Gå til innhold

Psykodrama, hjertehealing, TFT osv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det kvakksalveri? Har det noen som helst effekt eller er det bare lureri av mennesker i en vanskelig livssituasjon.

Anonymkode: 6d4ae...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykodrama kan ha effekt, men det kommer jo helt an på hvem som leder gruppen. Er det en erfaren psykolog, en "livsstilscoach", selvutnevnt terapeut med kveldskurs, eller nabodama som snakker om orber som om det var tegn fra gud? :ler: 

Anonymkode: 80a5b...2d8

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

nabodama som snakker om orber som om det var tegn fra gud? :ler: 

Nesten som prester:P

Anonymkode: 6d4ae...fbf

Skrevet

Jeg fikk tilfeldig teste ut TFT. Hadde ingen kunnskap i forkant og ingen forventninger. Valgte tema som jeg har gått til psykolog for i mange år siden. Det hadde hjulpet, men en liten bit var igjen. Prøvde TFT mange år etter. Jeg kan ikke forklare hva som skjedde,  men siste rest forsvant. Jeg kan nå tenke på det som skjedde uten angst og skam. Nå er det helt greit følelsesmessig og noe som bare noe jeg har opplevd.

Anonymkode: e0eae...a42

Skrevet

Jeg fikk veldig god hjelp på en konkret situasjon jeg fikk angst for å gjøre med TFT. Har bare prøvd det den ene gangen, men ble imponert over hvor god virkning det hadde. (Vanligvis er jeg ikke plaget av angst, det var bare der og da ift til et møte med masse folk jeg freaket litt ut)

Ellers har jeg fått veldig god hjelp av PSTEC. Det har vært helt fantastisk, jeg har fått et helt nytt perspektiv på f.eks sinte mennesker etter et par runder med det. Hele livet har jeg vært redd for sinna folk, men nå er jeg ikke det lengre. 

PSTEC har en pakke som er gratis sånn at man kan prøve det ut generelt på følelser her: https://pstecaudiosource.org/

Anonymkode: 0bb00...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...