Dojakitty Skrevet 23. oktober #6961 Del Skrevet 23. oktober AntiBullshit skrev (3 minutter siden): Tror Stina har et veldig avslappet forhold til hva hun «ikke klarer». Nå mener hun at hun ikke klarer å spise uten å se på noe, altså er hun en forvokst iPad-kid som bare «må» spise foran skjerm. Det går visst fint uten skjerm hvis hun spiser med andre eller er på restaurant «for da er det så mye som skjer rundt». Det er så mye vissvass som hun bare har bestemt seg for at er vedtatte sannheter. Vet at flere her henviser til videoen av tappelino hvor hun får kritikk for å mene at overvektige barn dør innen de er 40 år eller hva det var hun lirte av seg for mange år siden. Synes disse påstandene hennes om hva hun klarer/ikke klarer minner mye om de syke tingene hun sa om overvektige i bloggtiden, ikke fordi det er så ufølsomt eller krenkende, men begge utsagnene er ikke rotet i virkeligheten og baserer seg kun på hennes (overdramatiske) opplevelser av hva som er reelt Håper hun har ladebanker tilgjengelig i tilfelle strømbrudd. Risikerer jo å sulte ihjel da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 23. oktober #6962 Del Skrevet 23. oktober Man bruker vel hansker på bæsjebleier? Nei, Stina, det gjør man ikke. Holdt på å få drypp av å se den tiraden der med at hun vil ha lange negler men tåler ikke dritt under negla og derfor bruke hansker når man skifter bæsjebleie. Jeg håper hun får en chill unge, men helt ærlig talt… min unge er ganske «foreldrevennlig» men jeg har faen meg hatt bæsj i øyenbryna på meg selv på et tidspunkt når poden fant ut at han hadde hender. 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. oktober #6963 Del Skrevet 23. oktober KaraThrace skrev (20 minutter siden): Man bruker vel hansker på bæsjebleier? Nei, Stina, det gjør man ikke. Holdt på å få drypp av å se den tiraden der med at hun vil ha lange negler men tåler ikke dritt under negla og derfor bruke hansker når man skifter bæsjebleie. Jeg håper hun får en chill unge, men helt ærlig talt… min unge er ganske «foreldrevennlig» men jeg har faen meg hatt bæsj i øyenbryna på meg selv på et tidspunkt når poden fant ut at han hadde hender. Om ikke han klorer seg selv i ansiktet kommer hun til å gjøre det Jeg unner henne en fantastisk fødsel og en super barseltid, men gudbedre jeg håper hu skjønner hva sliten betyr etterhvert 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 23. oktober #6964 Del Skrevet 23. oktober Dojakitty skrev (2 timer siden): Hansker ved bleieskift????🤣🤣🤣 Jeg har aldri vært så spent på hvordan noen takler småbarnslivet i hele mitt liv Ikke jeg heller🤣Hansker ved bleieskift, vil ikke ha bæsj under neglene, klipp de da!!! Handler så mye greier at hjelp 😳hvordan de med dårlig råd klarer å få barn og de vokser opp, er jo et under! Hun er det mest utrolige mennesket jeg har sett. De klarer heller ikke male heller, leier noen for de små tingene. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. oktober #6965 Del Skrevet 23. oktober Cornett skrev (11 minutter siden): Ikke jeg heller🤣Hansker ved bleieskift, vil ikke ha bæsj under neglene, klipp de da!!! Handler så mye greier at hjelp 😳hvordan de med dårlig råd klarer å få barn og de vokser opp, er jo et under! Hun er det mest utrolige mennesket jeg har sett. De klarer heller ikke male heller, leier noen for de små tingene. Det er presson-nails… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 23. oktober #6966 Del Skrevet 23. oktober Noen skal få seg en real oppvåkning, det er helt sikkert😂 Håper ikke hun krasjlander. Tipper det blir rimelig stille på snap til sjokket har lagt seg. Kan ta noen uker før hun kommer på igjen sminkekøs, håret stivt av gulp og korte negler under blå plasthansker. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adriana32 Skrevet 23. oktober #6967 Del Skrevet 23. oktober Presson nails og billig og tacky extensions som er mer full av bakterier enn ei baby-bæsje-rompe. Hun bruker så mye filter at hun ser ut som hun kunne vært datteren til Michael Jackson og Cher. Hun er Norges mest harry blogger rett og slett. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. oktober #6968 Del Skrevet 23. oktober Niesa til PF har bursdag til helgen. 100 kroner på at Stina ikke blir med. På kortet står det bare fra han. For en merkelig familiedynamikk! Håper den bedrer seg når babyen kommer 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 23. oktober #6969 Del Skrevet 23. oktober Palmemor skrev (15 minutter siden): Niesa til PF har bursdag til helgen. 