Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer?

Anonymkode: b18d5...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de har en del fint, men de ligger for høyt i pris. Jeg betaler gladelig 2000 kr for en fin ullgenser, men jeg betaler ikke 800 kr for en helt plain bomullsgenser. 

Noen hundrelapper ned i pris, og jeg tipper de hadde solgt mye mer. Ser ut som kvaliteten er veldig bra da, de bruker gode stoffer. 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske dyrt men pga den veldig gode kvaliteten så syns jeg det kan være verdt det. 

sliter med å finne bukser som passer men masai sine er så gode og ikke minst fine.

Stilen er en blanding av bohem og litt klassisk /damete»hadde endel klær fra masai da jeg var i slutten av 20 årene.. syns d ble for damete da. Nå er jeg i midten av 30 årene og syns klærne passer perfekt i stil. 

anbefales. 

Anonymkode: e3d0b...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på klærne? Tåler de mange vask før de blir stygge? 

Anonymkode: de3c1...9aa

AnonymBruker
Skrevet
På 25.8.2017 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Noen erfaringer?

Anonymkode: b18d5...18d

Har kjøpt noen klær og enkle håndarbeidsprodukter fra Masaier. Helt greit. Har sine karakteristiske og fargerike klær. Ikke noe dyrere enn andre stammer i området.  

Anonymkode: 5994c...4e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 26.8.2017 den 14.47, Unika skrev:

Synes de har en del fint, men de ligger for høyt i pris. Jeg betaler gladelig 2000 kr for en fin ullgenser, men jeg betaler ikke 800 kr for en helt plain bomullsgenser. 

Noen hundrelapper ned i pris, og jeg tipper de hadde solgt mye mer. Ser ut som kvaliteten er veldig bra da, de bruker gode stoffer. 

800  kr? Da blir du flådd! Hvor i Tanzania/Kenya var dette?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

800  kr? Da blir du flådd! Hvor i Tanzania/Kenya var dette?

Du er ikke morsom.

Anonymkode: 95ab6...674

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke morsom.

Så hva synes du er en riktig pris da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har jo hatt konkurssalg i flere måneder, i hvert fall på senteret her. Bra priser da.

Anonymkode: 5a315...445

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke stilen. Det er liksom bare hakket bedre enn Gudrun Sjöden, men fremdeles altfor mye håndarbeidslærer på vift. 

Anonymkode: 4db91...f30

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke stilen. Det er liksom bare hakket bedre enn Gudrun Sjöden, men fremdeles altfor mye håndarbeidslærer på vift. 

Anonymkode: 4db91...f30

Jeg er tilbøyelig til å være litt enig. Det er veldig mange Masai-plagg som ser veldig upolerte ut. Ikke direkte sjuskete, men litt som om man har sovet i dem... Det er liksom ingen eleganse der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...