Gå til innhold

Stjernekamp 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makeda er så kjedelig! Skjønner ikke greia jeg... 

Syns det var helt greit at Hilde gikk ut, men Benedicte burde heller ha røket ut. Hun maltrakterer jo sangene hun velger seg. I går var det Lisa og Adam som var mine favoritter!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i å se på Stjernekamp, synes det er koselig lørdagsunderholdning. 

For min del håper jeg at Adam Douglas vinner. Har kun hørt han litt når han har vært med på Beat for Beat, men han er utrolig flink til å synge. Ble veldig positivt overrasket over at han også danset litt i går. Adam har overrasket begge gangene så langt; både med stemmeprakt og ellers på scenen. HEIA ADAM!

Hva Benedicte Adrian gjør der enda, forstår jeg absolutt ikke .... Skjønner ikke at hun selv ikke innser hvor surt hun egentlig synger - HELE tiden.

Endret av letterbomb
  • Liker 2
Skrevet
På 2.9.2017 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Benedicte Adrian er en hederskvinne og en av Norges dyktigste sangerinner/artister gjennom tidene! Hun fortjener ikke denne hetsen!

Hør bare på dette, fantastisk!

Anonymkode: f53f1...4d6

Skal ikke si at hun var dårlig der, og hun har gitt stemme til en av mine favoritter blant Disney-prinsessene da jeg var liten, men i Stjernekamp så langt har hun ikke gjort en god prestasjon sangmessig. Ikke at hun fortjener å bli hetset for det, men man må få lov å si at hun synger surt.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Diamant skrev:

Det med dansingen stusset jeg også på. Jeg trodde også at det var meningen at alle skulle danse, det var ihvertfall sånn jeg forsto det...

Det var jo det han Thomas-dommeren sa i forkant også, at han forventet dans. I fjor fikk jo Håvard Bakke så mye kritikk for at han sto stille hele tiden, selv om han sang veldig bra. Synes de burde ha nevnt det litt mer på de som sto helt stille. Ble mange opptredener som ble for kjedelig for min smak.

• Liker 3
Skrevet

Stusset også på dette med dans, da noen av de bare sto stille og kanskje bare bevegde litt på armene. Makeda var jo i dsnsestudio, men danset jo ikke på scenen? Hadde bare to som danset ved siden av seg

Rart de som ikke danset fikk tilsnakk. 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, letterbomb skrev:

Ble mange opptredener som ble for kjedelig for min smak.

Enig. Forventet mer show og dans siden det var edm, men noen var for kjedelig. Gaute synger veldig bra, men synes han kjører litt for safe og slipper seg ikke helt løs. Benedicte var katastrofe igjen 

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår fortsatt ikke hva som har skjedd med Benedicte. Hun har vært en av mine store helter siden jeg var liten, og hun har jo (hadde?) en helt sinnsyk stemme. Jeg gledet meg sånn til å se henne i Stjernekamp - også synger hun så surt og dårlig to ganger på rad? Så trist, jeg skjønner ikke hva som skjer.

Didrik og Adrian imponerte. Sistnevnte har jeg aldri hørt om, men han begynner å bli en av mine favoritter. Rå stemme!

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, Tabris skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke hva som har skjedd med Benedicte. Hun har vært en av mine store helter siden jeg var liten, og hun har jo (hadde?) en helt sinnsyk stemme. Jeg gledet meg sånn til å se henne i Stjernekamp - også synger hun så surt og dårlig to ganger på rad? Så trist, jeg skjønner ikke hva som skjer.

Didrik og Adrian imponerte. Sistnevnte har jeg aldri hørt om, men han begynner å bli en av mine favoritter. Rå stemme!

Hvem er Adrian?

Anonymkode: a5cd6...441

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvem er Adrian?

Jeg skrev feil og mente selvsagt Adam, noe jeg regner med de fleste forsto. :)

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Tabris skrev:

Kanskje det er botoxen som gjør det. Hun er jo så stiv i maska at hun nesten ikke klarer å bevege fjeset. 

Anonymkode: 259ec...52d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke botox går ut over stemmebåndet.

Endret av Tabris
  • Liker 3
Skrevet

Det var ikke så veldig alvorlig ment. 

Anonymkode: 259ec...52d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Tabris skrev:

Jeg skrev feil og mente selvsagt Adam, noe jeg regner med de fleste forsto. :)

Jeg forsto det ikke :sjenert: Tenkte på  Benedicte. Litt kort i dag

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ah, ja, ser den. Det kunne jo vært Benedicte. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto det heller ikke. Søkte opp deltageren for å lete...

Anonymkode: d8fa0...4ac

Skrevet
På 27.8.2017 den 20.28, LeilaS skrev:

Håper Kåre Magnus roer seg ned neste program. Synes han var litt for gira og entusiastisk. Ble for mye for meg 

What! Han er jo så søt. Ikke alle behøver å være trauste og kjipe nordmenn🙊 Og Lisa var jo best! 

Anonymkode: 75086...90e

• Liker 2
Skrevet
På 4.9.2017 den 9.56, Snuppah00 skrev:

Enig. Forventet mer show og dans siden det var edm, men noen var for kjedelig. Gaute synger veldig bra, men synes han kjører litt for safe og slipper seg ikke helt løs. Benedicte var katastrofe igjen 

Helt enig. Synes for så vidt også Aleksander safer veldig. Lisa og Adam var jo de som hadde skikkelig opptreden i forhold til hva jeg forventet av EDM. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, letterbomb skrev:

Helt enig. Synes for så vidt også Aleksander safer veldig. Lisa og Adam var jo de som hadde skikkelig opptreden i forhold til hva jeg forventet av EDM. 

Alexander var kjedelig, men synes det var veldig rart ingen fikk kritikk for å ikke danse. Thomas sa jo han forventer dans fra alle. Merkelig. De øynene til Mona holder jo på å sprette ut av beundring og entusiasme 

Anonymkode: e85e8...0a6

• Liker 3
Skrevet
On 9/3/2017 at 0:57 PM, AnonymBruker said:

Synes Alexander burde ut, han kan ikke synge, men flyter igjennom på musikk og effekter. 

Anonymkode: 30a4a...31e

Her er jeg slett ikke enig. Greit nok, Aleks safer og gjør låter han føler seg helt trygg på når han kanskje kunne vunnet mer på å ta sjangser og gå litt ut av komfortsonen sin.. men å si at gutten ikke kan synge, det er en grov påstand. Jeg har full respekt for at folk liker ulike typer musikk og stemmer, men han hadde vel f.eks. ikke kommet til finalen i The Voice i selskap med Martin Halla uten sangstemme? Personlig synes jeg Aleksander har en flott stemme, men han må passe seg så sangene han velger ikke blir for flate på grunn av all luften han bruker når han synger.

Anonymkode: 1630a...a48

• Liker 5
Skrevet

Jeg var supergira over at Benedicte skulle være med, er stor Dollie fan og kan fortsatt mesteparten av Which Witch utenat, men stemmen hennes har virkelig tapt seg, eller så er det nerver. Så et opptak av Benedicte Adrian band der hun sang She Devil, var ikke helt klokkerent da heller. Jeg så WW tre ganger i sin tid, inkl. i Kollen, da var det strålende. Antar det ikke er optimalt å ta 12 års pause, selv om hun sikkert har sunget noe i den perioden.

Heier på Adam, fantastisk stemme og fin personlighet, ellers gjør Didrik, Lisa og Aleksander (kan noen få mannen ut av den capsen!) god figur. Makeda er veldig dyktig, men har foreløpig vært litt kjedelig. Det virker som de kanskje ikke hadde kapasitet til at alle skulle få egen koreografi, tar jo litt tid både å lage og øve inn dansen? Syns Gaute nevnte at han hadde spurt om å få danse.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...