Gå til innhold

Hvordan bruke dette skoparet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.zalando.no/anna-field-slippers-black-an611ea1n-q11.html

Fått disse hjem, og dem passer perfekt. Men ble plutselig usikker på om det ser ut som en gammeldame sko? Noen som har ideer til hvordan jeg kan style disse? Prøver å få litt mer modent og elegant stil, men samtidig må det jo se kult ut? 

Hilsen 23 år gammel jente 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må transe med noe herreklær. Det ser ut som dressko.

Anonymkode: 2fa26...d0e

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må transe med noe herreklær. Det ser ut som dressko.

Anonymkode: 2fa26...d0e

Hahaha herresko :O Nå kommer jeg ikke til å få det ut av hodet, det blir retur. 

Skrevet

Skjønner ikke at noen kjøper slike sko. Hadde ikke gått med de om jeg fikk betalt engang. 

Anonymkode: eeaa0...8eb

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du vil ikke se kul ut med de skoene. 

Skrevet

Styler du det rett kan det jo funke. Bare google loafers outfit eller liknende. 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at noen kjøper slike sko. Hadde ikke gått med de om jeg fikk betalt engang. 

Anonymkode: eeaa0...8eb

Jeg vil tro at dette hadde sett skikkelig kul t ut på noen, men jeg er ikke den typen haha. Greit at det finnes forskjellig stil og at ikke alt er likt. 

Skrevet

Herregud for en sur tråd!

Bor i Paris og ser jenter i sånne type sko hele tida. De er jo supre når man vil kle seg litt opp for jobb etc, men mer komfortabelt enn høye hæler. 

Ville kanskje brukt dem med pene cigarette-pants, eller med et skjørt og strømper. 

Google/Pinterest har nok mer inspirasjon.

Anonymkode: 9ac3c...8e4

• Liker 4
Gjest Månestøv
Skrevet

Jeg går i loafers ofte. Nå har jeg litt klassisk stil-ish men bruker de ofte til smale bukser, enten det er snakk om jeans eller tøybukser i ulike farger. 

Skrevet

De var kjempefine!

Jeg har ikke akkurat sånne selv, men et par lave Dr Martens som ser ut som dressko. De bruker jeg til absolutt alt, og jeg syns de passer det meste egentlig. De passer vel kanskje litt mer casual stil best.

• Liker 1
Skrevet

synes også de så litt ut som herresko.  skulle jeg brukt de måtte det vært til en dress eller noe 

Skrevet

Hvordan er forresten disse skoene størrelsesmessig?

Skrevet
5 timer siden, Persephone skrev:

Hvordan er forresten disse skoene størrelsesmessig?

Hvis du står mellom to størrelser så tar du den minste :) Ble retur på meg, men er på utkikk etter noe lignende som er litt mindre shiny da :)

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Heisann1234 skrev:

Hvis du står mellom to størrelser så tar du den minste :) Ble retur på meg, men er på utkikk etter noe lignende som er litt mindre shiny da :)

Jeg skjønner hva du mener med noe litt mindre shiny. Det er vel det samme jeg ville gått for. Jeg tror nok i hvertfall jeg ville vært mer komfortabel med å heller kjøpe i butikk, så jeg får være på utkikk. Noen sånne sko tror jeg hadde vært perfekt for min del på våren og sommeren.

Skrevet
38 minutter siden, Persephone skrev:

Jeg skjønner hva du mener med noe litt mindre shiny. Det er vel det samme jeg ville gått for. Jeg tror nok i hvertfall jeg ville vært mer komfortabel med å heller kjøpe i butikk, så jeg får være på utkikk. Noen sånne sko tror jeg hadde vært perfekt for min del på våren og sommeren.

Ja, og hvert fall til høsten :) Det er bedre å se det på forhånd ja før man kjøper. 

Skrevet
2 timer siden, Heisann1234 skrev:

Ja, og hvert fall til høsten :) Det er bedre å se det på forhånd ja før man kjøper. 

Jeg syns de ser litt kalde ut for å bruke på høsten for min del, men jeg ser jo at mange går rundt med åpne sko. Men nå er vel kanskje jeg litt rar da, for jeg går rundt med de Dr Martensene jeg beskrev tidligere hele året. De ble til og med brukt da jeg var i Kroatia i sommer.

Skrevet
2 timer siden, Persephone skrev:

Jeg syns de ser litt kalde ut for å bruke på høsten for min del, men jeg ser jo at mange går rundt med åpne sko. Men nå er vel kanskje jeg litt rar da, for jeg går rundt med de Dr Martensene jeg beskrev tidligere hele året. De ble til og med brukt da jeg var i Kroatia i sommer.

Jøss, frossen du :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...