Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Likte denne tråden mye mer før hun ble gravid og mista. Mye dritt inne her nå. Tenk på psykisk helse. Ikke rart mange i norge føler seg mobba og faller fra 😮‍💨

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Labbus skrev (8 timer siden):

Altfor mye fritid til tankekjør !!!! Vipper,hår,sminke ,klær....Når det er gjort for dagen er det en sofa og et bord som må ryddes. Er nok ikke så snill nu,men hva fasan 🙃

Ja absolutt. Og det maset om at hun mest sannsynlig har adhd.  Noe leger er dritt lei å høre om. Det har blitt en slags status å ha adhd. Og derfor Stina som ikke er i jobb og har masse energi og får unna mye, må jo være fordi hun har adhd. Hun kunne jo prøvd å jobbe 100 prosent. 

Ingen her kjenner henne. Men perfekt er hun for de "snille" følgerene sine. Kan hende de hadde fått seg noen overraskelser eller to hvis de ble kjent med henne. 

Labbus skrev (9 timer siden):

Er så hjertens enig ! Sophie Elise som nesten brekker ryggen opp i en sofa "gravid"  Altså litt for meget,tusenvis har vært gravide men influencere har det jo så mye værre. Når barn nr 4 var på vei,var dagens dusj luxus...Kom dessverre ikke i VG fordi 😂

Syns det er tragisk vg og dagblad i det hele tatt nevner det mennesket der. SE må være en ..........jeg kan ikke skrive diagnosen her, men jeg tror du vet hva jeg mener. Den verste bloggeren av dem alle. Ingen vil lese om henne mer. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (4 minutter siden):

Likte denne tråden mye mer før hun ble gravid og mista. Mye dritt inne her nå. Tenk på psykisk helse. Ikke rart mange i norge føler seg mobba og faller fra 😮‍💨

Men det er helt greit å snakke ned nærkiser og alkiser. For de har ingen følelser.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Men det er helt greit å snakke ned nærkiser og alkiser. For de har ingen følelser.

Hun har da ikke snakket ned noen! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (9 timer siden):

Stusset kraftig over da hun sa at det ikke var like enkelt å få barn for alle,og at de som blir gravide fort ikke burde skryte av d!! Verden dreier seg ikke bare om hun selv…på en måte!!

Makan til egokjør, men det gjelder de fleste influensere da. De kan jo ikke gå forbi et vindu eller speil uten å ta en selfie. Og jeg har lurt i mitt stille sinn, har de virkelig kjent på problemer i livet?! Mener skikkelig langt nedi møkka.. for det er jevnt over sutring om småpiss, etter mitt syn. 
Forstår det er frustrerende å ikke få det man ønsker seg, men det har vel alle kjent på mange ganger. Og noenganger så kan man faktisk ikke få alt man ønsker seg i livet. DET er sånn det er, livet er ikke rettferdig det. De som har levd en stund vet det. 
Og litt off-topic.. men hørte ikke pilotfrue klagde så forbanna mye over samme prosessen, når hun stod i det her for noen år siden. Men ja, forskjell på folk.. indeed! 
Lurer på hvordan de orke å føde det barnet, for da kan man snakke om smerter! Fra en annen verden 🙄 men er vel bare å anskaffe seg doula og grine seg til et planlagt keisersnitt. Orker ikke, for en syk verden det er blitt. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Hun har da ikke snakket ned noen! 

???? 

Her inne da vet du. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (6 timer siden):

Man kan tjene penger uten å ha utseende eller kropp etter dagens skjønnhetsstandard. Det har blitt populært å vise seg fra sin verste side. Morratryne, rotete hus, overvektige kropp, Grandis til middag. Mange tjener penger på nettopp det.

Hvis du trykker på +-tegnet før "siter" på innlegg du vil svare på så kan du svare på alle innleggene i ett innlegg, da slipper du å spamme tråden med veldig mange innlegg etter hverandre.

Takk for info ang + tegnet 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (30 minutter siden):

???? 

Her inne da vet du. 

Åja, har bare sett folk mene at Stina snakker nedsettende om narkiser jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Det er jo fakta at hun gjorde. 

Endret av Jolanda
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (7 minutter siden):

Det er jo fakta at hun gjorde. 

Jeg opplevde at hun var mer lei seg og sint på sin egen kropp. Og kjente på urettferdighet.

Jeg mener også at sprøytenarkomane ikke burde bli foreldre (ikke før man har vært clean et par år). Og det er helt naturlig at  føles urettferdig at noen som har i seg verste gift for kroppen blir gravide og ikke Stina. Jeg forstår ikke at andre kan mene noe annet? Hun har ikke sagt noe annet «nedsettende»  som jeg har fått med meg! 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (44 minutter siden):

Ja, men flere her slengte seg på og var enige. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (47 minutter siden):

Og hvis flere her først skal snakke om å ta hensyn og dette med mental helse, så antar jeg det gjelder alle. Eller er det kun "kjentfolk" som er mer verdifulle enn alle andre?

For det finnes mange grunner til at noen sliter med stoffer og alkohol også.  Selv om jeg såklart er enig i at barn og narkotika ikke hører sammen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Labbus skrev (19 timer siden):

Hunden forstår ca 74 ord , men JULEKALENDER blir for langt.....Intet stygt om hundeglade,men altså 😁 Lender....hunden var sikkert drittlei , han er jo ikke et menneske

Åå... hu er mer enn en hund vettu. Er bærte/ diva er det hu er 🙈🙈🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Honey Dew skrev (1 time siden):

Nei.

Jo. Hun var nedlatende og kalte de for ”sprøytenærkiser”. Det er fakta. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (8 timer siden):

Ja absolutt. Og det maset om at hun mest sannsynlig har adhd.  Noe leger er dritt lei å høre om. Det har blitt en slags status å ha adhd. Og derfor Stina som ikke er i jobb og har masse energi og får unna mye, må jo være fordi hun har adhd. Hun kunne jo prøvd å jobbe 100 prosent. 

Virker som ADHD har blitt den nye ‘folkesykdommen’ 
Om hun er så overbevist om at hun har det, så har hun jaggu penger til å ta en privat utredning og få svar på det. Mtp at adhd er arvelig, så er det jo faktisk greit å vite om viss/når det kommer barn i hus. Og jeg mener hun har hatt anledning til å ta utredning til tross for prøving i 1.5 år. Vet ikke hvor lenge hun har fablet om denne diagnosen, men har sett det har blitt nevnt på snap flere ganger. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (12 minutter siden):

Virker som ADHD har blitt den nye ‘folkesykdommen’ 
Om hun er så overbevist om at hun har det, så har hun jaggu penger til å ta en privat utredning og få svar på det. Mtp at adhd er arvelig, så er det jo faktisk greit å vite om viss/når det kommer barn i hus. Og jeg mener hun har hatt anledning til å ta utredning til tross for prøving i 1.5 år. Vet ikke hvor lenge hun har fablet om denne diagnosen, men har sett det har blitt nevnt på snap flere ganger. 

Ja, hvorfor gjør hun ikke det, eller hvorfor har hun ikke gjort det? Kjenner et par som fikk vite det ganske fort. Så det må ikke ta lang tid. Følgerene hennes oppmuntrer henne til det også. For hun har jo alle tegna sier dem, og hun mener det samme. Alle har jo adhd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (19 timer siden):

Makan til egokjør, men det gjelder de fleste influensere da. De kan jo ikke gå forbi et vindu eller speil uten å ta en selfie. Og jeg har lurt i mitt stille sinn, har de virkelig kjent på problemer i livet?! Mener skikkelig langt nedi møkka.. for det er jevnt over sutring om småpiss, etter mitt syn. 
Forstår det er frustrerende å ikke få det man ønsker seg, men det har vel alle kjent på mange ganger. Og noenganger så kan man faktisk ikke få alt man ønsker seg i livet. DET er sånn det er, livet er ikke rettferdig det. De som har levd en stund vet det. 
Og litt off-topic.. men hørte ikke pilotfrue klagde så forbanna mye over samme prosessen, når hun stod i det her for noen år siden. Men ja, forskjell på folk.. indeed! 
Lurer på hvordan de orke å føde det barnet, for da kan man snakke om smerter! Fra en annen verden 🙄 men er vel bare å anskaffe seg doula og grine seg til et planlagt keisersnitt. Orker ikke, for en syk verden det er blitt. 

Du mener IVF er "småpiss"?? 

Ærlig talt, kom deg vekk fra internett. Nå er det ihvertfall langt forbi det dere kan kalle "meninger". 

Jeg har forresten opplevd grov vold i nære relasjoner, drapsforsøk, kidnapping og gruppevoldtekt. Jeg synes fremdeles IVF er hardt å gå igjennom. 

Jeg har også født, som selvsagt er fysisk vondere enn plagene med IVF, men det er kortvarig og det kommer et barn rett etterpå. Med IVF er man ikke garantert noe som helst, og det det kan ta årevis. 

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...