Gå til innhold

Høyde på menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du dater ingen som er under 30 cm høyere enn deg, minimum. Altså, det er helt sykt. 

Anonymkode: baed3...fed

Nei ikke i det hele tatt. Preferanse heter det. Jeg liker høye menn.

Anonymkode: a3229...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager! Du er under 160, du er knapt dverg og du skal ha en på 190?! Hva skal du med det?! Føle deg som et jævla barn??

Jeg skjønner meg ikke på damer.

Anonymkode: baed3...fed

*Prøver å ikkje bli fornærma av den*:grine:

Vil vel berre at ungane mine skal bli litt høgare enn meg då, sleppe å bli kalt dverg(noko eg så absolutt ikkje er) av fremmede ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle brydd meg nevneverdig om høyde hadde jeg foretrukket at han var like høy som meg sånn ca. Jeg er 175, så mellom 173-180 hadde vært perfekt. 

Samboeren er 169 og jeg kunne ikke brydd meg mindre om høyden hans. Og gjett hva? Jeg føler meg liten i armene hans og har aldri vært med noen som er mer mann enn han. 

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 og har en kjæreste på 174. Han er lav i høyde, men høy på seg selv. Så da er alt bare toppen

Anonymkode: 7a6f0...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ingenting om høyde på mannen. Men nå er jeg lav selv, 156. 

Og til deg lenger opp, kortvokst er 150 og nedover, ikke 155. De 5 cm er ganske så viktig skal jeg si deg. :dry:

Anonymkode: d4b04...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 165cm. Jeg foretrekker at mannen er høyere enn meg, men det er ikke et kriterie på noen måte. Jeg foretrekker også at det er minst 5cm. høydeforskjell siden jeg liker høye hæler. Og jeg forstår godt at dette med høyde er noe som gjør menn usikre. Det er mange som har preferanser eller krav når det kommer til høyde på menn.

Anonymkode: 8f5cf...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en god del høyere enn meg slik at jeg kan gå på høye heler og fortsatt være lavere er det perfekt, og det er slik det er med min mann og meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

185-190, jeg er selv 167 så alt under 180 er egentlig i utgangspunktet ganske uaktuelt. Dvs jeg faller ikke for en fyr under den høyden egentlig. Synes det er veldig uattraktivt med alt for lave menn men skjønner at de ikke kan noe for det... Liker liksom å føle meg liten og beskyttet og gjør jo ikke det om jeg er høyere enn mannen med noen cm hæler..

Anonymkode: a1f41...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172. Min eksmann er 173. Så har ingen problem med samme høyde! Og et par cm lavere hadde ikke vært dealbreaker for meg. 

Han jeg dater nå er 182, og jeg syns det er perfekt høyde. Kan kysse han uten å måtte stå på tærne :)

Anonymkode: e4331...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man leser alle høydekravene kvinner har i denne tråden er det bare nok et bevis på hvor ødelagt samfunnet er blitt av feminismen.

Anonymkode: 23d2e...62a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 155 cm og kjæresten min er 197 cm. Elsker høyden hans. :) 

Anonymkode: cb0f6...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.63 og liker de mellom 1.80-1.85. Har aldri datet eller hatt forhold til noen under 1.80. Kanskje tilfeldigheter, men det er fint med høye menn :) Man føler seg beskyttet og trygg ;)

Anonymkode: 916a1...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27.8.2017 at 10:33 PM, Zouk said:

Jeg er 183 cm høy, vil helst ha en mann som ikke er så mye høyere enn meg.  Gjør ingen ting for meg om han er lavere, jeg var sammen med en på 1.70 i mange år.  Men har fått med meg at en del menn ikke trives med damer som er like høye som dem eller høyere.

Nei da skjønner du egentlig fint lite av mannfolk ..da mener jeg det elementære psykologiske ved menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...