Gå til innhold

Kreve at ff tester seg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvordan vet dere t det blir gjort? Han kan jo lyve om det?

Anonymkode: b1876...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg testet meg fikk jeg en melding fra legekontoret om at alle prøvene var fine. Vet ikke om det er vanlig praksis at man får en bekreftelse på at alt er som det skal? Eller om man kanskje bare får beskjed hvis det er noe som ikke er som det skal? 
- uansett, hvis han får en sms om at prøvene er fin, så er jo det "bevis" nok, mener jeg.

Skrevet
På 28.8.2017 den 18.38, AnonymBruker skrev:

En viss grad av tillit må man ha uansett, dersom man dropper kondomene. Han kan komme med papir på at han er nytestet, men ha hatt ubeskyttet sex med ti nye kvinner siden testen ble tatt, siden det tar en uke eller to å få resultatene. 

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Det er er helt legitimt å be om det. Det er også naturlig at man selv blir bedt om det.

Endret av Alterego666
Skrevet
19 hours ago, Aloy said:

Sist jeg testet meg fikk jeg en melding fra legekontoret om at alle prøvene var fine. Vet ikke om det er vanlig praksis at man får en bekreftelse på at alt er som det skal? Eller om man kanskje bare får beskjed hvis det er noe som ikke er som det skal? 
- uansett, hvis han får en sms om at prøvene er fin, så er jo det "bevis" nok, mener jeg.

Veldig ofte praktiseres "vi kontakter deg om noe er galt". Men om man ber om å få beskjed selv om alt er tipp topp så får man stort sett det :) 

Anonymkode: 0bb6b...601

Skrevet

Jeg har bedt alle partnere om å teste seg og jeg har selv alltid testet meg ved partnerbytte. Det er ingen stor sak å teste seg, det er til og med gratis. 

Anonymkode: 9f166...eeb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig ofte praktiseres "vi kontakter deg om noe er galt". Men om man ber om å få beskjed selv om alt er tipp topp så får man stort sett det :) 

Anonymkode: 0bb6b...601

Okei, takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...