AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #41 Skrevet 4. september 2017 9 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: hva er egentlig det engelske ordet eller beskrivelsen for Harry..? White trash Anonymkode: be08b...04e
Gjest C.Tramell Skrevet 4. september 2017 #42 Skrevet 4. september 2017 De sier det fordi de tror(eller håper) det får dem til å fremstå som mer sofistikerte, antar jeg. Noen gjør det for å markere avstand til gamle synder. Been there men har nå kommet til et høyere nivå, liksom. Mennesker har visst et iboende behov for å rakke ned på noe eller noen for å opphøye seg selv. Det gjelder å ta seg godt ut.
heipådegsann Skrevet 4. september 2017 #43 Skrevet 4. september 2017 Jeg merker at jeg har ett helt annet syn på ordet harry enn hva du har. For meg er harry et ord som beskriver ting som er merkelig/uvanlig eller til og med litt stereotypisk. Men det er ikke nødvendigvis negativt fordi. Jeg så en bil her en dag. Den var foliert i folie som skiftet farge, gikk fra lilla til blå og hadde litt space-detaljer. Da sa jeg til samboeren min noe i denne duren: "wow, den var utrolig harry! Sånn vil jeg også ha ". For meg er harry ofte kult. Og jeg er selv av og til stolt av mine harry quirks. Det er ofte de harry tingene som gjør en person interresant. Og for meg kan ordet lades både positivt, negativt og nøytralt. Det er litt tøfft å skille seg ut = det er litt tøfft å være harry. 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 4. september 2017 #44 Skrevet 4. september 2017 1 minutt siden, C.Tramell skrev: De sier det fordi de tror(eller håper) det får dem til å fremstå som mer sofistikerte, antar jeg. Noen gjør det for å markere avstand til gamle synder. Been there men har nå kommet til et høyere nivå, liksom. Mennesker har visst et iboende behov for å rakke ned på noe eller noen for å opphøye seg selv. Det gjelder å ta seg godt ut. Ikke hørt mange fine folk (vestkantfruer) bruke Harry som begrep gitt. Så sofistikert blir man neppe
Gjest C.Tramell Skrevet 4. september 2017 #45 Skrevet 4. september 2017 2 minutes ago, canacas said: Ikke hørt mange fine folk (vestkantfruer) bruke Harry som begrep gitt. Så sofistikert blir man neppe Det synes ikke jeg heller. Det var derfor jeg skrev at de tror eller håper. Det blir mer Harry 2.0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2017 #46 Skrevet 4. september 2017 8 timer siden, Rosetelys skrev: Er det noen som vet hva det engelske ordet for Harry er? Ikke navnet harry altså. Men ordet som beskriver Harry ting 😂 Har så lyst å forklare det til min amerikanske venn men jeg finner ingen passende ord til forklaringen min så har bare unngått det hittil. Ser flere skriver white trash her, men jeg mener at tacky er en mer riktig oversettelse. Anonymkode: fbfb7...cf2 3
Gjest Ingenting2 Skrevet 4. september 2017 #47 Skrevet 4. september 2017 1 minutt siden, C.Tramell skrev: Det synes ikke jeg heller. Det var derfor jeg skrev at de tror eller håper. Det blir mer Harry 2.0 Jeg tar gjerne neste nivå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå