Lzzy Skrevet 6. juni #4021 Del Skrevet 6. juni Myml1 skrev (22 minutter siden): Før i tiden hadde ikke folk noe valg. I dag finnes det utallige ulike matretter man kan velge. Å selv om noen i din familie gjør det, er det ikke normalen for folk på 30 Attpåtil utdannet/jobbet som kokk 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. juni #4022 Del Skrevet 6. juni Lzzy skrev (8 minutter siden): Attpåtil utdannet/jobbet som kokk 😅 Som elsker mat med kunstig søtning og sier det er 10/10. De smaksløkene hennes stoler ikke jeg på... 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 6. juni #4023 Del Skrevet 6. juni Spyflua skrev (13 timer siden): Jeg blir så fascinert av dette paret. Så mye penger i omløp, men så sjuskete de har det! Verandaen ser pill råtten ut. Rekkverket skulle vært skrapt og malt. Kledningen er gammel og stygg. Inne er det så utdatert. Hvitt og grått er veldig 2010. Kjøkkenet er umoderne. Gulvet har masse hull og riper. Møbleringen er kjip og møblene umoderne. Og den danderingen av pynteting med en blomst i midten og ett lys på hver siden! Det er sånn som bestemødre gjør! Med så mye penger trenger de jo ikke bo som white trash, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke pusser opp. Fullstendig enig ang den verandaen....Fikk "mark" når de flotte pottene med blomster vokste fram . Sånn som han trener så må han jo kunne greie det,en godt voksen dame som meg beiser min egen veranda alene å den er sånn ca 70 kvadrat . JEG orker ikke beising i år sa hun......Men lei noen da,når Pefedik ikke "ORKER" ,de har jo ikke økonomiske problemer. Ve vel,er kanskje allergisk mot beis han da 😁 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 6. juni #4024 Del Skrevet 6. juni Nepped skrev (13 timer siden): Det er vell sånn de vil ha det? 🤷♀️ Får da være grenser for hva de skal kritiseres for, om de ikke også skal få tyn for å ha et for umoderne hjem, eller? Er det ikke det ene så er det det andre,sa "KJÆRRINGA" da hun blødde neseblod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse83 Skrevet 7. juni #4025 Del Skrevet 7. juni Er det bare meg. Eller er color matchen på foundationen hennes litt off? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 7. juni #4026 Del Skrevet 7. juni vimse83 skrev (1 time siden): Er det bare meg. Eller er color matchen på foundationen hennes litt off? Ikke bare deg, nei.. men usikker om det bare er alle filtrene som er på 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 7. juni #4027 Del Skrevet 7. juni Blåttvann skrev (21 timer siden): Som elsker mat med kunstig søtning og sier det er 10/10. De smaksløkene hennes stoler ikke jeg på... Kan forstå at noen ikke ønsker å spise godteri og sånne ting med sukker, den er grei. Men hysterisk for noe sukker i mat, den ser jeg ikke. Det er ikke sånn at det er farlig og gift, som mange skal ha det til. Enkelte har jo et totalt forvrengt bilde av virkeligheten og når det ikke smaker likt, fordi emballasjen på rugsprø er endret.. så sier vel det ganske mye. Nå kalte hun seg selv rar da, enda godt 😂 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 7. juni #4028 Del Skrevet 7. juni introvert_ skrev (6 timer siden): Ikke bare deg, nei.. men usikker om det bare er alle filtrene som er på Det jeg tenkte og. Ganske teit når hun har kjøpt ny sminke og skal vise fargen på den, men den syns ikke så godt gjennom kamera. Fordi du har filtrert deg i hjæl kjære Stina… 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. juni #4029 Del Skrevet 7. juni Lzzy skrev (1 time siden): Kan forstå at noen ikke ønsker å spise godteri og sånne ting med sukker, den er grei. Men hysterisk for noe sukker i mat, den ser jeg ikke. Det er ikke sånn at det er farlig og gift, som mange skal ha det til. Enkelte har jo et totalt forvrengt bilde av virkeligheten og når det ikke smaker likt, fordi emballasjen på rugsprø er endret.. så sier vel det ganske mye. Nå kalte hun seg selv rar da, enda godt 😂 Og så mye kunstig søtstoffer hun bruker som erstatning. Det er ikke sunt det heller. Tvert i mot. Jeg drikker litt fun light og cola zero, men passer på mengden. Noen dager drikker jeg bare vann og te uten søtning i. Og det er fordi jeg vet det ikke er sunt overhodet i store mengder. Stina bruker det i alt som er omtrent. Men hennes kropp🤷🏼♀️ 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 7. juni #4030 Del Skrevet 7. juni Jeg synes det er litt rart når hun filmer seg selv på bensinstasjonen og sier "her er noen sunnere alternativer" og viser frem hyllen med proteinbarer og muslibarer. Hun kan ikke oppriktig tro at dette er noe mer sunt enn godteri? Er også litt sjokkert over at hun selv mener at hun spiser så sunt, men nesten utelukkende spiser ultraprossessert mat og kunstig søtning... 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. juni #4031 Del Skrevet 7. juni Spyflua skrev (På 6.6.2024 den 9.03): Jeg blir så fascinert av dette paret. Så mye penger i omløp, men så sjuskete de har det! Verandaen ser pill råtten ut. Rekkverket skulle vært skrapt og malt. Kledningen er gammel og stygg. Inne er det så utdatert. Hvitt og grått er veldig 2010. Kjøkkenet er umoderne. Gulvet har masse hull og riper. Møbleringen er kjip og møblene umoderne. Og den danderingen av pynteting med en blomst i midten og ett lys på hver siden! Det er sånn som bestemødre gjør! Med så mye penger trenger de jo ikke bo som white trash, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke pusser opp. Kjære vene! Det er mye man kan kritisere influense for. Men ærlig talt, "hvitt og grått er veldig 2010" , og hvordan hun pynter og danderer. Og om rekkverket trenger maling. Du spytter ikke bare på Stina og mannen, men alle som har det slik, og trives med det. Eller kanskje ikke har råd til noe annet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 8. juni #4032 Del Skrevet 8. juni Bibbi_ skrev (9 timer siden): Kjære vene! Det er mye man kan kritisere influense for. Men ærlig talt, "hvitt og grått er veldig 2010" , og hvordan hun pynter og danderer. Og om rekkverket trenger maling. Du spytter ikke bare på Stina og mannen, men alle som har det slik, og trives med det. Eller kanskje ikke har råd til noe annet. Det var nok ikke det som var poenget. Snarere at det blir brukt mye penger på andre ting i stedet for litt oppussing. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. juni #4033 Del Skrevet 8. juni Katinkalille skrev (56 minutter siden): Det var nok ikke det som var poenget. Snarere at det blir brukt mye penger på andre ting i stedet for litt oppussing. Men hva så? 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 8. juni #4034 Del Skrevet 8. juni (endret) Wenda skrev (1 time siden): Men hva så? 😅 Lov å synes at det er en rar prioritering? Hun bruker titusenvis på blomster og basseng.. og lar det skure og gå i resten av sjappa 🤷♀️ Henger ikke helt sammen med standarden hun utad gjerne vil gi uttrykk for at hun har, iallefall i mitt hode. Endret 8. juni av Lzzy 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 8. juni #4035 Del Skrevet 8. juni Lzzy skrev (8 minutter siden): Lov å synes at det er en rar prioritering? Hun bruker titusenvis på blomster og basseng.. og lar det skure og gå i resten av sjappa 🤷♀️ Henger ikke helt sammen med standarden hun utad gjerne vil gi uttrykk for at hun har, iallefall i mitt hode. Du får det til å høres ut som huset er falleferdig😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 8. juni #4036 Del Skrevet 8. juni (endret) Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Du får det til å høres ut som huset er falleferdig😅 Neida, ikke ta alt bokstavelig 😂 tror de fleste skjønte hva jeg mente, om man legger godviljen til 😇 Endret 8. juni av Lzzy 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 8. juni #4037 Del Skrevet 8. juni Lzzy skrev (44 minutter siden): Neida, ikke ta alt bokstavelig 😂 tror de fleste skjønte hva jeg mente, om man legger godviljen til 😇 Hørt om ironi? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 8. juni #4038 Del Skrevet 8. juni Stina prøver kjoler og syns de er så store over magen. Honey, it's gonna grow! 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 8. juni #4039 Del Skrevet 8. juni Pidla skrev (6 timer siden): Stina prøver kjoler og syns de er så store over magen. Honey, it's gonna grow! Husk at hun er veldig 🌟petit🌟 da. I følge seg selv spiser hun nærmest ikke heller 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 9. juni #4040 Del Skrevet 9. juni Hvilken uke er hun i nå? Fikk opp på Utforsk på snap at hun allerede fyrer på med babyshower? Trodde hun "bare" var i uke 20 ellernoe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå