delias Skrevet 8. august #5261 Del Skrevet 8. august Jeg syntes det er sykt hvordan folk kommenterer til henne. Jeg var alenemamma med nyfødt. Har aldri sovet så mye i mitt liv som før jeg fikk barn. Sønnen min er 7 nå og sov gjennom natt og enda mer. Bare fordi dere andre hadde en jævlig babyperiode er det ingen grunn til å prakke ned på en annen bare fordi dere selv hadde det så grusomt. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. august #5262 Del Skrevet 8. august delias skrev (3 minutter siden): Jeg syntes det er sykt hvordan folk kommenterer til henne. Jeg var alenemamma med nyfødt. Har aldri sovet så mye i mitt liv som før jeg fikk barn. Sønnen min er 7 nå og sov gjennom natt og enda mer. Bare fordi dere andre hadde en jævlig babyperiode er det ingen grunn til å prakke ned på en annen bare fordi dere selv hadde det så grusomt. Vet ikke om jeg tørr og nevne det fordi folk tror meg nok ikke.. men jeg har ikke hatt en våkennatt med mine. Begge måtte så klart ammes men de lå som regel inntil meg.. å de sov til rundt 7-8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. august #5263 Del Skrevet 8. august delias skrev (32 minutter siden): kan være at de er gift i all hemmelighet eller noe sånt? Det var den første tanken som slo meg. Siden de skal ha barn, så kanskje de vil være gift før barnet kommer 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. august #5264 Del Skrevet 8. august Pidla skrev (4 timer siden): Hun viser jo rimelig mye av huset da. Tenkte siden du brydde deg om hvordan de hadde det?🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 8. august #5265 Del Skrevet 8. august elskersommer skrev (13 timer siden): Så du kunne absolutt alt om fødsel, svangerskapet og nyfødttiden før du fikk nr 1? Ingen kan vel alt, mengde fleste har vel litt erfaring med barn? Småsøsken eller søskenbarn, venner som har fått barn. Stina er tante, syns det er så rart at hun ikke vet NOE. Samme med «Pefedik» 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 8. august #5266 Del Skrevet 8. august Wenda skrev (3 timer siden): Det var den første tanken som slo meg. Siden de skal ha barn, så kanskje de vil være gift før barnet kommer 🤷♀️ Ikke faen. Der mister hun jo åresvis med content. Bryllupet skal nok melkes. Nei, tipper VG bladde opp mest for å avsløre navnet. Og så kjører de det bak betalingmur i lørdagsutgaven. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alir12345 Skrevet 9. august #5267 Del Skrevet 9. august Betalingsmur er riktig.. ligger ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 9. august #5268 Del Skrevet 9. august Jeg trodde det skulle være noe viktig mtp den oppbygningen av "stor VG sak", og så er det kun at de avslører navnet?? Philip om noen lurer. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 9. august #5269 Del Skrevet 9. august Birdo skrev (6 timer siden): Tenkte siden du brydde deg om hvordan de hadde det?🙃 Det var ikke jeg som skrev det første innlegget. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hvordan hun har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 9. august #5270 Del Skrevet 9. august Stay skrev (1 time siden): Jeg trodde det skulle være noe viktig mtp den oppbygningen av "stor VG sak", og så er det kun at de avslører navnet?? Philip om noen lurer. "Våre store hemmelighet er at vi ikke vil avsløre navnet offentlig. Vi vil nemlig skjerme barnet vårt mest mulig og gi ham en beskyttet barndom." Men det er vel bare ønsketenkning... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 9. august #5271 Del Skrevet 9. august (endret) delias skrev (11 timer siden): Jeg syntes det er sykt hvordan folk kommenterer til henne. Jeg var alenemamma med nyfødt. Har aldri sovet så mye i mitt liv som før jeg fikk barn. Sønnen min er 7 nå og sov gjennom natt og enda mer. Bare fordi dere andre hadde en jævlig babyperiode er det ingen grunn til å prakke ned på en annen bare fordi dere selv hadde det så grusomt. Tror ikke folk har det så grusomt - det er bare det at dette paret virker å ha et tvangsmessig forhold til søvn og stoler blindt på en smarklokke-måling. For å måle de forskjellige søvnstadiene så må man faktisk måle hjerneaktivitet. En smartklokke måler kun puls og bevegelse så disse målingene klokkene gjør må tas med en stooooor klype salt. Jeg for min del sov mye bedre etter at jeg sluttet å ligge med smartklokken på armen. Når man har små babyer så må man sove når babyen sover ... sånn er det enten babyen sover mye eller lite eller ingenting. De færreste babyer sover natten gjennom fra første stund. Jeg koste meg uansett. Så lenge jeg hadde permisjon og fri fra jobb så koste jeg meg med å sitte oppe og amme når babyen ville ha mat - enten det var dag eller natt. Sove gjorde jeg når babyene sov. Endret 9. august av Malmfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. august #5272 Del Skrevet 9. august Stay skrev (2 timer siden): Jeg trodde det skulle være noe viktig mtp den oppbygningen av "stor VG sak", og så er det kun at de avslører navnet?? Philip om noen lurer. Herregud… jaja…. Tenk at de tror verden bryr seg såpass 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 9. august #5273 Del Skrevet 9. august Spyflua skrev (7 timer siden): Ingen kan vel alt, mengde fleste har vel litt erfaring med barn? Småsøsken eller søskenbarn, venner som har fått barn. Stina er tante, syns det er så rart at hun ikke vet NOE. Samme med «Pefedik» Du vet det finnes babyer som er som hun beskriver? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 9. august #5274 Del Skrevet 9. august Dojakitty skrev (4 minutter siden): Herregud… jaja…. Tenk at de tror verden bryr seg såpass De må jo i "nyhetene" for å holde interessen oppe. Jeg forstår ennå ikke hva som er så interessant med disse to. PF produserer nå ihvertfall noe, men hva produserer Stina? Hva slags suksess har hun? Jeg må stoppe for eller så blir jeg vel "halshugd " her inne. Men hvis navnet stemmer så var det et fint navn og et godt valg. Ikke typisk "moderne" navn. Kanskje det er oppkalling? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 9. august #5275 Del Skrevet 9. august (endret) sprettballen skrev (32 minutter siden): De må jo i "nyhetene" for å holde interessen oppe. Jeg forstår ennå ikke hva som er så interessant med disse to. PF produserer nå ihvertfall noe, men hva produserer Stina? Hva slags suksess har hun? Jeg må stoppe for eller så blir jeg vel "halshugd " her inne. Men hvis navnet stemmer så var det et fint navn og et godt valg. Ikke typisk "moderne" navn. Kanskje det er oppkalling? Helt greit navn. Tror ikke det er oppkalling, er vel få i Norge som heter det? Lurer på om hun har sett The Office. Der er det to gravide damer (Angela og Pam) som "krangler" om navnet Philip 😅 Endret 9. august av Pidla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 9. august #5276 Del Skrevet 9. august Pidla skrev (4 minutter siden): Helt greit navn. Tror ikke det er oppkalling, er vel få i Norge som heter det? Lurer på om hun har sett The Office. Der er det to gravide damer (Angela og Pam) som "krangler" om navnet Philip 😅 Fått navnet fra hovedkarakteren i «Last man on Earth». Står i intervjuet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. august #5277 Del Skrevet 9. august Pidla skrev (23 minutter siden): Helt greit navn. Tror ikke det er oppkalling, er vel få i Norge som heter det? Lurer på om hun har sett The Office. Der er det to gravide damer (Angela og Pam) som "krangler" om navnet Philip 😅 Er ganske mange som heter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 9. august #5278 Del Skrevet 9. august Dojakitty skrev (1 time siden): Herregud… jaja…. Tenk at de tror verden bryr seg såpass sprettballen skrev (59 minutter siden): De må jo i "nyhetene" for å holde interessen oppe. Jeg forstår ennå ikke hva som er så interessant med disse to. PF produserer nå ihvertfall noe, men hva produserer Stina? Hva slags suksess har hun? Jeg må stoppe for eller så blir jeg vel "halshugd " her inne. Men hvis navnet stemmer så var det et fint navn og et godt valg. Ikke typisk "moderne" navn. Kanskje det er oppkalling? Nå er det ekstremt sjeldent influensere eller kjendiser løper til avisene hver gang det er noe. Det er gjerne avisene som enten oppsøker de eller som skriver artikkel utifra hva de har lest om dem på some 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. august #5279 Del Skrevet 9. august sprettballen skrev (1 time siden): De må jo i "nyhetene" for å holde interessen oppe. Jeg forstår ennå ikke hva som er så interessant med disse to. PF produserer nå ihvertfall noe, men hva produserer Stina? Hva slags suksess har hun? Jeg må stoppe for eller så blir jeg vel "halshugd " her inne. Men hvis navnet stemmer så var det et fint navn og et godt valg. Ikke typisk "moderne" navn. Kanskje det er oppkalling? Annenhver unge heter jo det da så…. Var det ikke hun som ville ha et uvanlig navn?💀🤣 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 9. august #5280 Del Skrevet 9. august Wenda skrev (6 minutter siden): Nå er det ekstremt sjeldent influensere eller kjendiser løper til avisene hver gang det er noe. Det er gjerne avisene som enten oppsøker de eller som skriver artikkel utifra hva de har lest om dem på some Ok? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå