AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Jeg har en kronisk diagnose som gjør at jeg er mye dårlig og borte fra jobb. At jeg er så ofte dårlig fører til forringet livskvalitet, som går ut over det meste; jobb, de nærmeste (ett barn og en kjæreste) og det sosiale. Nå er jeg i tillegg blitt veldig nedfor og deprimert, og dette fører til et voldsomt tankekjør, gråt og tanker om jeg ikke holder ut dette lenger. Jeg føler jeg bare eksisterer, ikke lever. Jeg føler jeg kommer til kort i alle sammenhenger nå, særlig på jobb. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har noen noen råd å komme med? Anonymkode: d1cc3...17e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Legetime og henvisning til psykologisk oppfølging. Anonymkode: def0d...0ae
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Snakker du med psykolog? Finnes det behandling/ livsstilsendring som gjør at du kan bli friskere? Jeg har selv 3 kroniske sykdommer og var mye syk før, men nå er jeg aldri syk lengre. Jeg har fått riktige medisiner mot to av sykdommene og den siste holder jeg i sjakk ved å trene masse. Altså, jeg løper mange mil i uka og trener tung styrke og går fjellturer. Å komme seg ut i naturen kan gi økt mestringsfølelse og det produserer hormoner som gjør at du kan oppleve å bli mindre nedfor. Anonymkode: 993cf...e89 1
Testosteron Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler jeg kommer til kort i alle sammenhenger nå, særlig på jobb. Anonymkode: d1cc3...17e Har du vurdert å bytte jobb?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå