AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #1 Skrevet 25. august 2017 Blir rett og slett skremt over meg selv. Idag glemte jeg igjen nøkler til leiligheten min (skulle reise bort) fordi jeg konsentrerte om å huske på andre ting. Måtte få noen å kjøre de til meg. Så kom jeg frem og hadde mistet mobilen. Ble på gråten... hadde heldigvis kun mistet den ute i gresset. Forleden dag konsentrerte jeg meg om å huske noe til barnehagen barnet går i, men endte da opp med å glemme pengboka når jeg kjørte derfra. Sliter med å huske om jeg slo av kaffetrakter mm når jeg kjører hjemmefra. Glemmer ting omtrent daglig og er tiltaksløs. I det siste har jeg vært utslitt kl 18/19 og sovnet da. Fryser og har jakke på mens andre har t-skjorte på, ellers svetter jeg. Har gått ned ca 5 kilo på et år uten særlig å gjøre noe for det (veier 52 nå). Har både jobb 100 og studier 50, kan ikke kutte ut noen av delene dessverre. Hadde øvd godt til forrige eksamen men fikk hjerneteppe under eksamen, må nå konte. Alenemor på deltid til to små barn på 3 og 8 år og null ferie på meg i år. Men dette er da ikke normalt? Vitaminmangel eller kan det være noe mer? Stoffskifte? Tar gjerne imot erfaringer.. skal bestille legetime og få blodprøver Anonymkode: 8610e...a83
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #2 Skrevet 25. august 2017 Korttidsminnet lider når kapasiteten er full. Feks full av ansvar, alene med barn, finansiering, studier, barnehage, lite søvn til tider, mangel på hvile og rekreasjon. Det er et symptom du skal ta alvorlig, du må red og ta litt fri. Men du skal se at minnet kommer tilbake. Mange opplever dette som feks ammetåka. Det er mye likt. Mye nytt, lite hvile, masse ansvar, masse følelser og aldri fri... Hjerner går på tomgang. Men det også går over. Men hør på hva kroppen din sier. Den sier stopp. Anonymkode: db522...238 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2017 #3 Skrevet 25. august 2017 Det høres ikke bra ut i alle fall, det kan være noe fysisk eller stress som gir seg utslag. En jeg kjenner fikk en sånn reaksjon på langvarig stress, begynte å surre, glemme, skjelve på hendene og husker ikke hva mer - men da hadde legen sagt at disse symptomene var typisk for stress i alle fall. Og hvis det er det så må du som AB over sier ta det på alvor og finne litt tid til å ta vare på deg selv Anonymkode: 3e30b...9af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå