Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LinnHenrikke skrev (29 minutter siden):

Jepp, satt og brakk seg åpenlyst inne på restauranten mens hun satt med menyen - før hun dro rett bort for å teste søte parfymer i taxfreebutikken 😂

Alle disse symptomene hun hinter om nå er de samme symptomene hun har sagt at hun får av Progesteron også, så ikke godt å si.. Hun har også hatt disse symptomene siden innsett og da skyldes de naturlig nok ikke graviditet 

Filmet hun det eller så du henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (32 minutter siden):

Filmet hun det eller så du henne? 

Hun filmet det og la ut på Snapchat 🙃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Hun filmet det og la ut på Snapchat 🙃

Snodig ting å gjøre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (29 minutter siden):

Snodig ting å gjøre. 

Kvalme/brekninger = spekulasjoner om  graviditet = flere klikk = mer penger

Så enkelt, og egentlig så trist.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Kvalme/brekninger = spekulasjoner om  graviditet = flere klikk = mer penger

Så enkelt, og egentlig så trist.

Ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusle skrev (På 6.3.2024 den 21.38):

Jeg har fulgt denne influenseren og typen hennes med ujevne mellomrom de siste mnd. De virker som et par som passer hverandre godt og er rause med hverandre.

Men, det som slår meg mest når det gjelder SB, er at det blir tydelig hvor viktig det egentlig er å ha et arbeid å gå til. Forholde seg til andre mennesker som du ikke har valgt selv. Samarbeide med andre. Komme seg ut av sin egen boble. Ja, hun tjener penger på snapchat så sånn sett er det sikkert en "jobb" men det eneste hun gjør er å snakke om seg selv og vise frem livet sitt. Lage frokost, rydde kjøkkenet, sette på klesvask, ørten selfier i løpet av dagen... det må være den mest usunne og unyttige jobben jeg kan tenke meg. Skummelt at dette i det hele tatt er en kilde til inntekt, og tydeligvis en ganske god inntekt også. 

Influenser som yrke er sikkert kommet for å bli (dessverre). Men den veien det går nå, med at det holder å sette opp et kamera og filme dagen din så ruller pengene inn, jeg håper det ikke er noe som varer. Influensere som fronter noe de brenner for, som har relevante samarbeidspartnere, som legger godt arbeid i annonser, som er gode på sin merkevare...kjør på, det skjønner jeg at det er et marked for.

Men å se SB skrelle appelsiner og gå tur med hunden... hvor lenge er det interessant nok?

Hun har jo mange følgere,så kronasjer bir det jo. Det hun utfører av husarbeid er jo det samme vi andre gjør, bare at det blir etter jobb en gang på eftan ... Krever sin mann/kvinne dette blogger yrket ...☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 7.3.2024 den 10.30):

Eller så kan man få en ganske så rolig og bedagelig baby, med en støttende og likeverdig partner da - så nyfødt-tiden gårveldig bra🥰 Jeg elsket nyfødt-tiden! Såklart hadde vi dager hvor ting var vanskelig og ingenting hjalp, men vi var to om det og kunne avlaste hverandre helt fint. Snakk om å male fanden på veggen🙄

Ingen som maler "fanden på veggen" så en bedagelig baby er jo bare nydelig. Elsket mine 4 barn før de kom til verden,så det er nok ikke der det skurrer....Mye greier som skal gå opp i hverdagen med flere barn 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (På 7.3.2024 den 22.14):

Det er helt normalt :) Eggstokkene stimuleres til å produsere unormalt mange egg, så selvfølgelig blir de større enn normalt. 

Kom på at da Stina hadde house tour så forklarte hun at de hadde hvert sitt toalett fordi hun syns «bæsj var så sykt ekkelt» og hun ville helst ikke tenke på at Per Fredrik gjorde det, eller at han skulle vite at hun gjorde det. Hun kan ha noen morsomme opplevelser fremover med strekkmerker, luft, fremfall, renselse, bleier og gudene vet hva .. 😅

Må nesten le ......Hun har en vei å gå med lukter, hva med samleie !!! Litt forskjellige kropps lukter å div der også 😁 Rett i dusjen med munnbind på 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som kan skje.. Kommer det "gass" i fiffi så må den også ut,selv om den er luktfri 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke hun har testet. 

Enig med deg,greier hun og vente til mandag så er det kanskje like greit. Hun har jo fått tilbake matlysten noe som er positivt ,nyt siste dagen i morgen på ferie så X vi fingrene for at det sitter. Godt hun virker mere realistisk med tanke på at det ikke sitter på første forsøk. Ønsker det beste for at de får 0ppleve foreldrerollen om det er IVF eller hva det måtte bli 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke hun har testet. Hun var veldig tydelig på at hun ikke stolte på tester og ønsket å vente til blodprøve - og også slippe skuffelsen med negativ test på ferie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Tror heller ikke hun har testet. Hun var veldig tydelig på at hun ikke stolte på tester og ønsket å vente til blodprøve - og også slippe skuffelsen med negativ test på ferie 

Bare å ta seg en decaf cappuccino og smøre seg med tålmodighet 😇 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur ikke det går og er mulig å sutre om alt og ingenting som hun gjør🙈

Endret av Tippsi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Hvilket hotell er de på?

Lopesan baobab resort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg selv to barn, men har aldri hørt at man ikke kan få massasje? Ikke at jeg noen gang vurderte det selv, men kan noen oppdatere meg?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (6 minutter siden):

Nå har jeg selv to barn, men har aldri hørt at man ikke kan få massasje? Ikke at jeg noen gang vurderte det selv, men kan noen oppdatere meg?

Sies at det kan øke abortfaren i første trimester, og mange massører vil ikke utføre det da. Men er ikke noe som er dokumentert eller forsket på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man sliter med å gravid er det kanskje greit å droppe alt det "kanskjehvishørtat" om man først har tenkt tanken. Ellers blir det fort mange tanker om at det er sin egen feil om det går galt 😕

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...