Gå til innhold

Interessert eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor finnes det så mange idiotiske mannfolk der ute? Forsåvidt så kan "friends with benefits" utvikle seg til forhold på sikt. Det verste er vist i følge statistikk og datingcoacher, å pushe mannfolka. Være ei kul dame å henge med, og ta ting som det kommer. Mannfolk hater stress. Men hvis de har sagt i fra om at de ikke ønsker forhold,og kun sex, så er det noe annet..

Anonymkode: 7a90d...44a

Vi er blitt enige om å ikke henge så mye sammen som før fordi det kan fort utvikle seg osv. Men han vil gjerne komme til meg for "netflix and Chill". Hvis jeg følte meg komfortabel med det såklart! Jeg pusher ikke på, jeg har sagt at det beste for begge er om vi ikke har så mye kontakt som før mtp følelser hos meg og at han ikke er klar for noe enda. Men han virker jo interessert i å være med meg og chatte med meg igjen da. Da kan det jo hende får følelsene etterhvert. Jeg skal hvertfall ikke håpe noe. 

Anonymkode: 8c04b...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Det er egentlig han som pusher på. Jeg har holdt meg unna. 

Det er jo ikke han som pusher på når han sier at han ikke tror det er så lurt å gjenta det, når du ender opp med å pule han når han egentlig har sagt han ikke vil noe mer med deg, og fortsetter å spørre om dere kan fortsette å pule.

Anonymkode: dcbe2...e32

Skrevet
53 minutes ago, AnonymBruker said:

Vi er blitt enige om å ikke henge så mye sammen som før fordi det kan fort utvikle seg osv. Men han vil gjerne komme til meg for "netflix and Chill". Hvis jeg følte meg komfortabel med det såklart! Jeg pusher ikke på, jeg har sagt at det beste for begge er om vi ikke har så mye kontakt som før mtp følelser hos meg og at han ikke er klar for noe enda. Men han virker jo interessert i å være med meg og chatte med meg igjen da. Da kan det jo hende får følelsene etterhvert. Jeg skal hvertfall ikke håpe noe. 

Vet du hva "netflix and chill" betyr? Det betyr sex og ikke noe seriøst.

Han har sagt at han ikke vil noe seriøst med deg når dere holdt på første gangen, så avsluttet dere fordi han sa det, så pulte du han igjen en kveld dere møttes tilfeldig, og sa du ville gjenta det, han sa det ikke var så lurt (ergo han vil ikke gi deg falske forhåpninger og at du skal få følelser igjen), men du fortsetter å pushe på, menn sier ikke nei til sex, så nå sier han netflix and chill fordi han trives i ditt selskap og liker fitta di . Nei han kan ikke få følelsene etterhvert, han ser ikke på deg på den måten.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva "netflix and chill" betyr? Det betyr sex og ikke noe seriøst.

Han har sagt at han ikke vil noe seriøst med deg når dere holdt på første gangen, så avsluttet dere fordi han sa det, så pulte du han igjen en kveld dere møttes tilfeldig, og sa du ville gjenta det, han sa det ikke var så lurt (ergo han vil ikke gi deg falske forhåpninger og at du skal få følelser igjen), men du fortsetter å pushe på, menn sier ikke nei til sex, så nå sier han netflix and chill fordi han trives i ditt selskap og liker fitta di . Nei han kan ikke få følelsene etterhvert, han ser ikke på deg på den måten.

Må rette på deg. Det er ikke jeg som pusher på. Vi snakker om det begge to. Og vi møttes heller ikke tilfeldig for to uker siden. Det var en avtale at han skulle komme til meg. Ja, om han trives i mitt selskap er det vel ikke umulig at følelsene kan komme :) 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må rette på deg. Det er ikke jeg som pusher på. Vi snakker om det begge to. Og vi møttes heller ikke tilfeldig for to uker siden. Det var en avtale at han skulle komme til meg. Ja, om han trives i mitt selskap er det vel ikke umulig at følelsene kan komme :) 

Nå var det også jeg som skrev netflix and Chill. Ikke noe han har sagt :) 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan møttes dere? Og bor dere i storby?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan møttes dere? Og bor dere i storby?

Nei bor på et lite sted. Felles venner osv. Har vært bekjente lenge men begynte å snakke på tinder. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei bor på et lite sted. Felles venner osv. Har vært bekjente lenge men begynte å snakke på tinder. 

Alder?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alder?

Har det noe å si? Vi er i midten og slutten av 20 årene. 

Skrevet
På 30.8.2017 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke han som pusher på når han sier at han ikke tror det er så lurt å gjenta det, når du ender opp med å pule han når han egentlig har sagt han ikke vil noe mer med deg, og fortsetter å spørre om dere kan fortsette å pule.

Det var ikke jeg som spurte om han ville komme eller jeg som begynte å skrive til han. :) 

Skrevet

Ingen av oss pusher på hverandre egentlig. Vi snakker om vanlige ting også. Har også snakket om at det ikke er aktuelt og ligge med andre samtidig. Men ja det er forvirrende. 

Skrevet
14 timer siden, Meline234 skrev:

Minner om mitt siste forhold. Det ble avsluttet med at jeg ble dumpet. Og så ble det bare sex videre. Jeg trodde at jeg kunne beholde han for alltid i livet mitt. Naiv og blind, som jeg var. Det som skjedde var at jeg satt igjen skuffet og såret. Han gjorde meg om til luft,  mens jeg så at han gikk videre på andre, rett etter at han lå med meg siste gangen. Kult? Nei :)

Man opplever hvert eneste tegn fra han som flørt uten at det er det. Man tror at man er spesiell for personen. Egentlig så ligger det ingenting annet enn reserveligg i nøden bak fra hans side. Det var iallefall slik i min situasjon. Følte meg som et tørkepapir. Ikke som en man bryr seg om, og har kjærlighet til. 

Det er også kjent at de da ikke vil avtale treff med det første. De er enten trøtt, eller noe lignende. For så at de plutselig skriver en melding: står utenfor døren din... lukke opp? Og du løper til døren og tolker alt han gjør og sier som romantikk. Det er så lett å unnskylde hans forklaringer om "ikke tid til treff osv". Men vet du hva : våkne opp! 

Verdsett deg selv. Kom deg unna! Du er verdt mer enn å være en nødløsning. 

Hørtes veldig kjent ut! Fornuften min sier jo helt klart nei. Og jeg tenker jo hele tiden innerst inne "det kan jo hende han får følelser". Men vi er jo gode venner da! Og greia var jo bare at det gikk altfor fort for oss begge, på en veldig dårlig timing i livet (for han). Jeg er klar for noe mer, men han har nylig kommet ut av et langvarig forhold og ønsker egentlig ikke noe forhold i det hele tatt. Så vi har blitt enige om å enten være venner og henge sammen uten sex eller ha sex uten å henge sammen så mye som før. Men først ta litt avstand fra hverandre. Nå føler jeg at det kan gå greit! Vi har også snakket om at da ligger vi ikke med noen andre da ingen av oss ville likt det. Men jeg skal spørre han før vi avgjør noe som helst om han vil ligge med meg fordi han vil med MEG eller om han bare ser på det som et ubetydelig ligg. Om han ser på det som ubetydelig og det kunne vært hvem som helst da gidder jeg faktisk ikke :) 

Skrevet

Hallo, du må våkne, ts!

For to måneder siden avsluttet jeg en relasjon som var så og si helt lik som den du er i nå. Beste valget i mitt liv. Jeg angrer ikke ett sekund. 

Og selvfølgelig kommer denne karen til å fortelle deg at du 'er mer for han enn bare sex'. Jeg synes faktisk det er skikkelig egosentrisk av han å velge å fortsette å ligge med deg, selv om du også vil. Han vet at du har begynnende følelser, og at han ikke ønsker et forhold. For en drittsekk. 

Nei, skal du oppnå noe med denne relasjonen, bryt. Vis deg selv litt respekt. Kanskje, og bare kanskje vil han da innse hva du betydde for han, og ta deg tilbake. Eller ikke. Men for GUDS skyld, ikke ta han tilbake med mindre han virkelig ber på sine knær og vil ha et forhold med deg. 

Det er ikke lett, men sett ned foten. Du er nødt. For dette kommer bare til å bli verre. 

Anonymkode: 887af...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...