Nussepus Skrevet 8. oktober #6501 Del Skrevet 8. oktober Granneman82 skrev (2 timer siden): Kan vi please gå tilbake til å snakke om grønne vegger og ustelte bikkjer som drikker av glass på restaurant nå?🙈🙈🙈🤣🤣🤣🤣 Når det er sagt, så er denne tråden god underholdning 🤣🤣 Og pupper som henger mer utenfor enn innafor klærne. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8. oktober #6502 Del Skrevet 8. oktober Herrefred, de gravidbildene med den hvite kjolen som flyr rundt henne! WOW! Det var skikkelig vakkert! 🥰 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 8. oktober #6503 Del Skrevet 8. oktober Dojakitty skrev (1 minutt siden): Herrefred, de gravidbildene med den hvite kjolen som flyr rundt henne! WOW! Det var skikkelig vakkert! 🥰 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Herrefred, de gravidbildene med den hvite kjolen som flyr rundt henne! WOW! Det var skikkelig vakkert! 🥰 Det er jeg faktisk helt enig i! Kjempefine! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 8. oktober #6504 Del Skrevet 8. oktober Bildene hun postet i dag var noe helt annet enn de kleine bildene med samboer, DEN HVITE KJOLEN PASSET HELT PERFEKT !! 😍 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. oktober #6505 Del Skrevet 8. oktober lillebamsemums skrev (10 minutter siden): Bildene hun postet i dag var noe helt annet enn de kleine bildene med samboer, DEN HVITE KJOLEN PASSET HELT PERFEKT !! 😍 Enig!! Det var kjempefint!🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 8. oktober #6506 Del Skrevet 8. oktober Så fina gravidbilder 🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. oktober #6507 Del Skrevet 8. oktober Det var nydelige bilder av henne❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 8. oktober #6508 Del Skrevet 8. oktober Bildene er kjempefine (jeg likte så godt de med blomstene), men veldig fascinerende å se så mye større hun er i virkeligheten (når andre tar bilder) enn det hun legger ut selv. Veldig trist at hun tror at hun må redigere seg tynnere som gravid. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. oktober #6509 Del Skrevet 8. oktober Kløvereng skrev (10 minutter siden): Bildene er kjempefine (jeg likte så godt de med blomstene), men veldig fascinerende å se så mye større hun er i virkeligheten (når andre tar bilder) enn det hun legger ut selv. Veldig trist at hun tror at hun må redigere seg tynnere som gravid. Helt enig. Stina ser flott ut som hun er 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. oktober #6510 Del Skrevet 8. oktober Selv med det sorte undertøyet så syns jeg bildene ble fine. Men det skal godt gjøres at ingen av bildene blir bra når de fotograferes hos Haslien da 🥰 men syns de med det hvite tøyet/kjolen/undertøyet eller hva man kaller det ble mye finere enn det svarte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8. oktober #6511 Del Skrevet 8. oktober Blir gøy når hu skal frem med selfielyset på føden. «relax. Jeg er influenser» 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 8. oktober #6512 Del Skrevet 8. oktober Seriøst , skal hun flytte inn på føden🫣, 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 8. oktober #6513 Del Skrevet 8. oktober Palmemor skrev (10 timer siden): Den nakkeskaden er så fake at halve kunne vært nok. Men hun vet å melke den for oppmerksomhet. Har aldri noensinne sett antydning til at hun har smerter, og hu flakser den nakken hit og dit akkurat som hu finner det for godt. Jeg kan og være lat når jeg får mulighet, men da er jeg lat. At jeg har 2 prolapser i nakken og en i korsryggen gjør meg ikke invalid og ute av stand til å bære mine egne poser. Men det er digg å slippe Hvis hun virkelig hadde hatt 3 nakkkeskader som hemmet henne i hverdagen hadde hun ikke lagt inn 1 kg silikon. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 8. oktober #6514 Del Skrevet 8. oktober Stina er 10/10 en snapfluenser jeg ikke kan se på in public. Tits for president, free the nipple og alt det der… men… Jeg NEKTER å tro at hun ikke lo litt av seg selv når hun tok på seg denne oransje toppen idag. 😅💀 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8. oktober #6515 Del Skrevet 8. oktober KaraThrace skrev (5 minutter siden): Stina er 10/10 en snapfluenser jeg ikke kan se på in public. Tits for president, free the nipple og alt det der… men… Jeg NEKTER å tro at hun ikke lo litt av seg selv når hun tok på seg denne oransje toppen idag. 😅💀 Holding on for dear life den knappen der 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 8. oktober #6516 Del Skrevet 8. oktober Tippsi skrev (47 minutter siden): Seriøst , skal hun flytte inn på føden🫣, har ikke sett ferdig, men så litt i starten av dette. kjente jeg ble svett bare av å se hvor mye selfie lys og dill dall. men som hun skrev selv er hun jo "yrkes skadet". De fleste er jo på sykehuset i knapt en dag før de blir sendt hjem og kontroller osv blir gjort av jordmor der man bor. Pga stor pågang på sykehuset. (da spesielt i litt større byer, som oslo, bergen osv.) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 8. oktober #6517 Del Skrevet 8. oktober HalloDoktor skrev (11 timer siden): Det har da også skjedd at han ikke er hjemme akkurat når hun kommer hjem, men kommer hjem om et par timer, og da har hun latt det ligge... 😅 For min del er ikke problemet AT han hjelper til, men det at hun fremstiller seg så hjelpeløs og gang på gang påstår at "de tre nakkeskadene" er årsaken til at hun ikke kan bære inn posene - noe som jeg tror bare er bullshit. Hadde hun hatt en faktisk så alvorlig nakkeskade, så hadde hun (burde i alle fall) hatt oppfølging av en god fysioterapeut/ortoped 😊 Og det ville vært vanskelig for shoppe Guri å fylle bilen med alle disse posene hvis det var så alvorlig som hun liker å få det framstilt . Hun har tross alt drasset dette rundt på butikk og ut i bilen en gang . Stina orker det Stina liker å gjøre , men heldig som har en mann som synes det er allrigth å bruke muskler på å flytte tingene hennes rundt 👍🏻😊 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. oktober #6518 Del Skrevet 8. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstergal Skrevet 8. oktober #6519 Del Skrevet 8. oktober Men skal ikke den babyen få bukse/underdel på seg? Har flere ganger tenkt over at hun ikke har en gjennomtenkt handling av klær som andre gjerne gjør. At nå har babyen litt bodyer, noen pysj, sokker, bukser osv i den str. Mens Stina har for det meste bare kjøpt body, pysj og hundre babytepper? 😆 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 8. oktober #6520 Del Skrevet 8. oktober Jeg må bare si at de bildene hun la ut i dag fra gravid shooten var veldig fine! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå