Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det annerledes om man er marokkansk dame da? Jeg er nemlig det, mange norske menn følger meg med blikket. Jeg får masse uønsket respons av norske menn. Men jeg er vestlig av meg og ikke muslim. Alle nordmenn er ikke redd for gylden brun hud heldigvis. 

Anonymkode: 2f82e...fd5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke latt være å date deg fordi du er ufør, men fordi jeg ikke er enig med deg i innvandringspolitikken. Kan fint leve med ufør mann. 

Anonymkode: 01a4f...b5f

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke latt være å date deg fordi du er ufør, men fordi jeg ikke er enig med deg i innvandringspolitikken. Kan fint leve med ufør mann. 

Innvandringspolitikken? Jeg var leder av ungdomspartiet til FrP i stavanger jeg er så nasjonalistisk det går an selvsagt vil jeg ikkje gi fra meg landet mitt til fremmede

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Live free or die skrev:

Umm ok, men du sier du giftet deg med ei muslimsk dame fra marokko, og du snakker og skriver arabisk og omtaler arabiske menn som dine brødre, lett å.misforstå 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det annerledes om man er marokkansk dame da? Jeg er nemlig det, mange norske menn følger meg med blikket. Jeg får masse uønsket respons av norske menn. Men jeg er vestlig av meg og ikke muslim. Alle nordmenn er ikke redd for gylden brun hud heldigvis. 

Anonymkode: 2f82e...fd5

Mange av de fineste menneskene å kuleste guttene jeg har møt har hvert muslimer. Selv så konverterte jeg å lærte meg kulturen, språket og religionen. Og den er kjempe vaker både religionen å brune mennesker er bra. Også vi Skandinavere har en fin å vaker norsk kultur og mange av oss har bra utseende ;)

Skrevet
1 minutt siden, Live free or die skrev:

Mange av de fineste menneskene å kuleste guttene jeg har møt har hvert muslimer. Selv så konverterte jeg å lærte meg kulturen, språket og religionen. Og den er kjempe vaker både religionen å brune mennesker er bra. Også vi Skandinavere har en fin å vaker norsk kultur og mange av oss har bra utseende ;)

Du er konvertert muslim, imot innvandring og stemmer frp? Den var ny...

Skrevet

Fordi jeg liker muslimer så betyr ikke det jeg legger meg ned å aksepterer multikultur å dagens Norge

Skrevet

Du er klar over at du er i ferd med å åpne et verbalt stort vepsebol her inne nå, ts? 

Anonymkode: 0de4f...6db

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Umm ok, men du sier du giftet deg med ei muslimsk dame fra marokko, og du snakker og skriver arabisk og omtaler arabiske menn som dine brødre, lett å.misforstå 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke lese arabisk. Jeg kan fransk og arabisk. Faktisk er det muslimer som har lært meg verdien av familieverdier og patriotisme å nasjonalistiske følelser overfor din kultur, forfedre og nasjon. det er faktisk islamske verdier. Jeg har et anderledes syn på islam og jeg holder altid min egen skandinaviske kultur og historie foran alt annet. Så som de sier Bismillah aramehn arahim og Gott Mit Uns

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser kvinner på menn som er  25 år,uføretrygdet, som alikevel kan å vil jobbe/tjene ekstra penger på en trygg måte. som allerede har testet ut ekteskap da mannen er skilt fra et 4 år langt ekteskap med ei muslimsk kvinne fra Marokko, som også kan studere da mannen er aktiv med "norsk folkehjelp"  å frivilig arbeid som uansett altid har noe å gjøre om dagene.

Som også har relativt greit utseende, er lojal og som ønsker og starte familie
å bor islolert ute på bygden der han er vokst opp men som aksepterer å flytte til sivilisasjonen men mannen har også bod i Frankrike og Marokko så han snakker fransk å litt arabisk å selv om han er norsk redneck så kjenner språk og kulturer og han ser på seg selv som en mann å vil være mannen i livet til sin kjæreste.

Som i alderen av 25 år har funnet ut at han ikke vil bli en del av statistiken barnløs mann å skilt alene uten familie kjærlighet og det aktive livet som familie gir (det er min personlige frykt) Jeg vett virkelig ikke lenger hvordan og hvor jeg skal finne ei vakker norsk jente, jeg har forsøkt nettdating flere ganger har til og med hvert gift men ble skilt fra ei muslimsk jente grunnen jeg skilte meg var fordi hun ikke ville ha familie å barn sammen etter 4 år sammen jeg følte meg brukt etter alt jeg hadde gjort for henne. alikevel jeg er ikke bitter for noen ting alt er erfaringer å lærdommer som har gjort meg sterkere å mer målbevist, selvsikker, lojal og modig ung-bygde- redneck så jeg vett hva jeg ønsker i livet!

Jeg ønsker ei ung vakker norsk dame med humor og inteligens jeg kan starte familie med. jeg er respektfull, ordentlig og har sosiale antenner og har bil, leilighet og jeg har orden på økonomien. jeg prøver å være aktiv jeg er  streng på at spise sunn å skikkelig mat, jeg bruker ikke tid på festing, nattklubber eller å tilbringe tid  med vennene mine jeg har en jeg kan kalle BFF og 2 nære venner og noen venner til. 

jeg får riktig nokk mye hjelp av moren min som alene har betalt en villa og startet sin egen bedrift sammen med min nåværende stefar grunnen jeg fikk uføretrygd er fordi jeg som 19åring ble innlagt på på psykiatrisk sykehus fordi jeg ble syk fordi jeg ikke fant noen ordentlig job eller fant meg til rette i samfunnet så eg fikk uføretrygd men jeg kan å vil arbeide å får ting gjort på dagene. 

SÅ kjære søstre hvordan tror dere jeg ligger an?

Anonymkode: 74eae...732

"Kjære søstre...?" 😲😖😳

Tipper du er svært ettertraktet og at damene i A-klasse løper etter deg! 👍🏻

Anonymkode: 6b717...65c

Skrevet

Dette er noe av det rareste jeg har lest.

Tunglest er det også, med milelange setninger og dårlig grammatikk.

Anonymkode: 8fb10...c6c

• Liker 3
Skrevet

Hadde nok ikke datet deg. Du sier du kan jobbe, og studere. Men du er ufør. Altså, snylter du. Snyltere liker jeg ikke. Klarer du å studere og jobbe, så gjør det. Ikke bare vær lat, og skal ha penger fra staten.

Anonymkode: 8f531...5b9

• Liker 3
Skrevet

Om vi skal følge SSB sine data så er du nok uaktuell for de fleste kvinner da de søker etter å gifte seg oppover - mens menn gifter seg av kjærlighet så søker kvinner sosial status og penger.

Uføretrygdede kvinner har av den grunn ikke noe problem med å finne seg en kjæreste. Uføre kvinner får i snitt like mange barn som arbeidsføre kvinner - det er fordi menn er mer tolerante.

Ser du på uføre menn derimot så er de stort sett barnløse fordi ingen kvinner vil ha de da de ikke tjener nok. Realiteten er dessverre slik

• Liker 1
Skrevet

Ufør er ike problem, var sammen med en ufør i mange år. Men omtrent alt det andre som står i startinnlegget roper av røde flagg. 

Anonymkode: 61357...ce0

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ble du innlagt? Hvor lenge? Dette er også viktige spørsmål. Du har forøvrig dårlig grammatikk, og virker litt enkel. Skjønner virkelig ikke hvorfor fu er ufør? Du har jo tydeligvis både utdanning og arbeidsevne, man blir ikke ufør av å bli innlagt på psykiatrisk som 19 åring. Jeg ble innlagt som 18 åring, og etter utskrivelse var det rett tilbake på skolebenken. 

Anonymkode: 24228...b43

• Liker 1
Skrevet

Ufør, psykiske problemer, sliter med å finne deg til rette i samfunnet..... 

Ehh, nei takk! 

Anonymkode: 0b04e...e95

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er konvertert muslim, imot innvandring og stemmer frp? Den var ny...

For å ikke Glenne: ..."Og fant veien til Kvinneguiden, ikke minst".

Anonymkode: 6b717...65c

Gjest Bbrukernavn
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser kvinner på menn som er  25 år,uføretrygdet, som alikevel kan å vil jobbe/tjene ekstra penger på en trygg måte. som allerede har testet ut ekteskap da mannen er skilt fra et 4 år langt ekteskap med ei muslimsk kvinne fra Marokko, som også kan studere da mannen er aktiv med "norsk folkehjelp"  å frivilig arbeid som uansett altid har noe å gjøre om dagene.

Som også har relativt greit utseende, er lojal og som ønsker og starte familie
å bor islolert ute på bygden der han er vokst opp men som aksepterer å flytte til sivilisasjonen men mannen har også bod i Frankrike og Marokko så han snakker fransk å litt arabisk å selv om han er norsk redneck så kjenner språk og kulturer og han ser på seg selv som en mann å vil være mannen i livet til sin kjæreste.

Som i alderen av 25 år har funnet ut at han ikke vil bli en del av statistiken barnløs mann å skilt alene uten familie kjærlighet og det aktive livet som familie gir (det er min personlige frykt) Jeg vett virkelig ikke lenger hvordan og hvor jeg skal finne ei vakker norsk jente, jeg har forsøkt nettdating flere ganger har til og med hvert gift men ble skilt fra ei muslimsk jente grunnen jeg skilte meg var fordi hun ikke ville ha familie å barn sammen etter 4 år sammen jeg følte meg brukt etter alt jeg hadde gjort for henne. alikevel jeg er ikke bitter for noen ting alt er erfaringer å lærdommer som har gjort meg sterkere å mer målbevist, selvsikker, lojal og modig ung-bygde- redneck så jeg vett hva jeg ønsker i livet!

Jeg ønsker ei ung vakker norsk dame med humor og inteligens jeg kan starte familie med. jeg er respektfull, ordentlig og har sosiale antenner og har bil, leilighet og jeg har orden på økonomien. jeg prøver å være aktiv jeg er  streng på at spise sunn å skikkelig mat, jeg bruker ikke tid på festing, nattklubber eller å tilbringe tid  med vennene mine jeg har en jeg kan kalle BFF og 2 nære venner og noen venner til. 

jeg får riktig nokk mye hjelp av moren min som alene har betalt en villa og startet sin egen bedrift sammen med min nåværende stefar grunnen jeg fikk uføretrygd er fordi jeg som 19åring ble innlagt på på psykiatrisk sykehus fordi jeg ble syk fordi jeg ikke fant noen ordentlig job eller fant meg til rette i samfunnet så eg fikk uføretrygd men jeg kan å vil arbeide å får ting gjort på dagene. 

SÅ kjære søstre hvordan tror dere jeg ligger an?

Anonymkode: 74eae...732

Jeg tror du ligger bra an hos damene. Livserfaring og tidligere ekteskap, burde telle positivt. Du burde ikke være så opptatt av hva folk mener om deg, men heller fokusere på å bygge opp deg selv som mann og arbeidstaker. Livet som du ønsker deg osv. 25 år er jo ikke noen høy alder, og om nødvendig kan du ta ny utdannelse, eller omskolere deg for å bli mer attraktiv på arbeidsmarkedet.Arbeidsledighet er definitivt ikke noe skup for en kvinne, siden mange av dem føler seg sårbare fordi de kan bli syke eller får dårlige jobbmuligheter av å gå gravid. Det er dette som er grunnen til at mange ønsker en mann med trygg økonomi, ikke kanskje bare nødvendigvis at de er materialistiske eller søker status. Jeg håper du kommer deg videre etter dette forholdet som du var i, og skilsmissen, og at du kan få deg en god jobb som du trives med. Jeg tror damene kommer av seg selv, når du er sterk nok til å gå inn i et nytt forhold.

Skrevet

Jeg syntes du kan høres ut som en fin fyr jeg :) En som jeg kunne blitt interessert i ut i fra det du skriver. Det virker som at du har gode verdier og familievisjoner og det er positivt at du prøver å finne på ting og arbeid å gjøre selvom du er uføretrygdet. Så lenge man ikke er fysisk syk er det veldig bra å aktivere seg, det gir deg selv mestringsfølelse og livsgnist , og det vil jo andre rundt deg merke  :)

Det kan kanskje virke litt skummelt at du giftet deg i en så ung alder av 21 for noen, men om man ser på amish kulturen der man gifter seg unge og faktisk holder sammen hele livet så er det bare positivt og beviser at man tar kjærligheten seriøst. Det var synd for deg at det ble skilt fordi hun ikke ville ha barn, men siden det er en drøm du har så var det jo helt riktig å skille seg.

Ingenting av det du skriver er negativt for meg, utenom at du er psykisk syk i så stor grad at du ikke fungerer i samfunnet. Det MÅ ikke være negativt, men hvilken diagnose du har og hvordan du fungerer sosialt og emosjonelt har mye å si for om et forhold ville fungert eller ikke.

Anonymkode: 1d514...fdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...