AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #1 Skrevet 27. august 2017 Min samboer og jeg har totalt ulike seksuelle behov. Noen eksempler: Han kommer hjem fra jobb, og jeg møter ham i gangen for å tilby ham en blow job. Han vil ikke, er for trøtt, har ikke lyst til å stå oppreist, vil ikke sitte i stolen. "Kan vi ikke se om vi har lyst når vi har lagt oss?" Vi ligger i sofaen. Kosen blir mer og mer seksuell. Han vil ikke la det gå lenger før vi har gått på soverommet, lagt oss under dyna og trukket for gardinene. Forrige uke spurte jeg forsiktig om vi kunne prøve analsex. Det var han ikke interessert i. Han nekter å være røff med meg, vil ikke holde fast i håret mitt når jeg, en sjelden gang, får lov til å suge ham. Vil ikke snakke dirty men være stille når vi har sex, han hysjer på meg når jeg kommer... Jeg er sammen med den fineste mannen i verden. Han er snill, morsom, en god samtalepartner og jeg er tiltrukket av ham. Men vi matcher ikke seksuelt. Og mine fantasier får jeg ikke levd ut. Heldigvis kommer jeg fryktelig enkelt, så det er godt den sexen vi har. Men jeg vil jo ha mer. Og jeg vil ha sex mer enn annenhver uke! Vi er jo bare 30 år gamle. Hvis jeg ikke tar initiativ så blir det ikke noe heller. Og jeg har merket at det nesten er enklere for meg å ikke ha sex enn å bli avvist. For når vi først har det så blir jeg "hekta" og må tilfredsstille meg selv 1-3 ganger om dagen de neste dagene. Bør vi bare slutte å ha sex? Så trenger jeg ikke føle meg så skuffet? Anonymkode: 2fcba...8c9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #2 Skrevet 27. august 2017 Dere trenger å snakke om at dere har forskjellige behov. Og siden dere er samboere så går jeg ut ifra at dere har vært sammen en stund, man blir ikke samboere med en gang man blir kjærester. Så hvorfor har du ikke snakket med mannen om det før? Og hvis han bare rett og slett ikke har så stor sexlyst og ikke ønsker å endre på det så må du jo finne ut om du orker å leve resten av livet uten sex. Selv om man er glad i noen så er ikke alltid det nok. Et kjæresteforhold uten sex er ikke kjærester. Det er vennskap. Anonymkode: 029f0...fe2 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #3 Skrevet 27. august 2017 Det er jo utrolig dumt å flytte sammen med noen som man er så inkompatibel med. Dette er ikke noe det går an å snakke seg gjennom. Folk, ass... Anonymkode: d9c81...17c 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #5 Skrevet 27. august 2017 Det med at han er sliten og dere ikke alltid vil ha sex på samme tidspunkt er noe som vil forekomme i alle forhold. Men dette med at han ikke vil eksperimentere og ikke immøtekommer det du tenner på (at han tar deg i håret, dirttalker og lager litt lyd osv) er jo faktisk et ganske stort problem. Jeg er i et forhold selv nå, elsker fyren over alt på jord, men har faktisk sagt til han for bare to uker siden (etter å ha fortalt om mine ønsker i korte kommentarer før, som ikke har blitt gjort noe med fra hans side) at jeg trenger et forhold hvor jeg kan leve ut mine seksuelle fantasier og ha sex på den måten som tenner meg. Jeg ga han på en måte et dilemma, sa at vi fikk ta en pause og han fikk tenke på om han kunne være den mannen jeg ville ha, hvis ikke var det ikke noe vits å være sammen lenger. Merker at jeg vil ha en kjæreste jeg kan strippe for, en kjæreste som vil se meg vaske huset naken og begjære meg, en kjæreste som dirtysnakker i senga og ikke hvor jeg er den eneste som lager lyd (jeg tenner veldig på lyd) , og vil ikke kaste bort mer tid på å ikke få ha det sexlivet jeg ønsker. Man kan jo ikke tvinge en annen til noe, jeg var bla. sammen med en mann før som var oppvokst med vold i hjemmet og han sa rett ut at det ble turnoff for han om han skulle være litt hardhendt (holde meg fast , dra meg i håret osv) og det ble helt feil å gjøre mot en han elsket. Jeg respekterte jo det, men vi slo opp etterhvert.. Og det vil nok skje med nåværende kjæreste også om han ikke blir litt mer eksperimentell. Vi har bare ett liv og jeg syntes det er viktig å prøve alt og vekke alle sanser for når vi dør er