Silfen Skrevet 28. august 2017 #21 Skrevet 28. august 2017 Du må kanskje se på fellesnevneren her. Som er deg. Så nei. 1
Macro Skrevet 28. august 2017 #22 Skrevet 28. august 2017 Du har allrede bestemt deg for å være offeret mitt, så nei.
Gjest NotNaomi Skrevet 28. august 2017 #23 Skrevet 28. august 2017 Det kommer helt an på omstendighetene. De som har vært avhengige av rus,må finne andre erstatninger. Har en funnet det,Så ville jeg vurdert det. Men å drikke alkohol ofte,hva mener du med det? Å ta seg et par øl osv er greit,men jeg misliker ekstremt mye folk som er synlig og hørbart påvirket,så det hadde jeg bare ikke orket. Det går kun an på fest,og det er jeg toppen på to ganger i året. Dere er vel ikke mer utsatt for utroskap osv enn andre vil jeg tro? Og nei,det er ikke greit!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #24 Skrevet 28. august 2017 Nei, jeg hadde ikke datet noen som har vært rusavhengige, og drikker mye. Jeg er oppvokst med alkoholiker foreldre, og hadde en veldig god venn, jeg mistet til rusen. Og kan bare ikke utsette meg selv, for noe sånt. Men det å være utro, og behandle mennesker dårlig, er ikke greit. Og all kvinner er ikke sånn. Anonymkode: 152a8...feb
Inwe Skrevet 28. august 2017 #25 Skrevet 28. august 2017 Ja. Jeg er selv sammen med en med en trøblete fortid. Rusmidler jeg aldri ville rørt var en del av det, men hovedsakelig doping. Eneste er at han ikke får lov å dra slike ting inn i vårt felles liv og det skal være full åpenhet om det skjer en sprekk. Kunne aldri vært utro mot noen, uansett! Jeg synes egentlig mennesker som har opplevd litt er de mest interessante. Jeg kan sitte i timesvis å høre på at han forteller om alt han har vært med på. Selv har jeg levd et veldig beskyttet liv.
Gjest Axl Rose Skrevet 28. august 2017 #26 Skrevet 28. august 2017 Takk for dere er ærlig i alle fall. 20 timer siden, Blair Waldorf skrev: Du må huske det at alle damer er ikke som de du uheldigvis har truffet, det er et fåtall som er sånn. De aller fleste vil ikke være utro og såre deg, du har bare vært meget uheldig. Helt naturlig å tenke sånn, når det kun er sånne damer du har vært borti, og jeg håper du en dag vil treffe ei dame som elsker deg for den du er og som du vil bli lykkelig med resten av livet, det fortjener du. Takk
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #27 Skrevet 28. august 2017 Tidligere rusmisbruker er ikke noe problem Angående drikking så kommer det an på hvor ofte, hvor mye og hvor mye det vil påvirke forholdet. Anonymkode: af117...2dd
Gjest Mass Skrevet 28. august 2017 #29 Skrevet 28. august 2017 14 timer siden, Virrevirrevapp skrev: Jeg kunne vært sammen med en tidligere rusmisbruker hvis det lå tilbake i tid og vedkommende nå levde helt clean. Å gå over til kun alkohol, i høyt forbruk (mer enn en øl om dagen) er nok bedre helsemessig, men jeg vil ikke ha det i mitt liv. Jeg ville også vært skeptisk til andre typer avhengighet. Å være utro er ikke fint gjort uansett. Eeeh nei. Det er utrolig helseskadelig uavhengig om man bruker narkotika ved siden av. Til deg ts, så kunne jeg ikke vært sammen med en som deg pga at du drikker svært mye alkohol. Du har liksom bare erstattet en rusform med en annen rusform, så det er ikke greit for meg i det hele tatt. Hadde du derimot kuttet ut rusen fullstendig, endret livsstil og levd et stabilt og ansvarlig liv i over minst 1 år, så kunne jeg gjort det om forandringen føltes ekte og varig.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #30 Skrevet 28. august 2017 Litt usikker på om jeg kunne vært sammen noen med tidligere rusproblem, men om han var helt ferdig med den perioden hadde det nok gått. Kunne fint vært sammen med en som drikker alkohol ofte, det er forskjell på å drikke seg full flere ganger i uka og å nyte et glass vin. Sistnevnte er helt ok for meg, førstnevnte kunne jeg ikke vært sammen med (passer ikke min livsstil). Anonymkode: 782b7...5f1
Gjest Axl Rose Skrevet 29. august 2017 #31 Skrevet 29. august 2017 På 28.8.2017 den 11.25, Silfen skrev: Du må kanskje se på fellesnevneren her. Som er deg. Så nei. Hva mener du med det? Jeg har ikke gjort kvinner en dritt.
schwifty Skrevet 30. august 2017 #33 Skrevet 30. august 2017 Det gjelder å lære av de gangene man blir grust ned i bakken, reise seg opp og fortsette. De er vi alle bundet til vi dør, for jeg aner ikke hva som venter etter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå