Gå til innhold

Friends with benefits, regler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har hatt sex, og vi begge har lyst til å fortsette med det. Jeg tror det er lurt å ha noen regler, slik at vi er enige og at det ikke blir noen misforståelser.

 Dere som har en "pulevenn", har dere regler? Hvilke regler har dere? 

Anonymkode: 2bd5d...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke dette pulevennstyret folk driver med. Regler? Herregud, hvis du er villig til å være tømmestasjon for en fyr skjønner du vel at det ikke nytter med regler.

Skaff deg heller en kjæreste.

Anonymkode: 94d0a...b38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du hatt sex med en kompis, sjukt... 

Anonymkode: d26c4...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min har slik; ikke spør/ikke fortell. Han spurte om vi skulle være eksklusive, men vi har ikke så mye tid til hverandre. Hadde vi hatt det, hadde vi blitt sammen.

Det er den enestw regelen vi trenger. Og ikke snakke om følelser. Vi vet at vi har det for hverandre, så ikke noe poeng i å lage noe drama med det. Vårt valg det vi gjør. 

Anonymkode: 11dc5...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i allverden skal man med regler?

Jeg har ikke regler for kompiser jeg ser på film med eller de jeg liker å gå tur med. Sunn fornuft forventes dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke være noen regler i friends with benefits forhold. Det er jo bare at man puler på en venn når begge har lyst. I ordet sier det seg selv at man ikke skal ha noen følelser, man er kun venner, og at man ikke skal ha noen forventninger om noe forhold, for man er kun venner, og som venner så har man heller ikke noen forpliktelser ovenfor hverandre og kan pule hvem andre man vil også. Eneste regelen bør såklart være bruk av kondom med mindre dere blir enige om å ikke pule på noen andre og begge har testet seg for kjønnssykdommer.

Anonymkode: e5b84...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det funker ikke, hun får alltid følelser etterhvert :(

Sikkert ikke alle som er sånn. Har bare veldig dårlig erfaring.

Anonymkode: 43d16...389

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen regler.. Men det lønner seg å si fra om du feks får følelser eller om du må avslutte å ha sex med din kompis fordi du treffer feks en du liker. Også bør dere avklare helt om det kun er sex mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Fatter ikke dette pulevennstyret folk driver med. Regler? Herregud, hvis du er villig til å være tømmestasjon for en fyr skjønner du vel at det ikke nytter med regler.

Skaff deg heller en kjæreste.

Anonymkode: 94d0a...b38

Det er vel heller omvendt kjære deg. Hun er villig til å bruke han til å fylle seg opp.

Skaff deg heller et liv.

Anonymkode: 7e99d...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen finere følelser og ønsker om noe mer.

Ærlighet i spørsmål vedr. eksklusivitet. Her varierer det om man bare er på hverandre eller om man har flere partnere.

Beskytt hverandre mot kjønnssykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forpliktelser.
Man kommer og går.
Av og på.
Kaldt og varmt.
Den sikre oppskriften på et ødelagt sjelsliv og full forvirring.
En kompis knuller ikke kompisen sin, da er man ikke kompiser lenger, fordi FF skal helst ikke utvikle følelser for hverandre.
Dere vil ikke lenger være en del av hverandres liv slik som før. Det vil alltid være noe "mer" der.

Lykke til!

Anonymkode: 39a09...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og greitt: Man ligger ikke med folk som en kunne hatt som kjæreste i denne situasjonen. Altså  det være noe der som gjør at en ikke passer sammen. Da slipper en stort sett andre følelser enn vennskapelige. Også beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...