Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde tenkt å dra på EF språkkurs til Honolulu til sommeren. Har prøvd å søke litt rundt bare for å finne ut cirka hva det koster for intensivkurs med vertsfamilie. Er det noen som har en tanke på cirka hvor mye det vil koste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dro på språkkurs i 6 måneder i Spania. Hele greia kostet nesten 90 000, inkludert vertsfamilie. EF språkkurs er ganske kostbart.  Det er ikke så billig å leve i Honolulu. Tenkte å dra dit selv, men siden det er såpass kostbart å leve der slo jeg tanken fra meg. 

For et sommerkurs vil jeg tro det koster 30 000-40 000!  Blir sikkert bra 👏🏼 Send en mail til de, og du vil få en prisantydning! 

Anonymkode: b71b5...872

Skrevet

Jeg tipper rundt 50.000 kr, før leveutgifter. Fly koster jo også. Du kan bestille en gratis brosjyre som du får i posten med priser og all info du trenger. Du kan også sende dem en mail.

Selv var jeg på språkkurs i Málaga med EF for noen år siden. Da bodde jeg på campus, ikke hos vertsfamilie. Synes at det er mer sosialt. Men EF koster en god del, så om du vil være økonomisk, har de nok av konkurrenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...