Gå til innhold

Personlig bursdagsgave til bestevenninne (22)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Bestevenninnen min fyller året om en stund, og jeg har lyst til å gjøre noe veldig spesielt/gi en spesiell og personlig gave. Hun har hatt det veldig vanskelig den siste tiden, og jeg ønsker å kunne bidra med noe spesielt og minneverdig. På selve dagen så regner jeg med at hun skal være sammen med kjæresten sin (har tenkt til å avtale nærmere med han, og høre hva han tenker). Hun er heller ikke spesielt glad i mengder folk og på nåværende bosted har hun få venner. Det blir derav ikke noe stor bursdagsfest da jeg vet hun ikke ønsker dette. Jeg og hun som venner har gått gjennom veldig mye sammen, og jeg ønsker å gi henne en fin og personlig bursdagsgave. Har dere noen tips? Helt greit om det må bestlilles på nett. Noe hjemmelaget er også alltids fint - men jeg har så få ideer og er ikke så veldig kreativ av meg. Noe veldig bestevenn-relatert, liksom. 

Anonymkode: 82b52...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler en sånn en :)https://lovebookonline.com/best-friend-gifts/

Du kan også sette sammen noen bilder du har av dere hjemme med morsomme minner.

Og det å gi en opplevelse i gave er jo veldig verdifullt - hva med foreksempel billetter til teater, billigtur til en by (nå har norwegian tilbud på billetter til 199 kr), gi hun et gavekort på handlesenter så kan dere gå å handle og sette dere på en cafe på senteret, eller tegne / male noe til henne med et betydningsfullt symbol eller lignende?

Anonymkode: 96843...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 22 årsgave til min bestevenn, ga jeg en tur til Polen, vi kom, spiste middag, gikk for å slappe av å prate på hotellet, gikk ut igjen og bare gikk rundt, også spiste vi igjen og bare satt å snakket, så dro vi til hotellet og hjem dagen etterpå, veldig koselig og veldig minneverdig, veldig glad for at vi gjorde det! Ble ca 2000 tilsammen. Var jo så billig mat der! 200kr for mat og drikke til 2 på fin restaurant. Var veldig trøtt når jeg kom hjem, vil nok anbefale en weekendtur! Finn et sted du vil besøke:) ting er jo kjedelig..

Anonymkode: 5b5b4...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bilderamme med masse bilder av dere, noen fine sitater 
- Charms armbånd
- Male en kopp slik at den blir personlig for henne
- En goodie-bag med masse hudpleie produkter, kanskje en film og snacks sånn at dere kan ha en hjemmespa sammen når anledningen byr seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...