Gjest Anthrax Skrevet 2. september 2017 #82 Skrevet 2. september 2017 Gaute sang sykt bra! Men Hildes sang, hører jo knapt hennes stemme..
Gjest Alexis Skrevet 2. september 2017 #83 Skrevet 2. september 2017 Ser på nå Syns det er litt rare valg av sanger... Noen som vet om de bare velger sangene helt selv eller får de hjelp? Tror mange hadde gjort det bedre om de valgte sanger som passet bedre til stemmen de har... Benedicte spesielt!
neon_sun Skrevet 2. september 2017 #84 Skrevet 2. september 2017 Å nei, crushet på Benedicte hele livet og har gledet meg til å se henne her. Vel, det var en nedtur... Så kleint! Aleksander (? Han fra mgp) og Didrik var best så langt syns jeg. Positivt overraska over Didrik altså! 3
LeilaS Skrevet 2. september 2017 #86 Skrevet 2. september 2017 Fælt å surt Benedicte synger da! Valgte jo helt feil sang Didrik imponerte meg Fikk lyst til å danse. Gaute blir litt for kjedelig for meg selv om han sang bra. 1
Variert skydekke Skrevet 2. september 2017 #87 Skrevet 2. september 2017 Hva skjer med Benedicte? Muligens et rart spørsmål fra en som ikke kan synge selv; men er det slik at stemmen kan bli dårligere med alderen? 3
Variert skydekke Skrevet 2. september 2017 #88 Skrevet 2. september 2017 Man ser forresten hvor subjektivt dette med musikk er. VG og Dagbladets eksperter kan variere med to karakterer, og det er ganske mye. F.eks fikk Hilde 2 av VG og 4 av Dagbladet. Didrik fikk 3 av VG og 5 av Dagbladet. 1
Gjest Hold the door Skrevet 2. september 2017 #89 Skrevet 2. september 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #91 Skrevet 2. september 2017 Erlend sin versjon av Dancing on my own var jo rææva! Anonymkode: 70d94...0a4 2
Gjest supernova_87 Skrevet 2. september 2017 #92 Skrevet 2. september 2017 Kåre Magnus er den rareste, snåleste, kleineste programlederen på TV. Kanskje den rareste mannen i landet? Men fy søren, hvis han kom på døra mi hadde han fått kommet inn! For en merkelig (fantastisk) fyr. Ser for meg at han kan like litt rare greier. Er dette objektivitsering og seksualisering? Bør jeg skamme meg? Uff ... jeg skammer meg. Og sikler.
Kelsi Skrevet 2. september 2017 #93 Skrevet 2. september 2017 Ser ut som Benedicte har et strekk-laken på ryggen... 3
Lady Lovelylocks Skrevet 2. september 2017 #94 Skrevet 2. september 2017 Bra at Hilde måtte dra. Håper Benedicte gjør det bedre fremover.
Gjest Alexis Skrevet 2. september 2017 #95 Skrevet 2. september 2017 Syns ikke Hilde var så ille... Var helt sikker på at Benedicte kom til å gå ut
NullHull Skrevet 2. september 2017 #96 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, Kelsi skrev: Ser ut som Benedicte har et strekk-laken på ryggen... 2
LeilaS Skrevet 2. september 2017 #97 Skrevet 2. september 2017 Hilde før Benedicte? Hun har vært skikkelig dårlig to ganger på rad synes jeg. Jaja. 2
Salka Skrevet 2. september 2017 #98 Skrevet 2. september 2017 Syns heller Benedicte skulle røket ut. Det skar i ørene, var helt jævlig å høre på! Hilde var ikke særlig bra hun heller, men bedre enn Benedicte ihvertfall. 2
NullHull Skrevet 2. september 2017 #99 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Alexis skrev: Syns ikke Hilde var så ille... Var helt sikker på at Benedicte kom til å gå ut Helt enig! Jeg var i ferd med å vedde en ferie i Karibien på familien på at Benedicte måtte ut. Gudskjelov klarte jeg for en gangs skyld å kneble trompeten før jeg kom så langt... Hilde var dårlig, men Adrian var enda værre altså!
JackIost Skrevet 2. september 2017 #100 Skrevet 2. september 2017 På 27.8.2017 den 20.28, LeilaS skrev: Håper Kåre Magnus roer seg ned neste program. Synes han var litt for gira og entusiastisk. Ble for mye for meg En av Norges svakeste programledere. Nei, NRK skulle nok hentet legenden Frithjof Wilborn, så ville det blitt fart i sakene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå