Gå til innhold

Brokkoli i salat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man har brokkoli i salat skjærer man den bare opp helt rå da? Den skal ikke tilberedes på noen måte?

Vanvittig dumt spørsmål :-? Men noen ganger er jeg jo vanvittig dum også da :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo en smakssak. Jeg synes ikke rå broccoli er noe særlig godt. Det smaker veldig "grønt". Derfor ville jeg forvellet den. Kok i to minutter, så rett over i iskaldt vann. Men hvis du liker rå broccoli så trenger du jo ikke det.

Skrevet

JEG synes ikke det høres godt ut med brokkoli i salat..:) Men for all del om du liker det.prøv deg frem da vel :P

Skrevet

Jeg ville også forvelt den, som første gjest foreslår. :)

Skrevet

Jeg synes rå brokkoli er veldig godt i salater. Og rå blomkål også, samt rå sukkererter.....

Vasker det bare, og har det i salaten. Nydelig!

Skrevet

Helt enig med LilleMy, veldig godt å ha i salater.Kjempegodt med rå brokkoli :)

Skrevet

Lun brokkolisalat er kjempegodt. Jeg koker den al dente, lager en god vinaigrette med hvitløk i, rister pinjekjerner og strør over sammen med parmesanflak. Veldig godt tilbehør til stekt og grillet kjøtt.

Skrevet

Forvelt brokkoli i salater er utrolig godt :-)

Skrevet
Jeg synes rå brokkoli er veldig godt i salater. Og rå blomkål også, samt rå sukkererter.....

Vasker det bare, og har det i salaten. Nydelig!

Enig med LilleMy - kjempegodt. Også er broccoli veldig sunt, inneholder bl.a jern.

Skrevet

Er veldig godt men bør forvelles etter min smak :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Helt ok rå, synes jeg, men bare buketten, og i små biter.

Skrevet

Hm... Fristet ikke meg noe særlig, men er den forvellet og i små biter kan jeg nok gå med på å prøve. Skulle ikke forundre meg om det kan være godt egentgli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...