100 kroner på at Stina ikke blir med. På kortet står det bare fra han. For en merkelig familiedynamikk! Håper den bedrer seg når babyen kommer Når du sier det, så er det faktisk veldig merkelig. Jeg er ikke en til å sette spørsmålstegn ved at man ikke kan velge familien til den man elsker, men det er utrolig merkelig å ikke bare føre på «og tante Stina». Kanskje PF ikke tenkte seg om, kanskje de har en annen felles gave, kan ikke annet enn å kommentere det de begge viser frem til publikum. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 23. oktober #6970 Del Skrevet 23. oktober adriana32 skrev (38 minutter siden): Presson nails og billig og tacky extensions som er mer full av bakterier enn ei baby-bæsje-rompe. Hun bruker så mye filter at hun ser ut som hun kunne vært datteren til Michael Jackson og Cher. Hun er Norges mest harry blogger rett og slett. Hun blir verre og verre med de filtrene. Og de vippene!!! Ikke så mange som bruker slike lenger nå vel????? Harrrry🥴🥴 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. oktober #6971 Del Skrevet 23. oktober KaraThrace skrev (7 minutter siden): Når du sier det, så er det faktisk veldig merkelig. Jeg er ikke en til å sette spørsmålstegn ved at man ikke kan velge familien til den man elsker, men det er utrolig merkelig å ikke bare føre på «og tante Stina». Kanskje PF ikke tenkte seg om, kanskje de har en annen felles gave, kan ikke annet enn å kommentere det de begge viser frem til publikum. Hun har (og han forsåvit) ved flere anledninger uttrykt at de begge har så stor familie at de ikke har tid til å dra sammen på alt… Beklager, men hun vet ikke hva det vil si å ikke ha tid Jeg aner jo ikke hva de ikke viser frem, men hun var kun med til moren kort tid før hun døde. )Og dagen begravelsen var var den eneste dagen på snap hun ikke viste kløft) Hun virker rett og slett veldig umoden, man trenger mer sosial trening for å få alle antennene på plass 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 23. oktober #6972 Del Skrevet 23. oktober Forstår ikke hvordan nye mødre klarer disse skitne neglene, når de får en baby? Her fjernet jeg både negler og neglelakk 😭 hva er greia med lange negler. Han er 2 år nå, og pga bleier så har jeg ventet. Godt vi er så forskjellig der 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 24. oktober #6973 Del Skrevet 24. oktober Stina er veldig umoden med merkelige, fjerne ideer om mangt og mye. De kunne jo likegodt hatt en tomannsbolig, de to, for de lever jo 2 separate liv! (Handler, lager mat, spiser, vasker klær osv hver for seg) Hun er allikevel langtfra den første forelderen, eller siste, som får seg en wake-up call. Ganske mange gjør det. Sånn de lever nå er umulig med et barn. Bare det å dra og handle inn til hvert jævla måltid, det blir umulig. De må lære seg planlegging, og de kommer til å forstå hva sliten er. Så sliten at å ta på hansker til hver bæsjebleie ikke kommer til å skje. Hvis ikke det blir sånn at PF tar bæsjebleier pga hennes hår og negler og idiotiske diller, da. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. oktober #6974 Del Skrevet 24. oktober EllaSays skrev (16 minutter siden): Stina er veldig umoden med merkelige, fjerne ideer om mangt og mye. De kunne jo likegodt hatt en tomannsbolig, de to, for de lever jo 2 separate liv! (Handler, lager mat, spiser, vasker klær osv hver for seg) Hun er allikevel langtfra den første forelderen, eller siste, som får seg en wake-up call. Ganske mange gjør det. Sånn de lever nå er umulig med et barn. Bare det å dra og handle inn til hvert jævla måltid, det blir umulig. De må lære seg planlegging, og de kommer til å forstå hva sliten er. Så sliten at å ta på hansker til hver bæsjebleie ikke kommer til å skje. Hvis ikke det blir sånn at PF tar bæsjebleier pga hennes hår og negler og idiotiske diller, da. Dette har jeg sagt hele veien. Men da får man på lanken av fansen 🤣 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. oktober #6975 Del Skrevet 24. oktober EllaSays skrev (1 time siden): Stina er veldig umoden med merkelige, fjerne ideer om mangt og mye. De kunne jo likegodt hatt en tomannsbolig, de to, for de lever jo 2 separate liv! (Handler, lager mat, spiser, vasker klær osv hver for seg) Hun er allikevel langtfra den første forelderen, eller siste, som får seg en wake-up call. Ganske mange gjør det. Sånn de lever nå er umulig med et barn. Bare det å dra og handle inn til hvert jævla måltid, det blir umulig. De må lære seg planlegging, og de kommer til å forstå hva sliten er. Så sliten at å ta på hansker til hver bæsjebleie ikke kommer til å skje. Hvis ikke det blir sånn at PF tar bæsjebleier pga hennes hår og negler og idiotiske diller, da. Jeg tror og PF kommer til å ta mesteparten av oppgaven det er å ha ett barn. Han virker til å ha mer kontroll og struktur, og han jobber jo faktisk med ulike prosjekter hver eneste dag (som ikke innebærer å knipe av blomster og strikke gensere). Ekte jobb, som genererer lønn. Så jeg tror nok han kommer til å ta mest, men jeg er spent på å se hvordan søvn eller mangel på sådan gjør med dem begge, og dette rigide opplegget han har med fokus på søvn og søvnscore. Han er en flott og sympatisk fyr, men jeg tror mange av opphenga hans kanskje må vike litt og jeg er spent på hvordan han kommer til å takle det 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelliken Skrevet 24. oktober #6976 Del Skrevet 24. oktober (endret) adriana32 skrev (11 timer siden): Presson nails og billig og tacky extensions som er mer full av bakterier enn ei baby-bæsje-rompe. Hun bruker så mye filter at hun ser ut som hun kunne vært datteren til Michael Jackson og Cher. Hun er Norges mest harry blogger rett og slett. Ja, jeg tenker hvor skittent det håret må være. Hun står med fingrer i maten sin, så tar hun fingrene i håret. Dette skjer hele tiden når jeg ser på henne. Det hadde vel vært bedre og langt mer renslig med en strikk i håret når hun holder på med mat. Og så snakker hun om at hun er så pysete at hun må ha hansker for å skifte bleie på sin en egen lille baby- Jeg er helt sjokkert. Endret 24. oktober av Nelliken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 24. oktober #6977 Del Skrevet 24. oktober Hansker til bleieskift ja.. altså, jeg lurer på hvilken teknikk hun har tenkt å bruke når hun bytter bleie hvis hun mener man får så mye bæsj under neglene? Jeg har vært mor i straks to år og kan nok telle på èn hånd de gangene jeg har fått bæsj på hendene. Kan egentlig ikke huske at det har skjedd, men antar at det sikkert ble noe gris på meg de gangene ungen hadde bæsj opp til nakken 😅 Men sånn til vanlig? Får ikke noe som helst bæsj på seg hvis mam bytter bleie på normalt vis og bruker kluter.. 🤷♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. oktober #6978 Del Skrevet 24. oktober -Turtle skrev (14 minutter siden): Hansker til bleieskift ja.. altså, jeg lurer på hvilken teknikk hun har tenkt å bruke når hun bytter bleie hvis hun mener man får så mye bæsj under neglene? Jeg har vært mor i straks to år og kan nok telle på èn hånd de gangene jeg har fått bæsj på hendene. Kan egentlig ikke huske at det har skjedd, men antar at det sikkert ble noe gris på meg de gangene ungen hadde bæsj opp til nakken 😅 Men sånn til vanlig? Får ikke noe som helst bæsj på seg hvis mam bytter bleie på normalt vis og bruker kluter.. 🤷♀️ De aller fleste takler litt bæsj på seg fra sin egen unge… men så har ikke de aller fleste hue oppi sitt eget rumpehull 100% av tiden heller. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 24. oktober #6979 Del Skrevet 24. oktober Hansker for å skifte bæsjebleier på eget barn? Altså, skal hun bruke hansker når hun bader han eller dusjer med han også da? Og det er mer bakterier under de lange løsneglene hennes enn i babybæsj. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 24. oktober #6980 Del Skrevet 24. oktober Tenker hun kommer til å få tidenes sjokk og jeg håper hun lar snap ligge når hun har født. Burde egentlig legge den ned allerede nå, hun blir jo så butt hurt av alt. Vet hun hvor ofte babyer og spesielt nyfødte bæsjer? Hva med blow outs? Eller suprise prosjektilbæsj som kan komme midt under bleieskift? Det blir snørr og gulp over alt. Da hjelper det ikke med de tre buksene og fem bodyene hun har. Men når man stort sett går hjemme og kun sosialiseres med butikkturer et par ganger om dagen så kan man vel ikke forvente at man har helt realistiske forventninger til livet. Greit nok, hun har venninner som hun møter, men det vises ikke ofte. "Innholdet" hun skaper er jo bare masse stillbilder/videoer av gradestokken/blomstene/hagen og senere pynt som vi ser hver dag i hele perioden det står fremme . Ellers er det å stelle opp kamera mens hun lager den samme maten. Skjønner ikke at folk gidder å trykke seg igjennom dette hver dag (nei, jeg følger ikke, bare titter innom når det er "action". 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå