AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Jeg synes det er vanskelig å vite hvilke str. Jeg skal kjøpe. Jeg er 30 men har ikke barn. Ser at jeg likevel skal kjøpe den største str. Fordi jeg er over 30. Tar jeg feil så kan det bli dyrt og jeg er redd for å lekke. Uansett - noen andre som har litt erfaring med bruk av disse? Anonymkode: 8e5a8...c54
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Jeg kjøpte den absolutt minste jeg fant. Den er i største laget. De lager dem jo kjempedigre. Er 30, ingen barn. Normalstørrelsen er på vidde med en normal penis, og altså: hvorfor det? I normal ikke-opphisset tilstand klarer jo en vagina å tette seg rundt og holde på en penn. Anonymkode: 9b75b...0bc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 Jeg begynte med en av liten størrelse fra DivaCup, men den var altfor lang med tanke på at livmortappen min ligger veldig langt nede og jeg opplevde derfor lekkasjer. Nå bruker jeg en ekstra kort en fra Meluna, og den er perfekt Anonymkode: 5a186...631
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Bruker den for de som har født fra organicup. Veldig fornøyd og passer greit. Er normal i underlivet Anonymkode: c8f00...c7f
Sariou Skrevet 26. august 2017 #5 Skrevet 26. august 2017 Jeg er litt over 30, og har ett barn født med keisersnitt. Jeg må ha de minste, fordi de største gjør vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå