Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2005 #1 Del Skrevet 14. januar 2005 Om du gidder å teste for meg? Jeg trykker på Min Dagbok, da kommer jeg til der jeg kan skrive et innlegg. Men får du opp en side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #2 Del Skrevet 14. januar 2005 Du har sikkert gjort det riktig, og grattis med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2005 #3 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg prøvde å trykke på hjemmesiden din, men det kom opp en side det stod " Forbidden "... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #4 Del Skrevet 14. januar 2005 Hjemmesiden min er "nede" for øyeblikket. Når du lager dagbbok.linken må du bruke hhtp-adr til siden din når den er åpen. F.eks. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=112953 (det adr til din åpne side) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2005 #5 Del Skrevet 14. januar 2005 Ok Ja, jeg prøvde å klikke på min dagbok men jeg gjorde visst feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2005 #6 Del Skrevet 14. januar 2005 Du har feil adresse der ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2005 #7 Del Skrevet 14. januar 2005 Prøvde nå. Ok nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 15. januar 2005 #8 Del Skrevet 15. januar 2005 Denne adressen må du legger under Min dagbok http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=112953 Linken du har nå er feil. Skal den ligge under Bryllup? Hvis ikke kan du be Hege flytte den til Gennerelle under L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2005 #9 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg prøvde det også.. men fatter ingenting.. ikke no som går.ikke meningen at jeg skal skrive dagbok hehe.. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå