Gå til innhold

Drittunger i bygde-Norge


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:ler:  La nå barna få ha det litt morro da. Jo mer tydelig forbannet du blir, desto verre vil du bli plaget. Vi hadde en klin gal nabo som tok fram hagla og skjøt varselsskudd i slike tilfeller, men det hjalp ikke i det hele tatt.. Han fikk det verst, med snøballer på vinduet mens han satt og vugga til Norge Rundt-sendingene.. :hoho: *mimrer*

:ler: Hørtes kjent ut!

Vi plaget også de som ble sinte mest. Vet jammen ikke hva du skal gjøre. Be til de høyere makter? Håper jeg blir skånet for dette. Men med min karma, så blir jeg sikkert plaget 24/7 i 3 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde aldri slikt. For det fikk jeg beskjed om at ikke var fint gjort, og jeg hadde ikke lov. Enkelt og greit. Tror foreldre må passer bedre på hva ungene driver med, og lære de litt om rett og glat, snilt og slemt. For mange er det ikke så lett å komme seg opp av stolen, og ut på gangen for å åpne, og så er det ingen der :fy: Mange eldre plages slik.

ta de på fersken og skjell de ut,. snakk med foreldrene ....send hunden på de ( kan late som iallefall)... hm, hva med å spyle de med vannpistol, det var ikke dumt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg gjorde aldri slikt. For det fikk jeg beskjed om at ikke var fint gjort, og jeg hadde ikke lov.  

hm, hva med å spyle de med vannpistol, det var ikke dumt :sjarmor:

Litt motsetningsfullt dette? Først sier du at slikt ikke er pent, men så oppfordrer du til fantestreker selv..? :wink: Tror neppe at det å ta igjen med samme mynt, vil sette et eksempel som får ungene til å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet dere sånn eksakt nårtid barna kommer og ringer på eller? Tenk om det er barn som skal samle inn penger til idrettslaget sitt da? Eller tante Olga som kommer på umeldt besøk? ELler, eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...