kaiturid Skrevet 17. juni #4161 Del Skrevet 17. juni (endret) introvert_ skrev (4 minutter siden): Ser ikke hvor hun sier det? Leste på se og hør..seher.no Det er vel mellom 80 000 til 120 000 som ser hver eneste dag, forklarer hun lattermildt. Endret 17. juni av kaiturid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 17. juni #4162 Del Skrevet 17. juni kaiturid skrev (31 minutter siden): Leste på se og hør..seher.no Det er vel mellom 80 000 til 120 000 som ser hver eneste dag, forklarer hun lattermildt. Klarer ikke se hvor hun klager. Eller kanskje hun egentlig bare burde holde helt kjeft når hun blir intervjuet siden alt blir feil? «Bakken deler store deler av livet sitt på Snapchat til sine nesten 153 000 følgere. - Det er vel mellom 80 000 til 120 000 som ser hver eneste dag, forklarer hun lattermildt. Medianen for disse tallene tilsvarer innbyggertallet til hele Drammen« 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 17. juni #4163 Del Skrevet 17. juni Wenda skrev (Akkurat nå): Klarer ikke se hvor hun klager. Eller kanskje hun egentlig bare burde holde helt kjeft når hun blir intervjuet siden alt blir feil? «Bakken deler store deler av livet sitt på Snapchat til sine nesten 153 000 følgere. - Det er vel mellom 80 000 til 120 000 som ser hver eneste dag, forklarer hun lattermildt. Medianen for disse tallene tilsvarer innbyggertallet til hele Drammen« Ikke nevnt at hun klager. Var en bruker. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 17. juni #4164 Del Skrevet 17. juni Pidla skrev (3 timer siden): Hva sutrer hun om nå? Det samme som alltid? At hun var kvalm i første del av svangerskapet? At de har prøvd utrolig lenge? At ingen noensinne i hele historien har vært gravide? Vil ikke inn for å se. Dro til Kroatia for 2 dager🫣, galt med utsikten fra balkong, maten , sterkt lys, glemt solbriller.. alltid noe.. kommer vell noe kvalme etterhvert også😅 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 17. juni #4165 Del Skrevet 17. juni (endret) Tippsi skrev (1 time siden): Dro til Kroatia for 2 dager🫣, galt med utsikten fra balkong, maten , sterkt lys, glemt solbriller.. alltid noe.. kommer vell noe kvalme etterhvert også😅 Følger henne ikke lenger. Ingen andre bloggere heller, så er ikke bare Stina jeg har oppi halsen. Men må si jeg syns så synd på mennesker som tjener gress bare for å dele privatlivet sitt. De har råd til alt mange drømmer om, de har enormt forbruk og shoppet hele tiden, reiser når de føler for det. Også må enkelte klage på småtterier de fint kan gjøre noe med. Dakar🙄 (ironi) Endret 17. juni av Sannhetsøkende 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 17. juni #4166 Del Skrevet 17. juni Sannhetsøkende skrev (2 timer siden): Følger henne ikke lenger. Ingen andre bloggere heller, så er ikke bare Stina jeg har oppi halsen. Men må si jeg syns så synd på mennesker som tjener gress bare for å dele privatlivet sitt. De har råd til alt mange drømmer om, de har enormt forbruk og shoppet hele tiden, reiser når de føler for det. Også må enkelte klage på småtterier de fint kan gjøre noe med. Dakar🙄 (ironi) Takket være følgeskaren det. Er der pengene er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 18. juni #4167 Del Skrevet 18. juni Hadde vurdert bittelitt større bikini 😇 Hun med 🍒 og han med 💪🏻 hjelpes! 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 18. juni #4168 Del Skrevet 18. juni Lzzy skrev (26 minutter siden): Hadde vurdert bittelitt større bikini 😇 Hun med 🍒 og han med 💪🏻 hjelpes! Ja altså, skal hun kle seg slik når ungen starter på skolen? Stakkars han isåfall.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spretteberta Skrevet 18. juni #4169 Del Skrevet 18. juni Lzzy skrev (37 minutter siden): Hadde vurdert bittelitt større bikini 😇 Hun med 🍒 og han med 💪🏻 hjelpes! Jeg har til dags dato tilgode å se noen levere eller hente barn kledd som hun gjør med melonene nesten utenfor i barnehage, sfo og skole. Så får virkelig håpe hun kler på seg innen den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 18. juni #4170 Del Skrevet 18. juni Gipetto skrev (9 minutter siden): Ja altså, skal hun kle seg slik når ungen starter på skolen? Stakkars han isåfall.. Eksponeringsbehov, sikkert derfor de har jobb som influensere også. Håpe hun lærer å kle på seg bedre når hun blir mamma. Jeg synes bare det ser så utrolig harry ut, enorme pupper i fokus hele tiden. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 18. juni #4171 Del Skrevet 18. juni (endret) Man kan si mye om henne, men er virkelig bikini noe å kritisere henne for? Det er en helt vanlig bikini. Man skal jo ikke kle på se når man skal være ute å nyte sola. Det ser bare mer vulgært ut i og med at puppene er store, kontra hvis de hadde vært mindre. Endret 18. juni av Enkelt&Komplisert 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 18. juni #4172 Del Skrevet 18. juni Og personlig synes jeg det ikke er pent med så gedigne bryst når det så tydelig er operert inn. Vanlige naturlige bryster derimot, det er aldri harry, men pent da det kler og er naturlig til den kroppsfasongen bæreren har. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 18. juni #4173 Del Skrevet 18. juni (endret) Enkelt&Komplisert skrev (1 time siden): Man kan si mye om henne, men er virkelig bikini noe å kritisere henne for? Det er en helt vanlig bikini. Man skal jo ikke kle på se når man skal være ute å nyte sola. Det ser bare mer vulgært ut i og med at puppene er store, kontra hvis de hadde vært mindre. Nå er det jo sånn at hun går med utringede klær hele tida.. ikke bare en to nummer for liten bikini på ferie. Det er alltid pupper i fokus i kamera. Man ser tydelig at hun ser ned selv også.. så neppe tilfeldig heller vil jeg tro. Liker å vise de fram da skjønner du, greit nok det. Men jeg synes det er harry, gravid dame på over 30 år. Endret 18. juni av Lzzy 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 18. juni #4174 Del Skrevet 18. juni Lzzy skrev (16 minutter siden): Nå er det jo sånn at hun går med utringede klær hele tida.. ikke bare en to nummer for liten bikini på ferie. Det er alltid pupper i fokus i kamera. Man ser tydelig at hun ser ned selv også.. så neppe tilfeldig heller vil jeg tro. Liker å vise de fram da skjønner du, greit nok det. Men jeg synes det er harry, gravid dame på over 30 år. Den skjønner jeg og er enig i at det blir mye pupp👍 Bare tenkte på brukeren som skrev at hun burde ha på større bikini, bikinier skal ikke være stor og baggy på en måte. Og ting vil vises når man bare har bikini på 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 18. juni #4175 Del Skrevet 18. juni Hun redigerer iallefall seg selv noe helt sinnsykt. Sett henne på det der «rød løper» greiene på snap eller?! Herregud!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 18. juni #4176 Del Skrevet 18. juni Dojakitty skrev (7 minutter siden): Hun redigerer iallefall seg selv noe helt sinnsykt. Sett henne på det der «rød løper» greiene på snap eller?! Herregud!! Hun ser jo faktisk så sykt mye bedre ut uten filter, rart hun ikke ser det selv. Så det nå.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 18. juni #4177 Del Skrevet 18. juni Lzzy skrev (10 minutter siden): Hun ser jo faktisk så sykt mye bedre ut uten filter, rart hun ikke ser det selv. Så det nå.. man blir jo blind på seg selv til slutt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 18. juni #4178 Del Skrevet 18. juni Dojakitty skrev (4 minutter siden): man blir jo blind på seg selv til slutt Tydeligvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. juni #4179 Del Skrevet 18. juni Enkelt&Komplisert skrev (3 timer siden): Man kan si mye om henne, men er virkelig bikini noe å kritisere henne for? Det er en helt vanlig bikini. Man skal jo ikke kle på se når man skal være ute å nyte sola. Det ser bare mer vulgært ut i og med at puppene er store, kontra hvis de hadde vært mindre. Når man spiser ute i bikini som definitivt burde vært større så synes jeg det kan kritiseres ja. Er man ute å spiser så kler man på seg er min mening , også når man er i syden. Det der bare vulgært ut å sitte i den bikinien der å spise 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. juni #4180 Del Skrevet 18. juni Lzzy skrev (6 timer siden): Hadde vurdert bittelitt større bikini 😇 Hun med 🍒 og han med 💪🏻 hjelpes! Mer 🥥🥥 enn🍒 🙈 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå