AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Har fått meg en kjæreste med 3 barn. Jeg er ikke interessert i å bo sammen med barna hans, så jeg drar hjem til min egen leilighet når de kommer på besøk. Jeg har vært klar på dette hele tiden, men jeg skjønner nå at han har trodd jeg skulle endre mening etterhvert. Noen som har vært i samme situasjon? Erfaringer? Anonymkode: 97a53...30b
Tanuki Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Hvorfor er du sammen med han da, du skjønner vel selv at du ikke kan unngå barna hans hvis dere skal ha et langvarig forhold. Slå opp å finn deg en som ikke har barn, sikkert bedre for dere begge. 13
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått meg en kjæreste med 3 barn. Jeg er ikke interessert i å bo sammen med barna hans, så jeg drar hjem til min egen leilighet når de kommer på besøk. Jeg har vært klar på dette hele tiden, men jeg skjønner nå at han har trodd jeg skulle endre mening etterhvert. Noen som har vært i samme situasjon? Erfaringer? Anonymkode: 97a53...30b Du skjønner vel at barna vil han alltid ha? Så hvorfor valgte du en med tre barn når du ikke orker barn? Du kan like gjerne avslutte dette forholdet først som sist, det kan umulig vare hvis du ikke klarer å ha noe med hans barn å gjøre. Anonymkode: 6d713...e4c 11
Solivagant Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Barna hans er en stor del av livet hans, og han selv. De vil alltid være der. Om du ikke er interessert i å ta del av dette, skjønner jeg ikke hva du gjør i dette forholdet. 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Hva har du trodd? At han skal gi opp sine 3 barn for deg? Nei. Slå opp med mannen, han fortjener noen som elsker han som kjæreste og pappa og villa ha barna hans med på lasset. Så får du finne deg en uten barn. Anonymkode: 3a3ad...c15 10
Eneri Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Det er en ærlig sak å ikke ønske seg barn eller ikke føle seg klar for det. Da bør du gå for en uten barn/ evt med voksne barn ( vet ikke hvor gammel du er) Hvis denne mannen ditcher barna sine for å kunne flytte ilag med deg ( tanke-eksperiment), så vil jeg si han er en ansvarsløs, følelseskald fyr som IKKE er verdt å være i et forhold med. Jeg ser ikke at dette forholdet går noen vei. 8
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 Du må rett og slett finne en annen fyr. Anonymkode: 2d749...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har fått meg en kjæreste med 3 barn. Jeg er ikke interessert i å bo sammen med barna hans, så jeg drar hjem til min egen leilighet når de kommer på besøk. Jeg har vært klar på dette hele tiden, men jeg skjønner nå at han har trodd jeg skulle endre mening etterhvert. Noen som har vært i samme situasjon? Erfaringer? Anonymkode: 97a53...30b Bo i hver deres bolig - treff hverandre når far ikke har barn. Flytt aldri inn i barnas hjem som er hos far! Tråkk ikke på deres domene! De er definitivt ikke interessert i å dele sitt hjem med deg. Anonymkode: dddb2...94c 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Ser at alle går ut i fra ts vil utvikle forholdet. Jeg oppfattet det ikke slik.. Tipper ts aldri trodde at han skulle ditche ungene for henne, heller at hun levde i nuet og syntes det var greit slik de hadde det med at hun dro hjem når han hadde ungene. Spørsmålet er kanskje om typen synes det er greit å ha et slikt forhold eller om han tenker at de til slutt skal flytte sammen osv.. Anonymkode: f67a0...b24 12
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 Så lenge du hele tiden har vært klar på at du kun ønsker å være sammen med han og ikke "leke" familie så ser jeg egentlig ikke problemet. Du drar hjem til deg når han har barna, han kan være 100% pappa og barna for faren sin for seg selv. Vinn-vinn høres det ut som. Man MÅ ikke flytte sammen. Det går helt fint an å være kjærester uten å bo sammen. Syns dette høres helt greit ut. Hvis han trodde at du skulle endre mening etterhvert og han ser for seg at dere skal bo sammen og være en familie med han og barna når de også er hos pappa, og du absolutt ikke vil det så er det nok på tide med en alvorsprat. Og kommer dere ikke fram til en enighet så må du jo bare gå fra han. Det er dumt å bli altfor seriøse med hverandre hvis du ikke vil ha barna hans med på kjøpet og han vil ha både deg og barna samtidig. Hvis det ikke passer han å være bare kjæreste med deg så må du gå fra han og heller finne en mann uten barn. Og la denne mannen komme seg videre i livet og finne seg en dame som ønsker han sammen med barna hans. Anonymkode: fc4c7...d54 11
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #11 Skrevet 27. august 2017 Jeg har en venninne som traff en yngre mann, når hun selv var i bestemoralder. Han hadde fått barn i godt voksen alder, og de var fortsatt små da. Hun var helt ærlig på at hun ikke hadde overskudd til barna hans, og trakk seg unna når han hadde samvær. Tanken var nok at dette var en fin ordning, frem til barna ble store og mindre krevende. Men før de kom så langt, tok forholdet slutt. Det som i teorien var helt greit, ble vanskelig i praksis. Anonymkode: 89af9...b29
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #12 Skrevet 27. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bo i hver deres bolig - treff hverandre når far ikke har barn. Flytt aldri inn i barnas hjem som er hos far! Tråkk ikke på deres domene! De er definitivt ikke interessert i å dele sitt hjem med deg. Anonymkode: dddb2...94c Det er jo det vi gjør! Jeg bor hos han den uken han ikke har barna og hos meg selv i min leilighet når han har barna... ts Anonymkode: 97a53...30b 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #13 Skrevet 27. august 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at alle går ut i fra ts vil utvikle forholdet. Jeg oppfattet det ikke slik.. Tipper ts aldri trodde at han skulle ditche ungene for henne, heller at hun levde i nuet og syntes det var greit slik de hadde det med at hun dro hjem når han hadde ungene. Spørsmålet er kanskje om typen synes det er greit å ha et slikt forhold eller om han tenker at de til slutt skal flytte sammen osv.. Anonymkode: f67a0...b24 Nettopp! Jeg vil være særbo. Jeg har hele tiden vært klar på at dette er mitt ønske... ts Anonymkode: 97a53...30b 2
Maleficenta Skrevet 27. august 2017 #14 Skrevet 27. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått meg en kjæreste med 3 barn. Jeg er ikke interessert i å bo sammen med barna hans, så jeg drar hjem til min egen leilighet når de kommer på besøk. Jeg har vært klar på dette hele tiden, men jeg skjønner nå at han har trodd jeg skulle endre mening etterhvert. Noen som har vært i samme situasjon? Erfaringer? Anonymkode: 97a53...30b Hvorfor ble du sammen med han da?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #15 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Hvorfor ble du sammen med han da? Fordi jeg er forelsket i han, ikke i barna hans. Jeg ønsker ikke å være stemor for og en del av familien til disse barna. 50% av tiden er han jo uten barn og da har vi tid til hverandre. ts Anonymkode: 97a53...30b 8
Maleficenta Skrevet 27. august 2017 #16 Skrevet 27. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er forelsket i han, ikke i barna hans. Jeg ønsker ikke å være stemor for og en del av familien til disse barna. 50% av tiden er han jo uten barn og da har vi tid til hverandre. ts Anonymkode: 97a53...30b Jamen altså de er jo en del av han. Du vil bare ha 50% av han? 2
NewInTown Skrevet 27. august 2017 #17 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er forelsket i han, ikke i barna hans. Jeg ønsker ikke å være stemor for og en del av familien til disse barna. 50% av tiden er han jo uten barn og da har vi tid til hverandre. ts Anonymkode: 97a53...30b Å ha barn er ikke en 50 % forpliktelse, selv om at barna bare BOR hos han 50 %. Barna er enn 100 % forpliktelse....uansett. 3
bopera Skrevet 27. august 2017 #18 Skrevet 27. august 2017 (endret) Jeg tenker at ingen skal måtte være stemor, om man ikke ønsker det. Jeg syns dette høres ut som en grei ordning, dersom det funker for dere begge. Vi må jo alle få lov til å selv definere vårt eget forhold. Men dersom du mistenker at dette ikke er det rette for partneren din, så burde du kanskje gi ham muligheten til å uttrykke det? Du burde også gjøre det klart for ham hvor du ser for deg at dette går, og hvilke kompromisser du kjenner du ikke kan inngå. Endret 28. august 2017 av bopera 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #19 Skrevet 27. august 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Jamen altså de er jo en del av han. Du vil bare ha 50% av han? Jeg kunne tenke meg 100% av han, men det er jo ikke mulig. Jeg tar til takke med 50%. Nettopp fordi jeg er glad i han. Ts Anonymkode: 97a53...30b 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #20 Skrevet 27. august 2017 3 minutter siden, NewInTown skrev: Å ha barn er ikke en 50 % forpliktelse, selv om at barna bare BOR hos han 50 %. Barna er enn 100 % forpliktelse....uansett. Tror du ts har innbilt seg noe annet? Anonymkode: f67a0...b24 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå