Gå til innhold

Dating for oss store og frodige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen dating sider på nett og facebook for oss som er litt store og frodige? 

Anonymkode: 8d55c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel bruke hvilke som helst nettsider som alle andre? Hvorfor skulle du ikke kunne bruke de?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle datingsider baserer seg vel på bilder så de som kontakter deg vil jo være menn som liker  utseendet ditt!

Anonymkode: 9972c...b41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlige dating sider som match og sukker, men skulle gjerne likt å visst om det var en side for oss som er litt, ja, store. Men ja, jeg bruker som sagt de sidene, men føler responsen er liten, og for å være ærlig så hadde det vært kjekt å være på en dating side med "likesinnede". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke regne med veldig mye respons om du er veldig frodig, men fordelen er at de få som tar kontakt har ikke noe i mot at du er det. Legg ut hel bilde av deg selv og skriv en fin selgende tekst om deg selv. 

Dessverre er det sånn at overvektige er ikke attraktivt i veldig mange øyne. Og dette minsker mulighetene du har. Husker selv hvordan det var da jeg var singel og prøvde meg på dating sider. Ved det tidspunkt veide jeg nesten 120 kg.  Eneste som kontaktet meg var menn 50 + eller folk som bare ville ha et ligg..

Jeg håper du finner kjærligheten ts fordi det finnes menn som liker kraftige kvinner også, det er bare det at det kan ta mye lenger tid då fleste foretrekker slanke kvinner. Mener ikke å såre deg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen dating sider på nett og facebook for oss som er litt store og frodige

dette ble litt gresk for oss. Kan du forklare fakta hva dettte betyr?

Anonymkode: 7973e...db3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dette ble litt gresk for oss. Kan du forklare fakta hva dettte betyr?

Anonymkode: 7973e...db3

Du kan ikke være særlug smart, gitt. Skriv heller meg, for jeg vil ikke assosieres med slike som deg. 

Anonymkode: bfa7f...028

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke være særlug smart, gitt. Skriv heller meg, for jeg vil ikke assosieres med slike som deg. 

Anonymkode: bfa7f...028

Jeg skjønner heller ikke, mener hun for mennesker som driver med "feeding" eller en vanlig dating app der du ser på bilde om jenta er tjukk eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med frodig? Overvektig? 

Ang. dette med menn som bare ønsker seg et ligg; dette er ikke noe som er forbeholdt dere "frodige". Jeg er slank og har da møtt på menn som bare vil ha sex jeg også.

Er man overvektig så kan man kanskje ikke forvente å kunne vasse i menn, men det gjør ikke jeg som slank heller. Konklusjonen min er vel egentlig at med mindre du er supermodell med tynn kropp, gigantisk rumpe og store pupper, så får man bare gjøre sitt beste og date de man har sjans på.

Anonymkode: 0efab...18d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er siden frodig.no, men jeg selv velger å ikke bruke den. Føler at den siden, tiltrekker seg menn, som tror de bare kan bruke deg, og at er du overvektig, er du desperat. Ellers er det noen menn der, som er litt ødelagte.

Så jeg synes det er bedre, på vanlige nettdating sider. Jeg har mer hell der, med å finne greie menn.

Anonymkode: 2e735...4a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med frodig, mener du da formfull eller tjukk? Fordi det er stor forskjell på hvor suksess du vil ha avh. av det

Tinder er svaret uansett, men for all del, ikke skjul det. Ikke noe særlig når tindermatchen viser seg å være 20kg tyngre enn hun så ut på bildet. Ikke for deg heller - Vær ærlig og finn noen som synes det er greit. Du trenger ikke spesielle nettsider for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk vanlige datingsider, lag deg en profil der du som alle andre fokuserer på din personlighet/interesser og hva du har å gi i et forhold. Ikke skriv om at du er overvektig eller andre negative ting som får deg til å fremstå som om du har drålig selvtillit, deprimert og kjedelig... Vær ærlig med bildene dine, sørg for at de både er nye, viser deg fra din gode side, og ikke minst viser hvor stor kroppen din er.

Du vil nok få mindre respons og dater en om du var slank og veltrent, men du får dater som er interessert i deg som du er.

Ikke prøv å skjul din størrelse i profilen. Finnes ingen større showstopper ved en date enn at daten blir skuffet ved første blikk...

Anonymkode: ac5b5...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...