Gå til innhold

Paranoid? Smerter

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg vet ikke om jeg er paranoid eller om det faktisk er et problem. Sitter her med smerter (hvis jeg beveger meg, merker litt når jeg puster) mellom puppene mine.

Har odte vondt på venstre side, under puppen, men ikke samme smerte.

Har i noen år vært redd for at det er boer galt med hjertet mitt, men tør ikke spørre legen om eventuell undersøkelse. 

Endret av lovelycoldmornings
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tør du ikke det? Enten finner de ut at du er helt frisk, og da slipper du de bekymringene. Eller så finner de ut hva det er, og du får hjelp. Hvis det skulle vise seg at det er noe kan det bli katastrofalt hvis du ikke går til legen og får hjelpen du trenger asap.

Hvis det skulle være noe er det like ille nå som når legen finner ut hva det er. Forskjellen er bare at du får hjelp. Ikke ta sorgene på forskudd, mest sannsynlig er det ikke noe galt. Men gå til legen likevel, better safe than sorry, ikkesant? :) 

• Liker 1
Skrevet

Vil du heller dø istedet for å spørre legen?

Anonymkode: 89396...4bb

Skrevet (endret)

@Blod
Selvfølgelig vil jeg ikke dø.. men følte meg ganske dum en gang jeg spurte om å få ta blodprøver
fordi jeg spiste lite og var redd for at jeg ikke fikk de vitaminene og sånt som jeg trenger. Var måten han
spurte meg hvorfor jeg ville ta blodprøver, klarer ikke å forklare det.

Endret av lovelycoldmornings
Skrevet

Lege?

Anonymkode: 01d00...d73

Skrevet

Har du angst? Det er vanlig med smerter i brystregionen, på grunn av overflatisk/feil pustemåte. Jeg får også vondt/stikking/kramper i brystet, foran og bak ribbeina, i magen etc. Og det kun av den jævla angsten. 

Anonymkode: c14f9...a51

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du angst? Det er vanlig med smerter i brystregionen, på grunn av overflatisk/feil pustemåte. Jeg får også vondt/stikking/kramper i brystet, foran og bak ribbeina, i magen etc. Og det kun av den jævla angsten. 

Er ikke diagnostisert med angst, men leit å høre at du sliter med det, og smerter i brystet er ganske ekkelt og ubehagelig

Skrevet
11 minutter siden, lovelycoldmornings skrev:

Er ikke diagnostisert med angst, men leit å høre at du sliter med det, og smerter i brystet er ganske ekkelt og ubehagelig

🙂 det som er, er at om man har angst å får angstanfall kan det føles ut som det er noe galt med hjertet/følelsen av hjerteinfarkt. Men hvis du ikke har angst, bør du kontakte fastlegen. 🙂 Håper du finner ut av hva/om det feiler deg noe. 🙂

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙂 det som er, er at om man har angst å får angstanfall kan det føles ut som det er noe galt med hjertet/følelsen av hjerteinfarkt. Men hvis du ikke har angst, bør du kontakte fastlegen. 🙂 Håper du finner ut av hva/om det feiler deg noe. 🙂

Jeg får ta det opp med han neste gang jeg skal dit. Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...