Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (15 minutter siden):

Man skal da ikke le av andre mennesker.. det er jo bare.stygt gjort😞

Nei, man kan le av andre. Jeg ler av mange hver dag, jeg. Jeg kan også le av meg selv. Det er ganske herlig å ha selvinnsikt 😁

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt jeg ønsker meg her i livet er at vi mennesker slutter å gi oppmerksomhet og inntekt til mennesker som ikke produserer noe som helst 😬 For en verden! Blir helt sjokkert av overforbruket og hvor selvsentrert influensere er. 

Så om noen vil gjøre meg én fantastisk sstor tjeneste i dag: klikk et mindre klikk på en meningsløs influenser.

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (8 minutter siden):

Alt jeg ønsker meg her i livet er at vi mennesker slutter å gi oppmerksomhet og inntekt til mennesker som ikke produserer noe som helst 😬 For en verden! Blir helt sjokkert av overforbruket og hvor selvsentrert influensere er. 

Så om noen vil gjøre meg én fantastisk sstor tjeneste i dag: klikk et mindre klikk på en meningsløs influenser.

Etter jeg begynte å henge her sjekker jeg ikke snappene hennes (eller andres) så ofte mer. Men det er som en tokræsj. Vanskelig å se vekk🙈🙈 men er i utgangspunktet helt enig med deg!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
Dojakitty skrev (2 timer siden):

Ta deg en tur på YouTube 😊

Vilka videos exakt är det som hon är så otrevlig i? Finner inga 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (13 minutter siden):

Etter jeg begynte å henge her sjekker jeg ikke snappene hennes (eller andres) så ofte mer. Men det er som en tokræsj. Vanskelig å se vekk🙈🙈 men er i utgangspunktet helt enig med deg!

Hopper over sikkert 90% av det hun poster. Er kun interessert i baby tema. Kunne ikke brydd meg mindre om mye av det andre hun poster. Syntes dessverre det blir veldig tørt å se på blomster og strikking. Litt gøy å se hun svare på spørsmål i my og med også😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nirvania skrev (På 6.10.2019 den 0.54):

Der er noen klipp fra videoer hun har slettet. Synes forøvrig han duden der forklarer godt hva jeg også mener om henne. 

for den som spurte om video

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

winterchild skrev (16 minutter siden):

Vilka videos exakt är det som hon är så otrevlig i? Finner inga 

Jeg så også etter dem nå, og fant dem ikke i farten nå. Tror faktisk noe har blitt slettet. Men hun fremsto anderledes før, så det preger nok mitt syn på henne idag enda. Selv om hun selvfølgelig skal få lov til å vokse og utvikle seg som alle andre gjør. Jeg kan sikkert se tilbake på ting jeg har gjort eller sagt før som jeg kan skjemmes over idag. Forskjellen er at Stina når ut til så mange med ikke alltid helt veloverveide utalelser. Legger ved et eksempel fra «min mote/nyheter». Det innlegget har hun nå slettet fra bloggen. 

IMG_8228.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hun er i dag uten extensions! Hun har veldig fint naturlig hår (farget, ja, men naturlig lengde og fylde).

Hun skal til frisøren senere i dag og sette på nye extensions, så det er bare derfor hun har tatt ut de gamle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 minutter siden):

Så fin hun er i dag uten extensions! Hun har veldig fint naturlig hår (farget, ja, men naturlig lengde og fylde).

Hun skal til frisøren senere i dag og sette på nye extensions, så det er bare derfor hun har tatt ut de gamle.

Fordi hun ikke kan føde med ettervekst...

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (28 minutter siden):

Jeg syns hun ser så UTROLIG mye bedre ut uten det falske håret. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ønsker å se så falsk ut! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (30 minutter siden):

Er det galt å farge håret også nå?🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (56 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (36 minutter siden):

Jeg syns hun ser så UTROLIG mye bedre ut uten det falske håret. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ønsker å se så falsk ut! 

Sikkert fordi hennes egne ønsker trumfer dine meninger,slik det bør.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (3 minutter siden):

Sikkert fordi hennes egne ønsker trumfer dine meninger,slik det bør.

Takk for at du mansplainer for meg❤️

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (31 minutter siden):

Er det galt å farge håret også nå?🤣

Ja? visste du ikke det?! Det er jo barnelærdom!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (41 minutter siden):

Enig! Det råflotte håret hun har naturlig! Hadde jeg vært så heldig hadde jeg omfavnet det med glede og stolthet! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dojakitty skrev (12 minutter siden):

Takk for at du mansplainer for meg❤️

Værsegod! Ser ut som det trengtes.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo mistet helt bakkekontakten de siste ukene før fødsel nå. Satt på helt syke nye vipper (får nesten ikke åpnet øynene jo), skal ha med barberhøvel og krølltang på føden, for å nevne noe. Det kommer vel en «Get ready with me in the delivery room» snart.. 

Ville ikke uttalt meg så mye om hvordan det blir etter fødsel, da hun faktisk ikke aner hva hun går inn i. Hun syns det er «det mest tåpelige jeg hører» når hun refererer til «slutter å være meg selv når jeg blir mor». Hun trenger virkelig en reality check. Det er jo ikke sånn at «alle» andre bare driter i å få dusjet, ikke ønsker å stelle seg og så videre.. det handler jo om at man får en ny førsteprioritet, nemlig barnet! Dens behov går foran sine egne. Det er en hard pille å svelge for egosentriske folk. 

Hun kan godt mene det og prioritere seg selv først, da har vi en ny Sophie Elise in the works. Nanny neste! Det handler litt om å ikke gå for høyt ut med «jeg ønsker å prioritere meg selv, jeg er ei jåledukke osv», da fallhøyden er ekstremt stor. 

Endret av Lissygloss
  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lissygloss skrev (4 minutter siden):

Hun har jo mistet helt bakkekontakten de siste ukene før fødsel nå. Satt på helt syke nye vipper (får nesten ikke åpnet øynene jo), skal ha med barberhøvel og krølltang på føden, for å nevne noe. Det kommer vel en «Get ready with me in the delivery room» snart.. 

Ville ikke uttalt meg så mye om hvordan det blir etter fødsel, da hun faktisk ikke aner hva hun går inn i. Hun syns det er «det mest tåpelige jeg hører» når hun refererer til «slutter å være meg selv når jeg blir mor». Hun trenger virkelig en reality check. Det er jo ikke sånn at «alle» andre bare driter i å få dusjet, ikke ønsker å stelle seg og så videre.. det handler jo om at man får en ny førsteprioritet, nemlig barnet! Dens behov går foran sine egne. Det er en hard pille å svelge for egosentriske folk. 

Hun kan godt mene det og prioritere seg selv først, da har vi en ny Sophie Elise in the works. Nanny neste! Det handler litt om å ikke gå for høyt ut med «jeg ønsker å prioritere meg selv, jeg er ei jåledukke osv», da fallhøyden er ekstremt stor. 

Hun trenger ikke Nanny, hun har Pelle som kommer til å stille opp for barnet sitt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...