Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forslag til fine, romlige hotell😊😊

Og tips til ting å se/gjøre? Skal på kjørestetur en weekend❤

Anonymkode: 66396...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å ta toget ut til Howth, der er det nydelig å gå seg en tur bort fra byens mas og kjas!

Anonymkode: 583c0...530

• Liker 2
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg liker The Cobblestone for Trad session. Kilmainham Jail var også veldig interessant, og jeg lærte masse om irsk historie. Holdt dere unna Temple Bar! 

Skrevet

Jeg skal også til Dublin, så kom gjerne med flere tips 😁

Skrevet

Guiness, Jameson, Trinity College, Kilmainham Goal, Molly Malone, gå på måfå pub-til-pub dagtid, stepdance show. Forøvrig er jeg helt uenig å holde seg unna Temple Bar; det blir litt som å si 'hold deg unna Eiffeltårnet og Colosseum - de er turistiske'.. Javel finner du i hovedsak turister i Temple Bar-distriktet men det er også der musikken er ;)    ,

Skrevet

Trinity College (med Kells-boken) og Dubliana var det jeg likte best i Dublin (i tillegg til å bare gå gatelangs og glo). Guiness var hemningsløst kjedelig. Det er en stor butikk, noen få plansjer, og en overfylt bar hvor du ikke får sitteplass. Men masse kø, og dyrt.

Anonymkode: 99a66...d58

Skrevet

Paramount Hotel var supert! Både fint og midt i smørøyet i Temple Bar. Anbefaler å sjekke ut om det går noe Riverdance-show på Gaiety Theatre.

Anonymkode: f6fe3...5f5

Skrevet

North star hotell ligger svært kurant til handlegaten og Temple Bar. 

Anonymkode: 91e01...5da

Skrevet

Tusen takk for tips.

Vurderer også en dagstur til Belfast/Giant causaway og "game of thrones innspillingssteder".

Noen som har prøvd det?

Anonymkode: 66396...a8a

Gjest Linaria
Skrevet
On 8/30/2017 at 1:28 PM, gustav said:

Guiness, Jameson, Trinity College, Kilmainham Goal, Molly Malone, gå på måfå pub-til-pub dagtid, stepdance show. Forøvrig er jeg helt uenig å holde seg unna Temple Bar; det blir litt som å si 'hold deg unna Eiffeltårnet og Colosseum - de er turistiske'.. Javel finner du i hovedsak turister i Temple Bar-distriktet men det er også der musikken er ;)    ,

Det er mye bra musikk utenfor Temple Bar, og mye billigere øl. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...