Gå til innhold

Penisforlenger

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes to type inngrep for penisforlengelse. Fettinjeksjon har ingen risiko alene. Den andre hvor man løsner pelvic kan medføre en viss risiko slik de fleste andre operasjoner kan. Kan ganske mye om dette da jeg har jobbet i praksis på Akademiklinikken.

Anonymkode: 4da12...e32

Kan ikke du forklare litt om inngrepene? :)

ts

Anonymkode: bbb9e...b78

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemmer selv for gratis operasjon for alle under 16 cm lengde og 14 cm omkrets, så jævla kravstor som dagens kvinne er.

Anonymkode: 976a7...a87

Skrevet

har han så liten har han vel krav på operasjon TBH.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

stemmer selv for gratis operasjon for alle under 16 cm lengde og 14 cm omkrets, så jævla kravstor som dagens kvinne er.

Da har du plutselig en del kvinner som ikke kan ha sex lengre, fordi alle blir for store.. 

Vi er like forskjellige nedentil som menn er. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg ser at mannens seksuelle selvfølelse -naturlig nok- er en stor del av virderingen her. Jeg vil anbefale at du snakker med han og at dere sammen finner ut hba dete har lyst til å gjøre for å få et bedre sexliv for dere sammen. At du diskuterer her for så å kanskje komme til ham med en ferdig patentløsning virker ikke som en farbar vei for det seksuelle fellesskapet.

Skrevet

Fra Akademikliniken sine egne sider:

"En årsak til å gjøre en penisforstørrelse kan være at man opplever sin penis for kort og inndratt når den er slapp, ikke at den er for liten ved ereksjon."

Jeg ville aldri gått på en slik risiko, kun for å få en større slappis. Jeg er fornøyd med å være en grower. 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Kravstort å ville ha utbytte av sex? Det er jo kun fordi legefaget har avansert seg, og kvinner ikke er like seksuelt undertrykte som før at det blir vanlig å ta penisforstørrelse. For nå har kvinner en stemme og vil ha nytelse vi også. Det er ikke kravstort det. Hadde du giddet å ha sex om du ikke fikk noe særlig ut av det? Neppe..... Og da føles det ikke psykisk bra å la seg bruke til noen andres nytelse når man ikke får noe fysisk nytelse selv.

Anonymkode: 4da12...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...