Gå til innhold

Plagsomt kåt - er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en 29 år gammel kvinne. Jeg sliter med at jeg er kåt, veldig ofte! Mange ganger om dagen tenker jeg på sex og jeg føler meg til tider litt usunt opptatt av sex. Jeg er singel, da jeg ikke er i en situasjon akkurat nå hvor det egner seg med et forhold. Jeg har forsøkt å ha tilfeldig sex et par ganger, men da blir jeg bare enda kåtere og det hjelper ikke at jeg foretrekker sex med den samme partneren over en ny hver gang. Og å få seg en fast sexvenn har også vist seg å være vanskelig for meg, da jeg fort får følelser og/eller at FFen får seg dame. 

Jeg kan ta meg selv i å sitte på bussen mens jeg vurderer alle de ulike mennene jeg ser der, om han er god i senga eller ikke o.l.

Hadde det vært opp til meg kunne jeg hatt sex sikkert 5 ganger om dagen om det var tid og muligheter for det. Føler jeg blir sprø og at det er sykelig å være så opptatt av sex? 

Finnes det noen måte å dempe behovet på? Er sykt plagsomt, klarer ofte ikke la være å ha sex om jeg får muligheten heller, selv om jeg vet at jeg ikke føler meg så bra etter tilfeldig sex:(

Anonymkode: 32792...105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er valget å avstå fra tilfeldig sex pga ubehaget etterpå, eller å si til seg selv at siden en er i en posisjon hvor forhold ikke er en mulighet, så er ons/ff det nest beste.

Anonymkode: fd646...75b

Skrevet

Velkommen til alle 14 år gamle gutters verden... Slik har de fleste mannfolk det fra de er 14 til de dør. Kanskje du har for mye testosteron?

Anonymkode: 17b58...121

• Liker 1
Skrevet

I mangel av sex høres du normal ut. Du høres ut som ei sunn jente som har behov for noe de fleste setter høyt på sin liste over hva som er livskvalitet. 

Håper du finner deg en som forstår ditt behov og som viser evne til å nyte det med deg uten å forvente noe mer. 

Skrevet

Jeg er i et forhold, men er utrolig kåt i perioder. Kåtheten følger syklusen, så en uke før eggløsning - frem til eggløsning er ferdig, er jeg helt vill. Kunne ligget med så godt som hvem som helst. 

Det må vel gå an å finne seg en ff tenker jeg? Jeg tror jeg hadde dævva om jeg ikke hadde fått utløp for kåtheten min.. (var for øvrig ikke så kåt da jeg brukte hormonell prevansjon, kanskje du bør prøve/ bytte p- piller om du ikke vil være så kåt)

Anonymkode: af7d9...89f

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til alle 14 år gamle gutters verden... Slik har de fleste mannfolk det fra de er 14 til de dør. Kanskje du har for mye testosteron?

Anonymkode: 17b58...121

Da ville hun kanskje opplevd andre kroppslige forandringer i tillegg til økt kåthet...?

Anonymkode: fd646...75b

Skrevet

Det kan være p piller som gjør deg sånn, om du går på noe. Noen p piller senker lysten helt, mens for andre å øker testosteronet når østrogenet synker og man blir kåtere.

Ellers er min erfaring at jo lenger jeg går uten sex og onanering, jo mindre kåt blir jeg.

Anonymkode: a32b6...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...