunksjon . PF legger gjerne ut flere ganger i uken at de er tomme for snop til den firbeinte, og hiver et par pakker i kurven. Synes ikke hunden ser spesielt velstelt ut heller, men det er min mening , og jeg har selv ikke akkurat den rasen. At de elsker den hunden er det ingen tvil om, så jeg hadde håpet at de kunne tenke noe mer på helsa hennes i forhold til hva hun får spise, de er jo ellers veldig opptatt av dette med seg selv. 

har også tenkt til på dette selv, vi har også hund. men ikke den rasen. hos oss holder en pakke ganske lenge. vi gir begrenset pga utstilling og at hun ikke skal gå over vekten sin. Kjenner noen med den rasen, og syntes de ser mye mer velstelt ut. Men samtidig så lever hunden luksus og de er begge to ekstremt glad i den, hun får masse kjærlighet og lider ingen nød. Jeg er katte menneske, så har absolutt lite erfaring. så burde kanskje ikke uttale meg, men poenget er jo at hunden har det bra :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk får huske på at fødsler kan være ganske forskjellige. Jeg har selv hatt en hvor jeg trodde jeg bare hadde ubehagelige kynnere, de var i tillegg ikke regelmessige, men fødte 1,5 time etter ankomst på sykehuset hvor jeg var inne for en sjekk. Min første fødsel var med mye heftigere rier fra start. Så man skal være veldig forsiktig med å synse om noen har ekte rier eller ikke, selv jordmødre bommer her. 

Endret av Lul
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lul skrev (14 minutter siden):

Folk får huske på at fødsler kan være ganske forskjellige. Jeg har selv hatt en hvor jeg trodde jeg bare hadde ubehagelige kynnere, de var i tillegg ikke regelmessige, men fødte 1,5 time etter ankomst på sykehuset hvor jeg var inne for en sjekk. Min første fødsel var med mye heftigere rier fra start. Så man skal være veldig forsiktig med å synse om noen har ekte rier eller ikke, selv jordmødre bommer her. 

Ingen her har såvidt jeg ser sagt noe om at hun ikke har rier. Det kan det godt hende hun har. Men at de er (eller i alle fall var, nå har hun vel ikke oppdatert siden i morges) kraftige ser det ikke ut til på det hun har lagt ut. 

Rier er vondt, fødsler er ulike. Det ser det ut til at det et bred enighet om her nå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (1 time siden):

har også tenkt til på dette selv, vi har også hund. men ikke den rasen. hos oss holder en pakke ganske lenge. vi gir begrenset pga utstilling og at hun ikke skal gå over vekten sin. Kjenner noen med den rasen, og syntes de ser mye mer velstelt ut. Men samtidig så lever hunden luksus og de er begge to ekstremt glad i den, hun får masse kjærlighet og lider ingen nød. Jeg er katte menneske, så har absolutt lite erfaring. så burde kanskje ikke uttale meg, men poenget er jo at hunden har det bra :)

Kan da ikke være noen som faktisk mener att den hunden ikke har det bra hos ,Stina og PelleK?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Kan da ikke være noen som faktisk mener att den hunden ikke har det bra hos ,Stina og PelleK?

virker sånn på enkelte noen ganger her, hunden er ofte et "tema"! med både godt og vondt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (3 minutter siden):

virker sånn på enkelte noen ganger her, hunden er ofte et "tema"! med både godt og vondt

Blir slik når det er tørketid i reelle ting å diskutere,da dras det frem flåsete ting,bare se på de 4-5 sidene med latteriggjøring rundt navnet på hunden og andre uttalemåter..

Drar hele tråden ned på bunn nivå når de siste sidene bare er "😂😂😂Klåvvi"..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebamsemums skrev (1 minutt siden):

Den hunden lider ingen nød.. men jeg hadde virkelig vært forsiktig i starten når det kommer til hund og baby.. Fordi den hunden er veldig "bortskjemt" og skal ha alt av kosedyr og leker.

Jeg sier ikke att dette går dårlig men med tanke på den har vært sjefen hele veien så ville jeg passet på noe veldig i starten

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Den hunden lider ingen nød.. men jeg hadde virkelig vært forsiktig i starten når det kommer til hund og baby.. Fordi den hunden er veldig "bortskjemt" og skal ha alt av kosedyr og leker.

Jeg sier ikke att dette går dårlig men med tanke på den har vært sjefen hele veien så ville jeg passet på noe veldig i starten

tenker dette gjelder alle hunder uansett om de har vært sjef eller ikke! Gjelder katter også, noe hun har tatt opp flere ganger! selv om de ikke har katt selv. (men flere i området har).

J.. skrev (21 minutter siden):

Blir slik når det er tørketid i reelle ting å diskutere,da dras det frem flåsete ting,bare se på de 4-5 sidene med latteriggjøring rundt navnet på hunden og andre uttalemåter..

jupp, er jo alltid gøy med litt humor. Mye av dette kommer jo av det programmet hun bruker til å tekste også. Er en del morsomme ord som kommer frem i de tekstene 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (33 minutter siden):

Det er jo staveprogrammet sin skyld at vi ler av det da! Snakk om å bli krenka 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (7 minutter siden):

Krenkekulturen er høy her 😆

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke være så stor i kjeften når det handler om usikkerhet rundt kynnere og rier. Det maste på meg i sikkert tre uker, og jeg var seriøst ikke sikker på hva som var normalt. Nå i ettertid når jeg ser tilbake, og på snappene hennes, så vet jeg jo at det er veldig likt det jeg hadde som hun beskriver og at de ekte riene, når de endelig kom, fyfaen, så vondt har jeg aldri hatt det 😂

Endret av Empressiell
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (1 time siden):

Krenkekulturen er høy her 😆

Mye av det som kommer frem her har ikke noe med krenka å gjøre. Jeg  rapporterer mange innlegg hver dag.. å heldigvis er admin enig

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (1 time siden):

jupp, er jo alltid gøy med litt humor. Mye av dette kommer jo av det programmet hun bruker til å tekste også. Er en del morsomme ord som kommer frem i de tekstene 😂

3-5 sider med "humor" kan nok de fleste her inne styre seg for.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Mye av det som kommer frem her har ikke noe med krenka å gjøre. Jeg  rapporterer mange innlegg hver dag.. å heldigvis er admin enig

Good for you

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Palmemor skrev (1 time siden):

Man er ikke krenket fordi man ikke ler av 5 sider med "Klåvvi" og "lender😂😂😂😂😂😂😂😂",altså..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (21 minutter siden):

Man er ikke krenket fordi man ikke ler av 5 sider med "Klåvvi" og "lender😂😂😂😂😂😂😂😂",altså..

Gå ut av tråden om det plager deg sånn. Du er jo kun her for å forsvare damene så hvorfor er du her? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille Chloe kan man vel la være i fred. Syns forøvrig hunden ser fin og velstelt ut jeg da. Skjønner det er ikke bra med for mye billig snacks. Søt lita jente som har et godt hjem. Dyr skal være litt bortskjemte.

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (28 minutter siden):

Stakkars lille Chloe kan man vel la være i fred. Syns forøvrig hunde ser fin og velstelt ut jeg da. Skjønner det er ikke bra med for mye billig snacks. Søt lita jente som har et godt hjem. Dyr skal være litt bortskjemte.

Pelsen er ikke fin og velstelt nei , det er lett å se

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...