AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #1 Skrevet 26. august 2017 Dere som har vært plaget med sopp i underlivet, hvordan utarter det seg for dere? Svir eller klør det? Og kan dere kjenne at det lukter fra underlivet når dere sitter vanlig? Jeg er usikker på om jeg skal behandle underlivet mitt, vil ikke bruke Canesten unødig hvis jeg ikke har sopp. Burde vel dra og få sjekket på GU. Men hadde vært kjekt å høre deres erfaringer først PS. Jeg vet at det pleier å gjøre vondt om man har sex med sopp i underlivet, men jeg har ikke sex for tiden så det vet jeg ikke (og jeg kommer nok heller ikke til å ha sex når jeg mistenker sopp) Anonymkode: b9cbf...56e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #2 Skrevet 26. august 2017 Hos meg er det VONDT som fy. Jeg klør meg igjen rett og slett. Måtte til apoteket (Oslo) midt på natta fordi det kom så brått etter en hestekur med antibiotika. Anonymkode: 65304...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #3 Skrevet 26. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos meg er det VONDT som fy. Jeg klør meg igjen rett og slett. Måtte til apoteket (Oslo) midt på natta fordi det kom så brått etter en hestekur med antibiotika. Anonymkode: 65304...cf8 Uff, det hørtes ikke gøy ut. Hos meg klør det ikke noe særlig, men jeg er så usikker på om jeg lukter vondt nedentil eller ikke. Underliv skal for det første ikke lukte parfyme liksom, og jeg er jo ikke tiltrukket av hverken egen vagina eller andres vaginaer så aner ikke hva som er god lukt fra et dame-underliv. Og for det andre så har jeg så dårlig/diffus luktesans... Anonymkode: b9cbf...56e
emilie123 Skrevet 26. august 2017 #4 Skrevet 26. august 2017 Det klør noe så innmari. Blir nesten sprø.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2017 #6 Skrevet 26. august 2017 Begynner å klø litt, etterhvert begynner det å klø og svi voldsomt og jeg får sår. Synes det lukter gammel øl Anonymkode: 0e969...0c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå