Gjest Axl Rose Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 en som slet med rus tidligere? En som ofte drikker alkohol. Da mener jeg ikke hver dag? Er det greit å såre og være utro mot oss som har slitt med sånt? Hvis ikke, hvorfor gjør dere det da?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Hadde det ikke vært for at jeg har et rusproblem selv, så ja. Kan se for meg at alkoholen kunne blitt et problem, rett og slett pga alle de dumme tingene man gjør på fylla. Anonymkode: 44750...516
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #4 Skrevet 27. august 2017 Kvinner er onde, ikke fordi du har hatt problemer før i livet, men fordi de slipper unna med det. Varme, gode, snille, kjærlighet, trofaste kvinner er bare fantasidyr. De finnes ikke i virkeligheten. Anonymkode: 05860...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Overhodet ikke. Kunne aldri vært sammen med en som deg. Anonymkode: 86aaa...217 2
Cuntzilla Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Kunne vært sammen med en som tidligere har hatt rusproblemer og drakk mer alkohol enn snittet (så lenge han har kontroll). Kunne ikke vært sammen med en som mener alle kvinner er utro og sårer menn. 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 Nei. Jeg kom i prat med en som jeg fant ut via en venn at han drev med narkotika tidligere ihvertfall, og da kutta jeg kontakten tvert. Når noen er tilbøyelig for slikt har de ikke de grensene jeg har og det er naturligvis en større risiko for at de begynner med det igjen. Rus passer ikke inn i mitt liv på noen måte, heller ikke noen som drikker alkohol ofte. Nå deler ikke vi kvinner personlighet, så jeg har nok et mye større fokus på helse og aktivitet enn folk flest i landet, og da er det naturlig at noen som deg TS er et ganske stort motstykke til meg. Anonymkode: 94891...fe6
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 Du må huske det at alle damer er ikke som de du uheldigvis har truffet, det er et fåtall som er sånn. De aller fleste vil ikke være utro og såre deg, du har bare vært meget uheldig. Helt naturlig å tenke sånn, når det kun er sånne damer du har vært borti, og jeg håper du en dag vil treffe ei dame som elsker deg for den du er og som du vil bli lykkelig med resten av livet, det fortjener du.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 1 time siden, Bootyhunter skrev: en som slet med rus tidligere? En som ofte drikker alkohol. Da mener jeg ikke hver dag? Er det greit å såre og være utro mot oss som har slitt med sånt? Hvis ikke, hvorfor gjør dere det da? Ja. Ja. Men jeg hadde ikke tolerert at det gikk ut over meg på noe vis. Nei. Det er ikke greit å være utro uansett kjønn. Men jeg kunne ikke vært sammen med en person som prøvde presse ekskjæresten til en abort. Der går grensa. Anonymkode: 0140c...334
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 1 hour ago, Bootyhunter said: en som slet med rus tidligere? En som ofte drikker alkohol. Da mener jeg ikke hver dag? Er det greit å såre og være utro mot oss som har slitt med sånt? Hvis ikke, hvorfor gjør dere det da? Ja om han var ferdig med det nå og hadde vært clean i minst et år, helst flere år. (Jeg har hatt et uanstrengt forhold til rus, men har levd med en rusavhengig og lærte at det skal jeg aldri ha som kjæreste igjen, som kamerat greit men aldri som kjæreste) Nei ikke om han tidligere hadde et rusproblem, alkohol er også rus. Om han ikke hadde hatt noe rusproblem hadde jeg ikke hatt noe problem med en mann som drakk av og til, men ofte hadde ikke vært ok for meg. Jeg vil ha en som oppfører seg voksent og ikke som en 19 åring som drikker flere ganger i uka. Nei det er aldri greit å være utro mot noen, og jeg kan desverre ikke svare deg på hvorfor andre har vært utro mot deg, men jeg kan tippe at det er fordi du har oversett de i forholdet og prioritert alkohol og rus og sannsynligvis oppført deg som en respektløs drittsekk. Det gjør det fremdeles ikke greit å bedra deg, de burde ha slått opp først, men kan forklare hvorfor de lot seg lokke av en mann med bedre kvaliteter og oppførsel enn deg. Anonymkode: 19269...906 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. august 2017 #11 Skrevet 27. august 2017 Du forsøker å være generell, jeg syns det er vanskelig å svare generelt med den historikken din. Din type person har aldri vært interessant for meg. Ikke som venn heller.
Gardermobanen Skrevet 27. august 2017 #12 Skrevet 27. august 2017 (endret) Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en tidligere rusmisbruker som fortsatt ofte drikker alkohol. Synes ikke noe om å drikke ofte alkohol og om det er snakk om tidligere rusmisbruker så hadde jeg tenkt at dette kommer til å gå galt før eller siden. Mulig jeg bare er fordomsfull, men jeg ønsker ikke ta sjansen. Har selv flere alkoholikere i familien og har hatt kompiser som roter bort livet med hasj. Endret 27. august 2017 av Gardermobanen 1
Virrevirrevapp Skrevet 28. august 2017 #13 Skrevet 28. august 2017 Jeg kunne vært sammen med en tidligere rusmisbruker hvis det lå tilbake i tid og vedkommende nå levde helt clean. Å gå over til kun alkohol, i høyt forbruk (mer enn en øl om dagen) er nok bedre helsemessig, men jeg vil ikke ha det i mitt liv. Jeg ville også vært skeptisk til andre typer avhengighet. Å være utro er ikke fint gjort uansett. 1
FluffyJuggernaut Skrevet 28. august 2017 #14 Skrevet 28. august 2017 (endret) Nei, det tror jeg ikke. Jeg drikker nesten aldri, så jeg hadde ikke likt om partneren min drakk ofte og mye. Men jeg syns det er trist at du har opplevd svik fra de du har vært kjæreste med. Jeg ville aldri sviktet min kjæreste på den måten, har heller ikke vært utro mot tidligere kjærester. Og jeg har opplevd utroskap, men jeg tror ikke alle menn er utro eller blir å være utro. Man kan ikke straffe nye mennesker for hva andre har gjort mot oss. Endret 28. august 2017 av Elliespelli
SPOCA Skrevet 28. august 2017 #15 Skrevet 28. august 2017 (endret) Slitt med rus? Muligens. Kommer litt an på omstendighetene. Det er forskjell på en som slet med alkoholforbruket som 20-åring, men som nå drikker av og til, og en som har vært hardbarka narkoman i 20 år, men nå nykter. Det kommer altså helt an på omstendighetene. Jeg drikker ikke alkohol selv, så det er uaktuelt for meg å være sammen med en som sliter med rusproblematikk. Å nyte f.eks alkohol er forsåvidt greit, så lenge det ikke er et problem. Endret 28. august 2017 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #16 Skrevet 28. august 2017 Hadde aldri blitt sammen med en som har hatt rusproblemer uansett hvor lenge det hadde vært siden. Anonymkode: 18a9a...053
WubWub Skrevet 28. august 2017 #17 Skrevet 28. august 2017 (endret) Hadde jeg vært kvinne så kunne jeg ikke datet noen med rusproblematikk/rushistorie nei. Endret 28. august 2017 av WubWub
Gjest Regn Skrevet 28. august 2017 #18 Skrevet 28. august 2017 Hadde ikke det verken som kvinne eller mann. For stor belastning på relasjonen og livene våres.
Surikatta Skrevet 28. august 2017 #19 Skrevet 28. august 2017 Jeg har vært sammen med en som var avhengig og brøt da jeg fant ut av det. Han gikk tilbake til dopet etter noen år og endte med å ta livet av seg....så nei. Jeg har hatt alkoholiker i svært nær familie. Det endte også tragisk. Så dessverre nei der også...
Carrot Skrevet 28. august 2017 #20 Skrevet 28. august 2017 14 timer siden, Bootyhunter skrev: en som slet med rus tidligere? En som ofte drikker alkohol. Da mener jeg ikke hver dag? Er det greit å såre og være utro mot oss som har slitt med sånt? Hvis ikke, hvorfor gjør dere det da? Dersom rusen er et tilbakelagt stadie - ja, men om du drikker "ofte" og det er en erstatning for den rusen du tidligere måtte ha, nei. Nei det er aldri greit å såre noen med vilje, og det er ikke OK å være utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå