Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser kvinner på menn som er  25 år,uføretrygdet, som alikevel kan å vil jobbe/tjene ekstra penger på en trygg måte. som allerede har testet ut ekteskap da mannen er skilt fra et 4 år langt ekteskap med ei muslimsk kvinne fra Marokko, som også kan studere da mannen er aktiv med "norsk folkehjelp"  å frivilig arbeid som uansett altid har noe å gjøre om dagene.

Som også har relativt greit utseende, er lojal og som ønsker og starte familie
å bor islolert ute på bygden der han er vokst opp men som aksepterer å flytte til sivilisasjonen men mannen har også bod i Frankrike og Marokko så han snakker fransk å litt arabisk å selv om han er norsk redneck så kjenner språk og kulturer og han ser på seg selv som en mann å vil være mannen i livet til sin kjæreste.

Som i alderen av 25 år har funnet ut at han ikke vil bli en del av statistiken barnløs mann å skilt alene uten familie kjærlighet og det aktive livet som familie gir (det er min personlige frykt) Jeg vett virkelig ikke lenger hvordan og hvor jeg skal finne ei vakker norsk jente, jeg har forsøkt nettdating flere ganger har til og med hvert gift men ble skilt fra ei muslimsk jente grunnen jeg skilte meg var fordi hun ikke ville ha familie å barn sammen etter 4 år sammen jeg følte meg brukt etter alt jeg hadde gjort for henne. alikevel jeg er ikke bitter for noen ting alt er erfaringer å lærdommer som har gjort meg sterkere å mer målbevist, selvsikker, lojal og modig ung-bygde- redneck så jeg vett hva jeg ønsker i livet!

Jeg ønsker ei ung vakker norsk dame med humor og inteligens jeg kan starte familie med. jeg er respektfull, ordentlig og har sosiale antenner og har bil, leilighet og jeg har orden på økonomien. jeg prøver å være aktiv jeg er  streng på at spise sunn å skikkelig mat, jeg bruker ikke tid på festing, nattklubber eller å tilbringe tid  med vennene mine jeg har en jeg kan kalle BFF og 2 nære venner og noen venner til. 

jeg får riktig nokk mye hjelp av moren min som alene har betalt en villa og startet sin egen bedrift sammen med min nåværende stefar grunnen jeg fikk uføretrygd er fordi jeg som 19åring ble innlagt på på psykiatrisk sykehus fordi jeg ble syk fordi jeg ikke fant noen ordentlig job eller fant meg til rette i samfunnet så eg fikk uføretrygd men jeg kan å vil arbeide å får ting gjort på dagene. 

SÅ kjære søstre hvordan tror dere jeg ligger an?

Anonymkode: 74eae...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

som allerede har testet ut ekteskap da mannen er skilt fra et 4 år langt ekteskap med ei muslimsk kvinne fra Marokko

Jeg er ikke interessert i marokkanere, beklager. :)

Anonymkode: 295cd...6b7

• Liker 2
Skrevet

Slike som deg ser kvinner på som taper, genetisk søppel, uaktuell til noe annet enn å tråkke på.

Er du ufør er du uaktuell. Det viktigste for kvinner er fortsatt penger og status. 

Anonymkode: 01be2...208

Skrevet

Slike som deg ser kvinner på som taper, genetisk søppel, uaktuell til noe annet enn å tråkke på.

Er du ufør er du uaktuell. Det viktigste for kvinner er fortsatt penger og status. 

Det er verre at han er fra Marokko.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er verre at han er fra Marokko.

Nei. Hadde han hatt penger ville det ikke ha vært et problem. Hadde han hatt et statusyrke og vært rik ville kvinnene ha flokket seg rundt han. Så nei, det er ikke det som gjør at kvinner velger han bort.

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei. Hadde han hatt penger ville det ikke ha vært et problem. Hadde han hatt et statusyrke og vært rik ville kvinnene ha flokket seg rundt han. Så nei, det er ikke det som gjør at kvinner velger han bort.

Jo, selvsagt er det verre. Hvilken oppegående kvinne vil ha en muslimsk mann?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kristen, hvit 25 åring. jeg var gift med ei muslimsk jente det er alt. faktsik er eg svært nasjonalistisk.

Skrevet

Nei, kulturell kristen siden jeg tror ikke på Gud

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, selvsagt er det verre. Hvilken oppegående kvinne vil ha en muslimsk mann?

Så lenge han har penger og status, hvilken som helst kvinne. 

Skrevet

Så lenge han har penger og status, hvilken som helst kvinne. 

Jeg personlig kan bekrefte det motsatte. 

Aldri om jeg vil ha en muslimsk mann.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du bare skal date istedenfor å spørre på et formum hvor 90% kjører deg i rævva om du sier noe negativt om deg selv? De kjører deg i kjøttkverma.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig kan bekrefte det motsatte. 

Jeg er ikke muslim. Bevare meg vel

• Liker 1
Skrevet

Klart du kan ts. Norske jenter sier ikke nei til marokkansk kjepp. Men da må du diske opp med marokkansk mat og ta de med på fine ferieturer til Marokko. Men blir du for sjefete og hersete i forholdet ryker du på en ny skilsmisse!

Anonymkode: aa195...de0

Skrevet

jeg har ikkje skandinavisk kjepp bare norske kjepp iog jeg er fornøyd med den. den gjør jobben sin. så jeg er hetl ren norsk-skandinaver...

Skrevet

Herregud, han sa han hadde vært gift med ei fra marokko, ikke at han et der fra.

Anonymkode: 01a4f...b5f

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke om jeg misforstod noe eller du mangler selvinnsikt hva gjelder grunnen til at du er uføre, man får ikke det for å ha blitt innlagt en gang. Du mener du ble syk fordi du ikke hadde jobb, kan du ikke skaffe deg det nå da?

Anonymkode: 5d7c0...ee8

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det rasistisk motivert eller bare religiøs diskriminering?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Er det rasistisk motivert eller bare religiøs diskriminering?

Jeg kjenner både islam og jeg kan arabisk. Muslimske gutter er kjempe broderlige og inkluderende selv om jeg var europeisk de var også svært nasjonalistiske/patriotiske jeg synes begge deler kan kombineres åpen, tolerant og gjestfri men patriotisk å kulturkonservativ.

Skrevet

Jeg hadde ikke latt være å date deg fordi du er ufør, men fordi jeg ikke er enig med deg i innvandringspolitikken. Kan fint leve med ufør mann. 

Anonymkode: 01a4f...b5f

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg misforstod noe eller du mangler selvinnsikt hva gjelder grunnen til at du er uføre, man får ikke det for å ha blitt innlagt en gang. Du mener du ble syk fordi du ikke hadde jobb, kan du ikke skaffe deg det nå da?

Anonymkode: 5d7c0...ee8

Jeg kan jobbe inn i mellom jobber eg, enten det er å jobbe på hotel/restauranter jeg driver også med frivilig hjelp i Norsk folkehjelp som frivilig-Ambulansesjåfør så den utdanningen har eg men jeg har ikke hatt lyst å gjøre det til en jobb fordi det krever enormt mye men selve utdaningen er. Jeg kjøpte også eiendom til dama, betalte henne studier og gjorde alt jeg skulle. Så jeg har ingen dårlig samvitighet what so ever jeg er en god sterk å modig gutt som gjerne studeret, arbeider å som gir alt for familie og kjærligheten til ei vakker ung jente. Som person er eg utadvendt og full av humor og jeg vett hvordan eg tjener penger og forsørger en kvinne å familie enten dama vil være selvstendig eller ikkje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...