Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Melus skrev (15 minutter siden):

Men «steig»? Hvorfor ikke «postei»? 😅 Jaja. 😛 

Blir nok for mange stavelser selv for den klokeste hund.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melus skrev (42 minutter siden):

Men «steig»? Hvorfor ikke «postei»? 😅 Jaja. 😛 

Hun skjønner bare enstavelsesord. Har hun sagt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærring skrev (49 minutter siden):

Som regel blir Owlet brukt av foreldre med syke barn, slik som premature blant annet. Men har man et friskt barn så er jo dette bare tullete 😂

Og det skjønner jeg godt. Ei venninne mistet sitt barn og brukte selvsagt sensor på det neste. Ville ikke ramla meg inn å brukt det på friske barn uten historikk altså. Jeg hadde jo ikke fått sove 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store utfordringen med henne er at hun bruker «frykten» for potensiell utfordringer hos barnet  til å skaffe flere folk til å se egen story på Snapchat! For å tjene penger!! Jeg rapporterte og blokkerte kontoen hennes. Håper flere gjør det samme. Det burde ikke være tillatt å tjene penger på frykt hos folk. Skammelig 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja hennes er så bortskjemt, får godbiter og bamse hver dag…skikkelig innpåsliten og selvsentrert hund. Akkurat som eieren selv. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Hun skjønner bare enstavelsesord. Har hun sagt 

Men vet godt hvem «bestemor» og «tante» er 😂 Sikkert unntak det da, der skjønner hun plutselig flere stavelser 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayaal skrev (9 minutter siden):

Bikkja hennes er så bortskjemt, får godbiter og bamse hver dag…skikkelig innpåsliten og selvsentrert hund. Akkurat som eieren selv. 

Herregud det er hund. Det er ikke dyr det er noe feil med, alltid menneskene. Blir en hund behandlet som en menneske baby så blir den deretter. Hun er  god med hunden. Viktigst!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Herregud det er hund. Det er ikke dyr det er noe feil med, alltid menneskene. Blir en hund behandlet som en menneske baby så blir den deretter. Hun er  god med hunden. Viktigst!

Gjør ikke akkurat noe godt for den hunden ved å gi den så mye godbiter og gi den all oppmerksomhet, du skal se når hun får ungen hvordan den da vil oppføre seg. Jeg blir ikke overrasket hvis hunden får en reaksjon….

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (1 time siden):

Gjør ikke akkurat noe godt for den hunden ved å gi den så mye godbiter og gi den all oppmerksomhet, du skal se når hun får ungen hvordan den da vil oppføre seg. Jeg blir ikke overrasket hvis hunden får en reaksjon….

Gøy at bikkja får snacks hver dag, mens hun lever sukkerfritt… til og med katta mi begynner å mase etter to dager med snacks fra skuffen. Det er jo bare å la være 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spesielt å kritisere en hund.. Jeg ser overhode ikke noe feil med hunden hverken atferdsmessig eller hygienemessig.. PF har postet video av nybadet/nydusjet Chloe både denne uka og forrige.. jeg følger ikke med hver dag heller så tydeligvis blir hun badet minst én gang i uka i hvertfall.. og hunder skal i utgangspunktet ikke vaskes veldig ofte, så den får åpenbart stell som er godt innafor..

Man kan sikkert kritisere PF og Stina for mye rart men å snakke ned hunden deres er virkelig bare nedrig.. Søt og snill hund som de tydeligvis og heldigvis er veldig glade i 💞

Endret av Haloman
  • Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva het maskinen hennes? Åh, har ikke fulgt med så mye i det siste, for snappene er eviglange.. og tekstingen krise 😆 Men gleder meg litt til babyen kommer da. Kanskje følge med litt mer da igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (7 timer siden):

Klåwii er ikke en hund, hun er en bærte/ diva i følge Stina 🤢 En møkkete og ustelt en da i såfall....

Chloe*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klåwwiii må vente til "sember" med å få "lender" med "stei" på... 😂😂

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (3 minutter siden):

Klåwwiii må vente til "sember" med å få "lender" med "stei" på... 😂😂

Dear lord!!🤣🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (14 minutter siden):

Dear lord!!🤣🤣

Måtte inn å høre om hun virkelig sa "stei(g)"...å jodda🫢 Men ikke nok med det,så måtte Klåwwii vente til sember med å få lender😂 altså😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katinkalille skrev (16 minutter siden):

Måtte inn å høre om hun virkelig sa "stei(g)"...å jodda🫢 Men ikke nok med det,så måtte Klåwwii vente til sember med å få lender😂 altså😂

Ungen kommer hvert fall ikke til å snakke skikkelig 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at alle opplever fødsel på sin egen måte, men klarer ikke ta det seriøst når det snakkes om "kraftige rier" som liksom er så tette at man blir anbefalt å dra på føden - men samtidig har hun energi til BÅDE å snappe om det OG sminke seg 😂🤣

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (12 minutter siden):

Skjønner at alle opplever fødsel på sin egen måte, men klarer ikke ta det seriøst når det snakkes om "kraftige rier" som liksom er så tette at man blir anbefalt å dra på føden - men samtidig har hun energi til BÅDE å snappe om det OG sminke seg 😂🤣

Blir fint når den fødselen virkelig starter tenker jeg, kynnere er jo ingenting. Hun som trossalt har så høy smerteterskel 🤪

Endret av Lzzy
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...