Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor det ikke skal være lov å ønske seg et kjønn? Man blir jo likevel glad uansett om det blir gutt eller jente selv om man foretrekker et spesifikt kjønn. 
Hadde jeg vært gravid så hadde jeg virkelig ønsket meg gutt, men hadde jo blitt like glad om det hadde blitt jente

Jeg syns iallfall at man ikke trenger å slem mot henne om det viser seg at de venter en liten gutt, eller nedlatende om det er ei jente

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenda skrev (13 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor det ikke skal være lov å ønske seg et kjønn? Man blir jo likevel glad uansett om det blir gutt eller jente selv om man foretrekker et spesifikt kjønn. 
Hadde jeg vært gravid så hadde jeg virkelig ønsket meg gutt, men hadde jo blitt like glad om det hadde blitt jente

Jeg syns iallfall at man ikke trenger å slem mot henne om det viser seg at de venter en liten gutt, eller nedlatende om det er ei jente

Om du har lest inne på gravidforumet her så ser du at mange blir langt fra glade uansett, og at de gråter fordi de venter gutt etc..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Jeg sier ikke at det ikke er lov, sier bare at det er et merkelig fokus. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Nei, ikke alle blir glade likevel. Jeg har aldri skjønt det fokuset på kjønn , jeg har ønsket meg barn og hvilket kjønn det er har aldri vært viktig.

Det å si at barnefar passer best til å være jentepappa fordi han er så soft er jo også helt merkelig. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermines skrev (1 time siden):

Om du har lest inne på gravidforumet her så ser du at mange blir langt fra glade uansett, og at de gråter fordi de venter gutt etc..

Det var jeg ikke klar over faktisk. Jeg ser bare på alle rundt meg som ønsker seg et kjønn, men så fort barnet er født så er de så lykkelige uansett

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myml1 skrev (På 6.6.2024 den 20.42):

Før i tiden hadde ikke folk noe valg. I dag finnes det utallige ulike matretter man kan velge. Å selv om noen i din familie gjør det, er det ikke normalen for folk på 30

Kan hende det er normalt for Stina? 
Selvom ting ikke er normalt for deg, er det dermed ikke sagt det ikke kan være normalt for andre 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MzMe skrev (40 minutter siden):

Kan hende det er normalt for Stina? 
Selvom ting ikke er normalt for deg, er det dermed ikke sagt det ikke kan være normalt for andre 🙂

Ja det sier vell seg selv at det er normalt for Stina.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er kjønnet/i dag får vi vite kjønnet"  er liksom de siste bildene nå. Hva da om de ikke får vite det? Joda, mange får vite det. Men absolutt ikke alle. Som mange sier. Helt sinnsykt fokus på kjønn. Det er vell det som gir klikk antar jeg. Folk er nysgjerrige og klikke seg da inn.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (16 minutter siden):

Skulle de avsløre med en gang eller?

Ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (49 minutter siden):

"Dette er kjønnet/i dag får vi vite kjønnet"  er liksom de siste bildene nå. Hva da om de ikke får vite det? Joda, mange får vite det. Men absolutt ikke alle. Som mange sier. Helt sinnsykt fokus på kjønn. Det er vell det som gir klikk antar jeg. Folk er nysgjerrige og klikke seg da inn.

Fordi hun så inderlig vil ha en jente at hun vil havne i depresjon om hun får en gutt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (6 minutter siden):

Fordi hun så inderlig vil ha en jente at hun vil havne i depresjon om hun får en gutt. 

Få depresjon faktisk. Jeg skal ærlig si jeg gråt lenge etter å få vite at jeg venter gutt nr. 2, spesielt etter jeg hadde så veldig jentefølelse. Betyr ikke at jeg ble deprimert eller ikke kommer til å elske han. Jeg skal ikke ha flere barn og det er lov å sørge over noe man har ønsket seg, men aldri får. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (9 minutter siden):

Det eneste positive (som jeg har fått med meg) hun har sagt om det å få gutt, er at det blir første gutten i generasjonen til å bo i Norge 🙈🙈 blir nok veldig skuffet om det ikke blir rosa konfetti, kjoler og sløyfer. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes allerede synd i det lille ufødte barnet, som så åpenbart får en mor med overvekt av narsiss........ p trekk.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe gutt/jente body før ultralyden ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silje1989 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kjøpe gutt/jente body før ultralyden ?

For gender reveal etter ultralyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

introvert_ skrev (34 minutter siden):

For gender reveal etter ultralyden

Men kunne dem ikke kjøpt det etter ultralyden når dem vet kjønnet 😆 istedet for å kjøpe til jente og gutt

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silje1989 skrev (2 minutter siden):

Men kunne dem ikke kjøpt det etter ultralyden når dem vet kjønnet 😆 istedet for å kjøpe til jente og gutt

Åh, tenkte ikke på det engang🙈😂 det hadde gitt mer mening å gjøre det sånn, ja!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silje1989 skrev (11 minutter siden):

Må bruke penger vettu. Gjør ingenting om man kjøper noe man ikke får brukt så lenge Visakortet kan dras

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (1 time siden):

Få depresjon faktisk. Jeg skal ærlig si jeg gråt lenge etter å få vite at jeg venter gutt nr. 2, spesielt etter jeg hadde så veldig jentefølelse. Betyr ikke at jeg ble deprimert eller ikke kommer til å elske han. Jeg skal ikke ha flere barn og det er lov å sørge over noe man har ønsket seg, men aldri får. 

Så pinlig! Gråte lenge over "feil" kjønn?

Vær glad du ikke kom på ultralyd og fikk vite at noe var galt med fosteret eller avvikende tilstand inni livmoren, det er til å gråte over!

Endret av K_mb
  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...