det kun sjelen vi sitter igjen med og ikke velsignelsen av å ha hud og nerver og erogene soner og fysisk nytelse Anonymkode: e3714...d51 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #6 Skrevet 27. august 2017 Konklusjon: Om han ikke deler dine fantasier og aksepterer det som tenner deg mest så sexen blir optimal for deg, så finnes det nok av menn med akuratt samme preferanser som deg å velge mellom , og det ER mulig å elske personligheten til noen av de også Anonymkode: e3714...d51 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #7 Skrevet 27. august 2017 Hvis du vil ha et fint liv, er nok ikke dette forholdet noe å ta vare på. Sexlivet, eller mangelen på det, kommer til å plage deg mer og mer. Snakker av erfaring. Har to barn med en mann som din. Velger å bli pga barna. Det mangler ikke på interesse fra andre menn, så langt har jeg ikke vært utro.. men det kan skje om jeg blir mer frustrert. Jeg kan ikke si at jeg angrer på forholdet, jeg elsker jo barna mine. Men jeg kunne nok ha funnet en mye bedre match, for å si det sånn. Anonymkode: 22e4d...83e 4
Gjest 007_008_007 Skrevet 27. august 2017 #8 Skrevet 27. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kommer hjem fra jobb, og jeg møter ham i gangen for å tilby ham en blow job. Han vil ikke, er for trøtt, har ikke lyst til å stå oppreist, vil ikke sitte i stolen. "Kan vi ikke se om vi har lyst når vi har lagt oss?" Kanskje er han sliten etter en lang dag på jobb?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #9 Skrevet 27. august 2017 Jeg føler det litt på samme måten. Kommer ingen vei med samboeren, hun vil ikke det samme som meg (ingenting perverst), men samtidig får du ikke noe snakk rundt problemet, mest for du havner under kategorien sexgris, Har vel innsett at jeg ikke kan ha noe fullgodt sexliv med henne, selv hvor mye jeg kunne ønsket det. Per i dag så føler jeg at jeg har tre barn i huset som jeg forsørger. Har like stor omsorg for alle barna, også den eldste jenta på 40 år som er min samboer. Men det er ikke noen option å gå fra dem, men jeg savner en kjæreste i livet. Anonymkode: d7fc6...41b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #10 Skrevet 27. august 2017 Der er litt kjipt når det er slik, du har min medfølelse. Du får prate litt med han, og si at dine sexuelle behov ligger rundt det å bli elsket og begjært. Og du hadde likt sykt godt om han ville pule deg eller at han ber deg om å bli suget, helt tilfeldige steder og tider. Det er klart noen perider kan være tøffe, men om at det ikke lurker noe kjedelige tanker og stres faktorer i pereferien. Så synes jeg at begge i forholdet må gi litt for at begge skal ha det fint. Nå skal jeg vise deg hva jeg liker. Du kan gjør slik med meg. Eller kansje er det noe han digger eller vil prøve, så kan det være smart å teste ut for å komme litt videre. ganske kjipt når en ikke får response forstår det. Anonymkode: d80bc...e98
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #11 Skrevet 27. august 2017 1 hour ago, 007_008_007 said: Kanskje er han sliten etter en lang dag på jobb? Åpenbart og forståelig. Men så er det ikke det som er hovedproblemet her. Anonymkode: e3714...d51 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #12 Skrevet 27. august 2017 21 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg føler det litt på samme måten. Kommer ingen vei med samboeren, hun vil ikke det samme som meg (ingenting perverst), men samtidig får du ikke noe snakk rundt problemet, mest for du havner under kategorien sexgris, Har vel innsett at jeg ikke kan ha noe fullgodt sexliv med henne, selv hvor mye jeg kunne ønsket det. Per i dag så føler jeg at jeg har tre barn i huset som jeg forsørger. Har like stor omsorg for alle barna, også den eldste jenta på 40 år som er min samboer. Men det er ikke noen option å gå fra dem, men jeg savner en kjæreste i livet. Anonymkode: d7fc6...41b Vel, hvis hun ikke vil det samme som deg så skulle du gått fra hun før du fikk barn med hun. Det er viktig å være åpen med siene seksuelle ønsker og fantasier tidlig så man kan kartlegge om det kan bli noe av eller ikke. Så får man vurdere hva man setter høyest, personen eller resten av sitt sexliv. Det er dog forskjell på det å foreksempel ønske unaturlige ting som analsex, tissesex osv, og det å ønske at kjæresten bægjerer en litt mer under vanlig sex. Anonymkode: e3714...d51
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #13 Skrevet 27. august 2017 TS her. Ser jeg kan ha gitt inntrykk av at vi ikke har snakket om det, men det har vi. Vi har vært sammen i 8 år. Og sikkert hatt samtaler om dette temaet hver måned siden det oppsto. Han sier at han er åpen, vil prøve nye ting, vil ha mer sex, vil ikke at vi skal være i et sexløst forhold. Men når jeg spør om hva jeg kan gjøre noe annerledes så sier han at han ikke vet, at det jeg gjør er bra. Hvis jeg spør om det er noe spesielt han tenner på så sier han vet ikke, eller det vi allerede gjør. Hvis jeg spør om han ikke tenner på meg mer så sier han at han tenner på meg, hvis jeg spør om han tenker på sex eller onanerer så svarer han at han gjør det. Men han vet ikke hvorfor han ikke da tar initiativ med meg. Vi har snakket og snakket, men han vet ikke. Jeg har spurt om han vil ha et åpent forhold der vi kan ha sex med andre, det var utelukket. Det eneste jeg innimellom får gjennomslag på er at jeg gir ham nytelse ved leggetid. Ikke noe gjensidig sex eller at han gir noe tilbake. Så jeg gir ham det han vil ha, han sovner og jeg går ut i stuen og fikser meg selv. Det har ikke alltid vært sånn. I begynnelsen hadde vi mye mer sex hvor også han tok initiativet innimelllom. Men så sluttet det helt. Jeg tok ikke initiativet en periode og vi gikk 6 måneder uten sex før jeg brøt helt sammen og gråt fordi han ikke engang nevnte det. Greia er at jeg virkelig elsker ham, og jeg vil ikke ha noen andre. Men jeg vil jo ha sex. Og nærhet og jeg vil bli begjært. Merker jeg må gå i tenkeboksen her. Takk for alle svar. Anonymkode: 2fcba...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #14 Skrevet 27. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det med at han er sliten og dere ikke alltid vil ha sex på samme tidspunkt er noe som vil forekomme i alle forhold. Men dette med at han ikke vil eksperimentere og ikke immøtekommer det du tenner på (at han tar deg i håret, dirttalker og lager litt lyd osv) er jo faktisk et ganske stort problem. Jeg er i et forhold selv nå, elsker fyren over alt på jord, men har faktisk sagt til han for bare to uker siden (etter å ha fortalt om mine ønsker i korte kommentarer før, som ikke har blitt gjort noe med fra hans side) at jeg trenger et forhold hvor jeg kan leve ut mine seksuelle fantasier og ha sex på den måten som tenner meg. Jeg ga han på en måte et dilemma, sa at vi fikk ta en pause og han fikk tenke på om han kunne være den mannen jeg ville ha, hvis ikke var det ikke noe vits å være sammen lenger. Merker at jeg vil ha en kjæreste jeg kan strippe for, en kjæreste som vil se meg vaske huset naken og begjære meg, en kjæreste som dirtysnakker i senga og ikke hvor jeg er den eneste som lager lyd (jeg tenner veldig på lyd) , og vil ikke kaste bort mer tid på å ikke få ha det sexlivet jeg ønsker. Man kan jo ikke tvinge en annen til noe, jeg var bla. sammen med en mann før som var oppvokst med vold i hjemmet og han sa rett ut at det ble turnoff for han om han skulle være litt hardhendt (holde meg fast , dra meg i håret osv) og det ble helt feil å gjøre mot en han elsket. Jeg respekterte jo det, men vi slo opp etterhvert.. Og det vil nok skje med nåværende kjæreste også om han ikke blir litt mer eksperimentell. Vi har bare ett liv og jeg syntes det er viktig å prøve alt og vekke alle sanser for når vi dør er det kun sjelen vi sitter igjen med og ikke velsignelsen av å ha hud og nerver og erogene soner og fysisk nytelse Anonymkode: e3714...d51 Takk for svar. Jeg forstår veldig godt at vi ikke alltid vil på samme tidspunkt, og jeg tåler veldig fint å få et nei. Helt uten sure miner. Men det skjer jo nesten aldri noe. Og aldri lenger fordi han tar initiativ til noe. Jeg tåler også fint at han ikke vil enkelte av de tingene som tenner meg, men noen få av de kunne han jo gjort en gang i blant. Bare sånn for å gi og ta litt. Jeg bare skjønner ikke hvordan det kan endre seg sånn. I begynnelsen var det ganske annerledes. Han ville ha sex, ville prøve ting. Så etter ett halvt år som samboere så er det nesten helt stopp. Og det skjedde ingen omveltninger i livet vårt da, så det skyldes ikke det. Jeg vil jo ikke tvinge ham til noe eller måtte mase meg til sex. Jeg vet bare ikke om jeg holder livet ut uten den delen av forholdet. Anonymkode: 2fcba...8c9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2017 #15 Skrevet 27. august 2017 17 minutes ago, AnonymBruker said: TS her. Ser jeg kan ha gitt inntrykk av at vi ikke har snakket om det, men det har vi. Vi har vært sammen i 8 år. Og sikkert hatt samtaler om dette temaet hver måned siden det oppsto. Han sier at han er åpen, vil prøve nye ting, vil ha mer sex, vil ikke at vi skal være i et sexløst forhold. Men når jeg spør om hva jeg kan gjøre noe annerledes så sier han at han ikke vet, at det jeg gjør er bra. Hvis jeg spør om det er noe spesielt han tenner på så sier han vet ikke, eller det vi allerede gjør. Hvis jeg spør om han ikke tenner på meg mer så sier han at han tenner på meg, hvis jeg spør om han tenker på sex eller onanerer så svarer han at han gjør det. Men han vet ikke hvorfor han ikke da tar initiativ med meg. Vi har snakket og snakket, men han vet ikke. Jeg har spurt om han vil ha et åpent forhold der vi kan ha sex med andre, det var utelukket. Det eneste jeg innimellom får gjennomslag på er at jeg gir ham nytelse ved leggetid. Ikke noe gjensidig sex eller at han gir noe tilbake. Så jeg gir ham det han vil ha, han sovner og jeg går ut i stuen og fikser meg selv. Det har ikke alltid vært sånn. I begynnelsen hadde vi mye mer sex hvor også han tok initiativet innimelllom. Men så sluttet det helt. Jeg tok ikke initiativet en periode og vi gikk 6 måneder uten sex før jeg brøt helt sammen og gråt fordi han ikke engang nevnte det. Greia er at jeg virkelig elsker ham, og jeg vil ikke ha noen andre. Men jeg vil jo ha sex. Og nærhet og jeg vil bli begjært. Merker jeg må gå i tenkeboksen her. Takk for alle svar. Anonymkode: 2fcba...8c9 Hvis han er enig i at noe må gjøres, og er åpen for å eksperimentere og prøve andre ting , men bare ikke greier eller tør å sette fingeren på det selv og foreslå eller gjøre noe, så må du ta grep å gjøre noe! Si når dere skal ha sex at "baby, la oss prøve xxxx i dag! Hvis du gjør sånn og sånn og jeg gjør sånn så skal det visst være kjempe digg! " Sitt på pcen og si "Du se her, dette er et sexleketøy for xxxxx tenkte å bestille det, hva tenker du om det? " Fortell at du har lest om xxxx og vil prøve det. Ta styringen og gjør det du har lyst til, si til han "dra meg i håret!" mens dere knuller eller før hånden hans til håret ditt og grip håret ditt med hans hånd inni din så han blir ført til det han skal gjøre. Har han dårlig sexlyst vil jeg anbefale naturpreparatet Maca Root ! Anonymkode: e3714...d51
happiest Skrevet 27. august 2017 #16 Skrevet 27. august 2017 Virker som dere tenner ulikt. Virker som du liker mer spontanitet, kommunikasjon (verbalt) under sex og er mer nysgjerrig av deg. Han virker jo totalt motsatt. Når det er sagt så er det ikke så lett å leve seg inn i en rolle man ikke føler seg naturlig i (feks opptre dominant). Det kan raskt bli kleint å gjøre ting en ikke føler blir normal oppførsel for seg selv. Dere bør snakke sammen om hva dere liker, ønsker og hva dere BEGGE er villig til å gjøre for å tilfredsstille den andre. Det er nok ikke alt dere begge vil. Snakk også om når og hvor dere kan tenke dere å ha sex. Kanskje han er trøtt etter jobb og trenger å hvile litt? Usikker på kroppen og derfor vil være på soverommet med lyset av? Hva med å dempe belysningen i det rommet du vil overraske han? Eller gradvis forsøke med mer lys på soverommet (i første omgang stearinlys?)?
Gjest 007_008_007 Skrevet 27. august 2017 #17 Skrevet 27. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åpenbart og forståelig. Men så er det ikke det som er hovedproblemet her. Anonymkode: e3714...d51 Jaha?
Perle Skrevet 27. august 2017 #18 Skrevet 27. august 2017 (endret) Reagerer veldig på at han prøver å "dempe" og "hysje" på deg. Også dette med at du aldri får noen klare svar, og at han svarer "vet ikke" på allt. Han er voksen, og han må faktisk klare å kommunisere om slike ting om man vil være i et forhold. Jeg synes du skal sette deg ned med han å kreve noen svar. Om det mulighet for endringer, hvor dere eventuelt kan møtes på halvveien og om han i det hele er tatt villig til å jobbe for og gjøre noen endringer. Skal jeg være ærlig, så tror jeg han har "issues", og at du ikke kan få ham til å forandre seg. Du skriver ikke noe om barn, så antar at dere er barnefrie. Du er ennå ung, og jeg ville vurdert å gå. Du kommer bare til å bli mer og mer frustrert, og ditt syn på ham vil bli dårligere og dårligere, og respekten gor ham mindre, og én dag vil du møte noen som viser deg interesse, noen som begjærer deg og "trykker på de riktige knapoene", og da kan fristelsen gort bli for stor. Endret 27. august 2017 av Perle 2
Gjest supernova_87 Skrevet 27. august 2017 #19 Skrevet 27. august 2017 Du sier dere har snakket om det. Men det finnes forskjellige måter å snakke om det på. Hvordan har dere snakket om det? Har du gitt tydelig uttrykk for at DU har behov. Du vil ha mer sex. Og hvorfor det er viktig for deg. Ikke klandring, eller misnøye med hans manglende behov. Men at hans manglende nærhet får deg til å føle det slik og sånn. At du trenger at han imøtekommer deg på dette. Noen ganger må man gjøre noe med det. Jeg mener ikke at noen skal tvinge seg til sex hvis det byr dem i mot, men ofte vil ikke en sexlyst komme helt ut av det blå, men man pushe seg selv litt. Bare gjøre det. Komme inn i nærmest vanen. Sette av tid. Prioritere. Anbefaler å lese Sissel Gran sin bok Det er slutt, jeg synes boken var veldig bra, men tenkte spesielt på ene kapittelet om sex, som viser til hvordan sex kan bli en byll i et forhold som fører til at det blir slutt, fordi det handler om så mye mer enn akkurat sexen. Om nærhet, fortrolighet og å ha det bra i parforholdet og med seg selv. At han vil at det skal være mørkt og stille kan vise til sjenanse eller skam, kanskje han ikke er føler seg helt trygg med intimitet, nærhet og nakenhet. Det at han sier at han vil ha mer sex, at han vil prøve mer ting kan tyde på at dette nettopp handler om noe annet enn den faktiske interessen for sex. Ofte er mangel på sex kun et symptom på andre ting. Snakker dere om disse tingene?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 #20 Skrevet 28. august 2017 20 timer siden, happiest skrev: Virker som dere tenner ulikt. Virker som du liker mer spontanitet, kommunikasjon (verbalt) under sex og er mer nysgjerrig av deg. Han virker jo totalt motsatt. Når det er sagt så er det ikke så lett å leve seg inn i en rolle man ikke føler seg naturlig i (feks opptre dominant). Det kan raskt bli kleint å gjøre ting en ikke føler blir normal oppførsel for seg selv. Dere bør snakke sammen om hva dere liker, ønsker og hva dere BEGGE er villig til å gjøre for å tilfredsstille den andre. Det er nok ikke alt dere begge vil. Snakk også om når og hvor dere kan tenke dere å ha sex. Kanskje han er trøtt etter jobb og trenger å hvile litt? Usikker på kroppen og derfor vil være på soverommet med lyset av? Hva med å dempe belysningen i det rommet du vil overraske han? Eller gradvis forsøke med mer lys på soverommet (i første omgang stearinlys?)? Takk for svar. Vi har snakket og snakket. Jeg skal innrømme at jeg i begynnelsen var frustrert og sikkert ikke så forståelsesfull fordi jeg selv ble usikker. Det har endret seg, og når jeg tar det opp nå er det helt rolig, men rom for at han skal få si det han vil og mene det han vil. Problemet er at han bare vet ikke. Han foreslo en gang å ha fast tid for sex, men det ble med tanken. Han trakk seg fra det også. Fast tid for sex byr meg imot, men jeg var villig til det for hans del. Jeg har spurt hva han liker, hvordan han liker det, hva jeg kan gjøre bedre/annerledes. Men han VET ikke. Og hvis jeg sier at jeg trenger svar, så går det bare i stå. Han "logger ut" av samtalen. Jeg trenger ikke dominans eller spesifikke ting, jeg vil bare ha sex med kjæresten min. Anonymkode: 2fcba...8c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå