Zenhouse Skrevet 24. oktober 2024 #6981 Del Skrevet 24. oktober 2024 -Turtle skrev (2 timer siden): Hansker til bleieskift ja.. altså, jeg lurer på hvilken teknikk hun har tenkt å bruke når hun bytter bleie hvis hun mener man får så mye bæsj under neglene? Jeg har vært mor i straks to år og kan nok telle på èn hånd de gangene jeg har fått bæsj på hendene. Kan egentlig ikke huske at det har skjedd, men antar at det sikkert ble noe gris på meg de gangene ungen hadde bæsj opp til nakken 😅 Men sånn til vanlig? Får ikke noe som helst bæsj på seg hvis mam bytter bleie på normalt vis og bruker kluter.. 🤷♀️ Tenker jeg også. Man bruker jo klut, våtserviett, papir whatever. Hun tørker jo seg sjøl også forsåsidetsånn….er det også er problem? 😅 Hun tenker seg nok til mange ekstra «problemer» som kan oppstå, og virker som hun må ha en løsning klart på alt som eventuelt kan oppstå. Foreksempel så har de manuell nesesuger, men må skaffe en elektrisk nesesuger før fødsel. Fordi OM de må bruke manuell, så er det æsj. Forhåpentligvis så vil Stina oppleve at sitt eget barns sekreter av alle slag blir ganske så naturlig. Hvertfall at det lettere å håndtere enn hun forestiller seg nå. Hun sier jo også at alt dette er jo noe hun ikke har opplevd før, førstegangsfødende osv. Hun tar jo høyde for at ting kan bli anderledes enn hun forestiller seg. Men når hun sier såpass spesielle ting i en stor kanal må hun forvente at ikke alle tilbakemeldinger er uforbeholden støtte. I det ene øyeblikket er hun sååå glad for tips hun har fått, i det andre orker hun ikke 500 meldinger om ditten og datten. Skakke være lett si!! 🤪 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 24. oktober 2024 #6982 Del Skrevet 24. oktober 2024 Herregud Stina, drikk et føkkings glass med sukkersaft… 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym002 Skrevet 24. oktober 2024 #6983 Del Skrevet 24. oktober 2024 Handlet inn det siste i går, inn til føden i dag for en sjekk. Kan det være at hun har et planlagt KS i vente? Blir spennende å følge med fremover til fødsel nå 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. oktober 2024 #6984 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jag har alltid använt handskar då jag byter nummer 2 på mina barn 😅 visste inte att det var så skandalöst eller ovanligt haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober 2024 #6985 Del Skrevet 24. oktober 2024 winterchild skrev (Akkurat nå): Jag har alltid använt handskar då jag byter nummer 2 på mina barn 😅 visste inte att det var så skandalöst eller ovanligt haha Det er veldig uvanlig, det blir ofte kun brukt av andre. Altså da innen helse, bhg osv. men ikke på hjemmebane. Sjokker meg ikke at noen gjør det akkurat, har sett folk i offentligheten bruke hansker når de smører seg med solkrem også 🫠 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. oktober 2024 #6986 Del Skrevet 24. oktober 2024 lillebamsemums skrev (Akkurat nå): Det er veldig uvanlig, det blir ofte kun brukt av andre. Altså da innen helse, bhg osv. men ikke på hjemmebane. Sjokker meg ikke at noen gjør det akkurat, har sett folk i offentligheten bruke hansker når de smører seg med solkrem også 🫠 Oj det visste jag inte haha. Har alltid tyckt att det är nice för då slipper man råka få bajs på sig, sedan är jag lite rädd för bakterier allmänt. Det att ha handskar på sig då man smörjer in solkräm har jag aldrig tänkt på, men det är ju inte lika farligt att få på sig 😅 intressant, trodde det var vanligare att ha handskar hemma. Men jag är ju inte uppvuxen i Norge så är kanske annat här. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober 2024 #6987 Del Skrevet 24. oktober 2024 (endret) winterchild skrev (2 minutter siden): Oj det visste jag inte haha. Har alltid tyckt att det är nice för då slipper man råka få bajs på sig, sedan är jag lite rädd för bakterier allmänt. Det att ha handskar på sig då man smörjer in solkräm har jag aldrig tänkt på, men det är ju inte lika farligt att få på sig 😅 intressant, trodde det var vanligare att ha handskar hemma. Men jag är ju inte uppvuxen i Norge så är kanske annat här. Så lenge bæsje bleien går direkte i søppelkassen og ting blir rengjort etter vært bruk (vaske over benk, bytte håndkle om du bruker det, vask av hender med såpe osv) så er det ingen vits i å bruke hansker. Er bare en ekstra kostnad. Endret 24. oktober 2024 av lillebamsemums 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. oktober 2024 #6988 Del Skrevet 24. oktober 2024 Anonym002 skrev (9 minutter siden): Handlet inn det siste i går, inn til føden i dag for en sjekk. Kan det være at hun har et planlagt KS i vente? Blir spennende å følge med fremover til fødsel nå 🤭 Og han skal ikke kjøre henne? Dette er ett så merkelig forhold at jeg har ikke ord 🤐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 24. oktober 2024 #6989 Del Skrevet 24. oktober 2024 lillebamsemums skrev (3 minutter siden): Så lenge bæsje bleien går direkte i søppelkassen og ting blir rengjort etter vært bruk (vaske over benk, bytte håndkle om du bruker det, vask av hender med såpe osv) så er det ingen vits i å bruke hansker. Er bare en ekstra kostnad. Ja kanske det.. men bryr mig inte om vad saker kostar. Är väl lite lik Stina där 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 24. oktober 2024 #6990 Del Skrevet 24. oktober 2024 Utrolig merkelig pardynamikk. Hun kjører SELV til føden fordi hun er redd for lite liv, men PK poster om at han ikke liker de nye emojiene til Samsung og at han sovnet litt sent igår så han har bare sleep score på 88 (!!) Det blir så jævla falskt og lager en helt merkelig verden for andre gravide, eller unge som kanskje skal bli gravide. Det er ikke normalt å poste sånne ting når du er redd for at babyen din skal dø. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober 2024 #6991 Del Skrevet 24. oktober 2024 (endret) KaraThrace skrev (10 minutter siden): Utrolig merkelig pardynamikk. Hun kjører SELV til føden fordi hun er redd for lite liv, men PK poster om at han ikke liker de nye emojiene til Samsung og at han sovnet litt sent igår så han har bare sleep score på 88 (!!) Det blir så jævla falskt og lager en helt merkelig verden for andre gravide, eller unge som kanskje skal bli gravide. Det er ikke normalt å poste sånne ting når du er redd for at babyen din skal dø. Veldig mye blir spilt inn før de poster. Så enkelte ting kan faktisk være gammelt. Bare for å opprettholde antall snapper vær dag. (For å få inn penger, reklame osv) legger til: følger ikke han, men vet enkelte gjør dette. De gjorde det blant annet da moren hans døde/da det var begravelse. Og sier heller ikke at de gjør det nå, men kan være en mulighet Endret 24. oktober 2024 av lillebamsemums 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 24. oktober 2024 #6992 Del Skrevet 24. oktober 2024 KaraThrace skrev (5 minutter siden): Utrolig merkelig pardynamikk. Hun kjører SELV til føden fordi hun er redd for lite liv, men PK poster om at han ikke liker de nye emojiene til Samsung og at han sovnet litt sent igår så han har bare sleep score på 88 (!!) Det blir så jævla falskt og lager en helt merkelig verden for andre gravide, eller unge som kanskje skal bli gravide. Det er ikke normalt å poste sånne ting når du er redd for at babyen din skal dø. Hun har kjent liv altså. Bare mindre enn vanlig. På 30min klarte hun å framprovosere 6 spark. Det blir jo trangere inni der også. Jeg synes det er overdramatisering, men det er min mening. Synes mye overdramatiseres i influenserverden. Håper selvfølgelig alt er bra med babyen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayaal Skrevet 24. oktober 2024 #6993 Del Skrevet 24. oktober 2024 Irriterer meg over den sniffingen hennes 😂 PF fikk kommentarer på at han ikke hadde skrevet Stina på kortet, haha 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. oktober 2024 #6994 Del Skrevet 24. oktober 2024 lillebamsemums skrev (3 minutter siden): Veldig mye blir spilt inn før de poster. Så enkelte ting kan faktisk være gammelt. Bare for å opprettholde antall snapper vær dag. (For å få inn penger, reklame osv) legger til: føler ikke han, men vet enkelte gjør dette. De gjorde det blant annet da moren hans døde/da det var begravelse. Og sier heller ikke at de gjør det nå, men kan være en mulighet I dette tilfellet sitter hun jo i bilen og forteller om hvorfor hun må inn, så det vil jeg tro er spilt inn idag. Men de gjorde det da moren døde og da hun ble begravet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober 2024 #6995 Del Skrevet 24. oktober 2024 Palmemor skrev (Akkurat nå): I dette tilfellet sitter hun jo i bilen og forteller om hvorfor hun må inn, så det vil jeg tro er spilt inn idag. Men de gjorde det da moren døde og da hun ble begravet. Ja, han er ikke med pga maleren er der. Så hun kjørte selv. men ser ofte hun sier at klokken er eksempel 8 også blir ting postet kl 12. så er jo noe de bruker ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. oktober 2024 #6996 Del Skrevet 24. oktober 2024 lillebamsemums skrev (Akkurat nå): Ja, han er ikke med pga maleren er der. Så hun kjørte selv. men ser ofte hun sier at klokken er eksempel 8 også blir ting postet kl 12. så er jo noe de bruker ofte. Ja, absolutt! Hun poster senere enn det skjer. Jeg hadde forøvrig nekta mannen min å bli hjemme pga en maler. Det er jo ikke sånn at de kan forsyne seg med ting uten at det blir medieoppslag... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober 2024 #6997 Del Skrevet 24. oktober 2024 Palmemor skrev (Akkurat nå): Ja, absolutt! Hun poster senere enn det skjer. Jeg hadde forøvrig nekta mannen min å bli hjemme pga en maler. Det er jo ikke sånn at de kan forsyne seg med ting uten at det blir medieoppslag... Jupp, er sikkert ikke en helt random person heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. oktober 2024 #6998 Del Skrevet 24. oktober 2024 Villemy skrev (1 time siden): Tenker hun kommer til å få tidenes sjokk og jeg håper hun lar snap ligge når hun har født. Burde egentlig legge den ned allerede nå, hun blir jo så butt hurt av alt. Vet hun hvor ofte babyer og spesielt nyfødte bæsjer? Hva med blow outs? Eller suprise prosjektilbæsj som kan komme midt under bleieskift? Det blir snørr og gulp over alt. Da hjelper det ikke med de tre buksene og fem bodyene hun har. Men når man stort sett går hjemme og kun sosialiseres med butikkturer et par ganger om dagen så kan man vel ikke forvente at man har helt realistiske forventninger til livet. Greit nok, hun har venninner som hun møter, men det vises ikke ofte. "Innholdet" hun skaper er jo bare masse stillbilder/videoer av gradestokken/blomstene/hagen og senere pynt som vi ser hver dag i hele perioden det står fremme . Ellers er det å stelle opp kamera mens hun lager den samme maten. Skjønner ikke at folk gidder å trykke seg igjennom dette hver dag (nei, jeg følger ikke, bare titter innom når det er "action". Jeg har sluttet å se på snappen til Stina og føler dette blir veldig OT men om andre som vurderer barn leser her må jeg si at min baby både bæsjet svært sjeldent og gulpet også veldig lite de første 3 månedene 😄 Hadde bare 1 blow out og ingen surprise-bæsjing på stellebord. Hadde og lite klær og det gikk helt fint. Hadde mange andre utfordringer i babytiden da. Min sleep score feks kan jeg gjette har vært på rundt 10 sånn i 2 år nå 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. oktober 2024 #6999 Del Skrevet 24. oktober 2024 SoftKitty skrev (1 minutt siden): Jeg har sluttet å se på snappen til Stina og føler dette blir veldig OT men om andre som vurderer barn leser her må jeg si at min baby både bæsjet svært sjeldent og gulpet også veldig lite de første 3 månedene 😄 Hadde bare 1 blow out og ingen surprise-bæsjing på stellebord. Hadde og lite klær og det gikk helt fint. Hadde mange andre utfordringer i babytiden da. Min sleep score feks kan jeg gjette har vært på rundt 10 sånn i 2 år nå 🫠 Alle barn er jo veldig forskjellige. Mange som ikke tenker over det når man skriver her. Men ser veldig godt hvor poenget demmes kommer fra. Pga ofte blir det slikt. Men man kan også være super heldig, og få en sikkelig sove baby. Som oppfører seg perfekt til alle tider. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. oktober 2024 #7000 Del Skrevet 24. oktober 2024 SoftKitty skrev (2 minutter siden): Jeg har sluttet å se på snappen til Stina og føler dette blir veldig OT men om andre som vurderer barn leser her må jeg si at min baby både bæsjet svært sjeldent og gulpet også veldig lite de første 3 månedene 😄 Hadde bare 1 blow out og ingen surprise-bæsjing på stellebord. Hadde og lite klær og det gikk helt fint. Hadde mange andre utfordringer i babytiden da. Min sleep score feks kan jeg gjette har vært på rundt 10 sånn i 2 år nå 🫠 Bare i to? 😅 Når eldste min bestemte seg for å sove natta gjennom i en alder av 6 var jeg jo så smart å få en som ikke sov før han var 4. Etter det utvikla jeg kroniske søvnproblemer 🫣 Men, skifter bleier uten hansker altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå