Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sunfl0wer skrev (53 minutter siden):

En del av kritikken var jo hvor tacky bikinien var og at med hennes store bryst ikke skal gå i slike bikinier. 

Det handler vel om at det er alminnelig enighet om at en bikini-overdel er for liten når den kun dekker 1/3 del ( el mindre) av et bryst. Jo større brystet er, jo tydeligere blir det/jo mer nakent bryst får man i fleisen. At hun synes det er greit å vise mer bryst offentlig  enn de fleste, må hun få lov til å synes og gjøre tenker jeg (bortsett fra plasser som feks i en kirke), men at hun later som hun ikke forstår kritikken og får det til å bli til at hun ikke kan gå i bikini på stranda- den er sleip synes jeg ( ifh til å få klikk og medieomtale) 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (2 timer siden):

En del av kritikken var jo hvor tacky bikinien var og at med hennes store bryst ikke skal gå i slike bikinier. 

Enten så er du Stina, eller så er du venninna 😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (32 minutter siden):

Elendig hersketeknikk.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt spent på om «pupper i fokus» forsvinner litt etter ungen er født? Baserer dette på personlig erfaring men både meg og venninner har jekket litt på «sexynessen» etter vi fikk barn.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Det handler vel om at det er alminnelig enighet om at en bikini-overdel er for liten når den kun dekker 1/3 del ( el mindre) av et bryst. Jo større brystet er, jo tydeligere blir det/jo mer nakent bryst får man i fleisen. At hun synes det er greit å vise mer bryst offentlig  enn de fleste, må hun få lov til å synes og gjøre tenker jeg (bortsett fra plasser som feks i en kirke), men at hun later som hun ikke forstår kritikken og får det til å bli til at hun ikke kan gå i bikini på stranda- den er sleip synes jeg ( ifh til å få klikk og medieomtale) 

Hvis man vil kle seg "tekkelig",så finnes det bedre alternativ enn bikini.

Den er ikke ment å dekke stort mer enn hva bildene viser.

Ikke er det noe galt med bildene,heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (1 time siden):

Ingen av delene. Man KAN være uenig med folk her inne på KG uten å ha noe som helst med personen å gjøre. Ikke alle er bitre mennesker som leter etter noe å pirke på😉

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bestemoren
Sunfl0wer skrev (10 minutter siden):

Ingen av delene. Man KAN være uenig med folk her inne på KG uten å ha noe som helst med personen å gjøre. Ikke alle er bitre mennesker som leter etter noe å pirke på😉

Enig! For ofte er det mye «pirk» og lite substans…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (5 timer siden):

Ingen burde gå i den bikinien…

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skryter hun sånn over de syke summene hun bruker Annenhver dag? 
Det skriker ikke akkurat mensamedlem

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dojakitty said:

Er hun der virkelig mensamedlem?? Eller er det bare nok en ting hun overdriver og lyver om? 🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (3 minutter siden):

Er hun der virkelig mensamedlem?? Eller er det bare nok en ting hun overdriver og lyver om? 🤔

Hun har vel sagt engang at IQ’en er såpass høy ja…

Velvel

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dojakitty said:

Hun har vel sagt engang at IQ’en er såpass høy ja…

Velvel

Wow…😂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å slappe av etter en spatur🙄. Som sagt; de der to kommer til å få sjokk når det kommer en baby i hus.

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooli skrev (7 minutter siden):

Viktig å slappe av etter en spatur🙄. Som sagt; de der to kommer til å få sjokk når det kommer en baby i hus.

MASSIVT sjokk 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (15 minutter siden):

Bikkja også😏

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Å være mensa medlem betyr bare at man er god på å se løsninger i ulike oppgaver og mønster..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isola2 skrev (5 timer siden):

Ingen burde gå i den bikinien…

Bra man velger sånt helt selv,da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (21 minutter siden):

Å være mensa medlem betyr bare at man er god på å se løsninger i ulike oppgaver og mønster..

Ja ok

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (22 timer siden):

Å ha på seg stor eller liten bikini på stranden er jo helt normalt. (Som sagt så var det jo ikke det kritikken gikk i).

Jeg synes det er mer rart å gå på lang tur iført bare en liten (sports)-bh? Har aldri sett noen gjøre det her i nabolaget eller andre steder. Dessuten var det jo kaldt siden hun hadde jakke med seg, som hun senere også måtte ta på seg. Da skjønner man jo at man går i bh KUN for å vise frem puppene, ikke fordi det er for varmt med klær.

Tror vi kan være enige om at hun elsker å vise frem puppene sine og helt sikkert tjener bra med penger på de to.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (55 minutter siden):

Å ha på seg stor eller liten bikini på stranden er jo helt normalt. (Som sagt så var det jo ikke det kritikken gikk i).

Jeg synes det er mer rart å gå på lang tur iført bare en liten (sports)-bh? Har aldri sett noen gjøre det her i nabolaget eller andre steder. Dessuten var det jo kaldt siden hun hadde jakke med seg, som hun senere også måtte ta på seg. Da skjønner man jo at man går i bh KUN for å vise frem puppene, ikke fordi det er for varmt med klær.

Tror vi kan være enige om at hun elsker å vise frem puppene sine og helt sikkert tjener bra med penger på de to.

Jeg går på tur iført sportsbh når det er varmt, og synes ikke det er noe rart.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...