Gå til innhold

Stjernekamp 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, NullHull skrev:

Helt enig! Jeg var i ferd med å vedde en ferie i Karibien på familien på at Benedicte måtte ut. Gudskjelov klarte jeg for en gangs skyld å kneble trompeten før jeg kom så langt...

Hilde var dårlig, men Adrian var enda værre altså!

Haha :fnise:  Man kan visst aldri vite i Stjernekamp. Sikkert flere som stemte på Benedicte fordi de syns det er gøy å se henne i forskjellige sjangere. Tror kanskje hun kan gjøre det greit i country, men vi får se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får det være nok! Benedicte Adrian er en hederskvinne og en av Norges dyktigste sangerinner/artister gjennom tidene! Hun fortjener ikke denne hetsen!

Hør bare på dette, fantastisk!

Anonymkode: f53f1...4d6

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvem den plakaten er av, som han EDM dommeren har på studioet sitt? Den var steinkul!

Anonymkode: 3dedb...b33

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Benedicte Adrian er en hederskvinne og en av Norges dyktigste sangerinner/artister gjennom tidene! Hun fortjener ikke denne hetsen!

Jeg vet godt hvem hun er og aldri sagt at hun er en dårlig sanger :) Men Stjernekamp handler om å takle mange forskjellige sjangere og det er det ikke alle artister som gjør. Tror det handler mye om å velge riktig sang for stemmen og det føler jeg ikke at Benedicte har. Er spent på henne i country for der tror jeg det kan bli bedre :)

Skrevet
1 time siden, JackIost skrev:

En av Norges svakeste programledere. Nei, NRK skulle nok hentet legenden Frithjof Wilborn, så ville det blitt fart i sakene :)

Enig. Kåre Magnus blir alt for fjasete og gira 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her dømmer vi kun hva vi få se på stjernekamp og det spiller ingen rolle hvordan hun har vært tidligere. Hun har vært dårlig på SK og du må tåle at hun får kritikk, selv om du mener hun er en herdetskvinne. 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvem den plakaten er av, som han EDM dommeren har på studioet sitt? Den var steinkul!

Anonymkode: 3dedb...b33

Det lurte vi på her hjemme også. Veldig kul.

Adam var desidert best. Lisa var også god i dag. Stusset over at Benedicte ikke røk ut.

Skrevet
10 timer siden, Rainstorm skrev:

Kåre Magnus er den rareste, snåleste, kleineste programlederen på TV. Kanskje den rareste mannen i landet? Men fy søren, hvis han kom på døra mi hadde han fått kommet inn! For en merkelig (fantastisk) fyr. Ser for meg at han kan like litt rare greier. :fnise::sjenert:

Er dette objektivitsering og seksualisering? Bør jeg skamme meg? Uff ... jeg skammer meg. Og sikler. 

Han er en vanvittig figur som jeg garantert hadde blitt bestevenn med, for sexy er han ikke :rodme: Men han er koko og fjottete, liker energien hans :edie:

Anonymkode: ca228...561

Skrevet

Liker at dommerne er litt mer kritiske nå og ikke pakker alt inn i sukkerspinn. 

Hilde var ikke bra, men overasket over at Benedikte fikk bli. Var sikker på hun kom til å ryke, men kanskje hun har større fanbase enn Hilde som stemmer på henne.

• Liker 1
Skrevet

Synes Alexander burde ut, han kan ikke synge, men flyter igjennom på musikk og effekter. 

Anonymkode: 30a4a...31e

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke sett i går, men fikk endelig sett i dag.

Benedicte var grusom, veldig skuffet over hennes prestasjon. Syntes hun burde gått ut i stedet for Hilde.

Min favoritt er nok Adam, utrolig bra! :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns Adam er suveren! Han har en helt unik stemme og tilstedeværelse. Han fremfører ikke bare men gjør låta til sin.

Ellers likte jeg Didrik og Gaute. Lisa var også flink. Men syns det var flere kjedelige sanger. 

• Liker 2
Skrevet

Syns det var litt rart at ingen sang Kygo jeg. Hadde trodd en av gutta skulle synge "stole the show". Hvis Benedicte skal fortsette å skrike og skråle på den måten (og nesten knuse glassene mine :P) håper jeg hun ryker ut neste gang.

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet
16 timer siden, JackIost skrev:

En av Norges svakeste programledere. Nei, NRK skulle nok hentet legenden Frithjof Wilborn, så ville det blitt fart i sakene :)

Synes Kåre Magnus på en måte er litt av stjernekamp-pakken. 

Skrevet
På 26.8.2017 den 20.05, Tarly skrev:

Han programlederen er så altfor gira, det blir bare pinlig.

Ja ! Endelig noen som er enig med meg. Blir for mye "fjortis". Begynner vel å bli gammel (sukk)

Anonymkode: 87152...c06

Skrevet

Skjønner ikke kritikken mot programlederen. Synes han er helt topp selv om han kan komme med en og annen småklein kommentar, også er jeg litt misunnelig på looken hans. Utover det heier jeg på Adam og Gaute.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes Hilde Lyrån synger bra med tanke på at hun faktisk ikke er sanger, men skuespiller/revyartist. Benedicte Adrian som faktisk er sanger synger mye dårligere enn henne og burde vært den som røk i går. 12 år uten å synge har gjort noe med stemmen til Benedicte tror jeg.

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor Makeda fikk så mye ros av dommerene? Jeg synes hun ble litt kjedelig jeg. I forhold til Adam og Lisa. Hun har midt på treet.

Men var det ikke meningen at alle skulle danse, eller misforsto jeg noe? Noen av de sto egentlig bare på scenen å sang uten dans. Benedicte var fryktelig kjedelig.

Anonymkode: 86257...c11

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor Makeda fikk så mye ros av dommerene? Jeg synes hun ble litt kjedelig jeg. I forhold til Adam og Lisa. Hun har midt på treet.

Men var det ikke meningen at alle skulle danse, eller misforsto jeg noe? Noen av de sto egentlig bare på scenen å sang uten dans. Benedicte var fryktelig kjedelig.

Anonymkode: 86257...c11

Det med dansingen stusset jeg også på. Jeg trodde også at det var meningen at alle skulle danse, det var ihvertfall sånn jeg forsto det...

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns egentlig edmkvelden var veldig kjedelig.

Og jeg liker Kåre Magnus, han hører med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...